Ja dat scheelt ,die komen nat binnen en hoef ik alleen maar af te drogenquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Geen idee of het regent, maar op dit soort dagen ben ik altijd blij dat ik geen hond heb die me dwingt dat uit te proberen
Katten
Op zondag 27 oktober 2013 22:49 schreef indaha het volgende:
kruipt onder de tafel wegquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh kom er toch onder vandaan, ik heb wel ergere blunders begaan hoor
zo bedoel ik t ook niet als aanvallen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Alohaaaaa![]()
![]()
Huis aan kant, was in de droger, kaarsjes aan, goed boek en een lekker rood wijntje....ik ben een blei ei
En Knoflook, denk dat jij je eigen hond beter kent dan Ynske, dus ik zou mezelf zeker niet verdedigen
BLIJquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Alohaaaaa![]()
![]()
Huis aan kant, was in de droger, kaarsjes aan, goed boek en een lekker rood wijntje....ik ben een blei ei
En Knoflook, denk dat jij je eigen hond beter kent dan Ynske, dus ik zou mezelf zeker niet verdedigen
Hier niet eens... tenzij hun waardeloze ouders ze te laat binnen halenquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat scheelt ,die komen nat binnen en hoef ik alleen maar af te drogen
Goed! Ze zijn nog steeds heerlijk lief en klef, en ondeugendquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:49 schreef sararaats het volgende:
Candaasje. Hoe gaat het met de nijntjes?
Hier hebben ze een sleutel maar komen zelf te laat binnenquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hier niet eens... tenzij hun waardeloze ouders ze te laat binnen halen![]()
Jaaa!quote:
Ik ook!quote:
Oh, dat was het. blEI ei, autchquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Alohaaaaa![]()
![]()
Weet ik ook welquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo bedoel ik t ook niet als aanvallen.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:58 schreef Candaasje het volgende:
Dit vrolijke ei () gaat lekker slapen, welterusten!
Vroleikquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:58 schreef Candaasje het volgende:
Dit vrolijke ei () gaat lekker slapen, welterusten!
Ja iddquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Onze katten krijgen meer dan genoeg sturing bedenk ik me net![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Je ziet het er niet altijd aan af.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |