Mooie post voor de gemeente om op te bezuinigen: onderhoud openbaar groen (of hebben ze dat in de afgelopen jaren al gedaan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:39 schreef senesta het volgende:
Den Helder:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Gaat lekker
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:41 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dan is het Rhoon-dorp, niets aan de hand daar.
rij ik er dalijk langs, raampje open en blèr tegen die mannen: meneer Bamba, de groeten van mevrouw Bamba![]()
Ik ben er gek genoeg voorquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:43 schreef Bamba het volgende:
[..]Als hij het is, roept ie wel terug hoor
Bussen zwabberen zo lekker met stormquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:47 schreef Oognip het volgende:
Hier in Winterswijk () waait het ook lekker. In de bus was het af en toe best spannend
Schootenweg is een SLAGveld.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:39 schreef senesta het volgende:
Den Helder:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Gaat lekker
Het is echt absurt inderdaad, overal bomen om en heel veel grote takken op de weg. Ik twijfelde om Samara naar school te laten gaan maar het is nu alweer wat rustiger geloof ik.quote:
Oh...mijn...godquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:00 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Om de hoek bij ons. Het zal je woonboot maar zijn!
zo....dan ben je niet blij......zacht uitgedruktquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:00 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Om de hoek bij ons. Het zal je woonboot maar zijn!
Voor zover bekend geen gewonden gelukkig.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hopen dat er verder niemand in zat dan
Ik mag zo naar werk "fietsen" Hoop dat ik wind mee hebNaja anders is het ook niet super ver lopen/steppen.
Als-ie nog niet volgelopen is wel maar vrees het ergstequote:Op maandag 28 oktober 2013 13:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Zou zo'n boot weer boven komen nadat de boom eraf gaat?
Ik heb geen idee. Hij zal sowieso wel schade hebben denk ik.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Zou zo'n boot weer boven komen nadat de boom eraf gaat?
doe je wel voorzichtig? de noodlijn is dan: 0900/REDLAYSAquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |