Ja dan wordt het een klei ei als je die te lang kooktquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja idd, maar bij katten helpt dat toch niet
![]()
Ik ga ook slapen en dromen over blije eieren in de storm of zoiets, ik hoop dat ze gekookt zijn anders wordt het een puinhoop
![]()
Gizmo wilde ook nog snel naar buiten schieten net, maar die heb ik toch maar even tegen gehoudenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Indaha
Denk dat ik vannacht de kattenren wel afsluit, mocht er een boom om gaan achter ons huis dan heb ik de katten liever niet in de ren
Hihiquote:
Een slebber-eiquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:02 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ja dan wordt het een klei ei als je die te lang kookt
Vast.en herkenbaar, met het geluid hard aan zeker?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Tombo
Ik ga nog ff lezen terwijl meneer I. de F1 zit te kijken, heeeel ontspannend![]()
Jupquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:13 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Vast.en herkenbaar, met het geluid hard aan zeker?![]()
ik vrees het dus iddquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:32 schreef senesta het volgende:
Het waait al lekker hier en morgen moet het veel en veel erger zijn, we wachten het af.
Ik ga het maar niet te laat maken, ik moet morgen de hele dag werkenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:54 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dat wordt dus een latertje (en het scheelt vast wel dat ene uurtje wintertijd van vannacht)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |