quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
Kun je nagaan hoe vervelend je vroegah was.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:37 schreef tombolafan het volgende:
Ik had al heul heul lang geen nieuwe geopend hoor!
Dat was ook geen verwijt hoor, maar jij bent altijd razendsnelquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:37 schreef tombolafan het volgende:
Ik had al heul heul lang geen nieuwe geopend hoor!
Wij zitten ook nog net in het heftigste stukje. Ik ben heel benieuwdquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:38 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat was ook geen verwijt hoor, maar jij bent altijd razendsnel![]()
Ik zag net code rood voor alle kustprovincies vanaf 3 uur vannacht, het wordt echt wel een heftige storm
wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:39 schreef knoblaucha6 het volgende:
Tombo, Ik snap je reactie maar dat gedrag heeft en toont ze dus niet, sterker nog, fat angstige dus ook het onderdanige is er nooit meer uitgegaan, haar vorige baasjes hadden elke dag ruzie, dat blijft in dat koppie.
Verder is en mag e kan ze gewoon hond zijn, dat wij zoveel van haar houden wil niet zeggen dat we alles pikken, alleen is ze zo lief dat we haar kunnen laten zin wie ze inmiddels is, dus juist haar eigen ik.
Ik denk dat ze Ynske bedoelt?quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:43 schreef knoblaucha6 het volgende:
Niks, ik ben gewoon even recalcitrant
Dat zal het zijnquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:44 schreef Candaasje het volgende:
Haaai!![]()
Ik zou ook mijn hond hont de schuld geven als ik zelf niet de stromende regen in zou willen....![]()
hihi
Dat magquote:
Oh kom er toch onder vandaan, ik heb wel ergere blunders begaan hoorquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:46 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat mag![]()
ik lag even niet om mijn blunder![]()
kruipt even onder de tafel van schaamte
Had HHH iets laten liggen onder de tafel dan wat ze terug wilquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:46 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat mag![]()
ik lag even niet om mijn blunder![]()
kruipt even onder de tafel van schaamte
Ja daar wordt je vanzelf vrolijk van tochquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:47 schreef Candaasje het volgende:
@Indaha:kijk, dan zijn er in elk geval 2 die lachen, vrolijkt het topic ook weer wat op
Over opvrolijken gesproken.... ik las iets over een shabu-meet.....
Ja dat scheelt ,die komen nat binnen en hoef ik alleen maar af te drogenquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Geen idee of het regent, maar op dit soort dagen ben ik altijd blij dat ik geen hond heb die me dwingt dat uit te proberen
Katten
kruipt onder de tafel wegquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh kom er toch onder vandaan, ik heb wel ergere blunders begaan hoor
zo bedoel ik t ook niet als aanvallen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Alohaaaaa![]()
![]()
Huis aan kant, was in de droger, kaarsjes aan, goed boek en een lekker rood wijntje....ik ben een blei ei
En Knoflook, denk dat jij je eigen hond beter kent dan Ynske, dus ik zou mezelf zeker niet verdedigen
BLIJquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Alohaaaaa![]()
![]()
Huis aan kant, was in de droger, kaarsjes aan, goed boek en een lekker rood wijntje....ik ben een blei ei
En Knoflook, denk dat jij je eigen hond beter kent dan Ynske, dus ik zou mezelf zeker niet verdedigen
Hier niet eens... tenzij hun waardeloze ouders ze te laat binnen halenquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat scheelt ,die komen nat binnen en hoef ik alleen maar af te drogen
Goed! Ze zijn nog steeds heerlijk lief en klef, en ondeugendquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:49 schreef sararaats het volgende:
Candaasje. Hoe gaat het met de nijntjes?
Hier hebben ze een sleutel maar komen zelf te laat binnenquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hier niet eens... tenzij hun waardeloze ouders ze te laat binnen halen![]()
Jaaa!quote:
Ik ook!quote:
Oh, dat was het. blEI ei, autchquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Alohaaaaa![]()
![]()
Weet ik ook welquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo bedoel ik t ook niet als aanvallen.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:58 schreef Candaasje het volgende:
Dit vrolijke ei () gaat lekker slapen, welterusten!
Vroleikquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:58 schreef Candaasje het volgende:
Dit vrolijke ei () gaat lekker slapen, welterusten!
Ja iddquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Onze katten krijgen meer dan genoeg sturing bedenk ik me net![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Je ziet het er niet altijd aan af.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja dan wordt het een klei ei als je die te lang kooktquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja idd, maar bij katten helpt dat toch niet
![]()
Ik ga ook slapen en dromen over blije eieren in de storm of zoiets, ik hoop dat ze gekookt zijn anders wordt het een puinhoop
![]()
Gizmo wilde ook nog snel naar buiten schieten net, maar die heb ik toch maar even tegen gehoudenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Indaha
Denk dat ik vannacht de kattenren wel afsluit, mocht er een boom om gaan achter ons huis dan heb ik de katten liever niet in de ren
Hihiquote:
Een slebber-eiquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:02 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ja dan wordt het een klei ei als je die te lang kookt
Vast.en herkenbaar, met het geluid hard aan zeker?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Tombo
Ik ga nog ff lezen terwijl meneer I. de F1 zit te kijken, heeeel ontspannend![]()
Jupquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:13 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Vast.en herkenbaar, met het geluid hard aan zeker?![]()
ik vrees het dus iddquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:32 schreef senesta het volgende:
Het waait al lekker hier en morgen moet het veel en veel erger zijn, we wachten het af.
Ik ga het maar niet te laat maken, ik moet morgen de hele dag werkenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:54 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dat wordt dus een latertje (en het scheelt vast wel dat ene uurtje wintertijd van vannacht)
Tof geregeldquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:46 schreef Greys het volgende:
Mijn baas belde vanmorgen zelf dat ik niet mag komen vandaag.
Ze wilden het niet op hun geweten hebben dat ik over de Brienenoord en Moerdijkbrug moet heen en terug.Dan haal ik de werkdag gewoon in op donderdag, dan zou ik vrij hebben gehad. Tof geregeld.
Toffe werkgeverquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:46 schreef Greys het volgende:
Mijn baas belde vanmorgen zelf dat ik niet mag komen vandaag.
Ze wilden het niet op hun geweten hebben dat ik over de Brienenoord en Moerdijkbrug moet heen en terug.Dan haal ik de werkdag gewoon in op donderdag, dan zou ik vrij hebben gehad. Tof geregeld.
Nee dat is een verstandige beslissing idd! Als je even vijf minuutjes moet rijden kan je het mss gokken, maar ik had ook een uur de auto in gemoeten en D. moet idd ook ver, dan kan je - als het ook maar even kan - nu beter thuis blijven.quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Tof geregeld
D. werkt vandaag ook maar thuis, normaliter op maandag in Den Haag, maar dat leek geen goed plan
Ze zagen me al vliegen met de Smart denk ikquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:02 schreef Oognip het volgende:
Ik lees op twitter dat er koeien in de sloot zijn gewaaid tussen Leidschendam en Zoeterwoude. De brandweer haalt daar koeien uit de sloot. Ik moest een klein beetje lachen
Mogguh!quote:
Dan waren de banden niet goed uitgelijndquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:16 schreef Kper_Norci het volgende:
Een Smart met dit weerNee, dat gaat hem niet worden idd
Één keer in zo'n ding gereden, had het idee dat dat ding boven de 80 ieder moment uit mekaar kon trillen
Waar moet je heen dan, hoe ver? Je kunt beter gewoon gaan lopen, want je loopt straks toch met je fiets ipv dat je er op zitquote:
Ik zou de toegang tot het balkon even een paar uurtjes afsluitenquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:10 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen! Net over polderdijkjes gereden met de wind in mijn zij, ik ging geloof ik alle kanten opAlhoewel de katten het wel interessant vonden, die waren niet van het balkon te krijgen daarstraks. Naja, het zal hier allemaal wel meevallen hopelijk.
Twitter van de ANWB dus is wel echtquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat is een verstandige beslissing idd! Als je even vijf minuutjes moet rijden kan je het mss gokken, maar ik had ook een uur de auto in gemoeten en D. moet idd ook ver, dan kan je - als het ook maar even kan - nu beter thuis blijven.
[..]
Ze zagen me al vliegen met de Smart denk ik
Nee maar erg tof idd!
[..]![]()
![]()
Hoop dat ze er weer goed uit komen. Arme beesten. Je zult ze zien vliegen
Kwam het wel over als een serieus bericht of kan het een grap geweest zijn?
[..]
Mogguh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |