Meer waaiiiiiiii, waaiiiiiiiiquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:19 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat ja![]()
Whyyyyyyyy, whyyyyyyyyyyyy
Het was er wel één van zo'n verhuurbedrijf, Budget of Hertz, ik weet al niet meer. Dus dan zijn ze meestal wel iets meer afgeragd jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan waren de banden niet goed uitgelijnd
Nee normaal rijdt ie serieus top, heb er ook al menig windvlaagje mee doorstaan over de Brienenoord haha. Ik rijd er dagelijks 130 km/u mee op de wegen waar dat mag
Maar met dit weer is het écht vragen om moeilijkheden.
Nah, valt wel mee hoor, ten eerste staat de wind dwars op het balkon, dus er niet recht op, en ik heb een goed kattennet. Dus ze kunnen er niet afwaaien ofzoquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou de toegang tot het balkon even een paar uurtjes afsluiten
Sporten. Lopen red ik niet. Ongeveer 1.5 k/mquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar moet je heen dan, hoe ver? Je kunt beter gewoon gaan lopen, want je loopt straks toch met je fiets ipv dat je er op zit
Ohquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Twitter van de ANWB dus is wel echt
Ik heb gisteravond nog geprobeerd de tuin zo storm-proof mogelijk te maken, losse dingen in de schuur gezet, dingen die door het raam zouden kunnen waaien vastgezet. Hopen dat je schutting blijft staan!quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:20 schreef Puala het volgende:
Onze schutting (plantenbak + klimop) lijkt op bepaalde momenten om te waaien
Mogguh Muissssssss!quote:
snertquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:33 schreef Muis006 het volgende:
Het is binnenblijfweerom dit te vieren ga ik vanmiddag snert eten
Had je maar een vak moeten leren.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:37 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik vind het alleen jammer dat ik hier op het werk de deur van het wachthokje niet open kan zetten, omdat het dan allemaal staat te klapperen. Zo kan ik niet naar buiten kijken. Waarschijnlijk gaat dus heel de storm vandaag langs me heen.
Dat is al vroeg en bij jullie moet het ergste nog komen toch ?quote:
Jup, tussen 10 en 12quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:54 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is al vroeg en bij jullie moet het ergste nog komen toch ?
Jup. Ja, het viel!!! ook reuze mee. In de afgelopen 15 min is de wind best aangetrokkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat in DH? En je zei dat het reuze mee viel
Bizar he?quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:01 schreef Kper_Norci het volgende:
Mensen nog gedemonstreerd zaterdag? Het was erg gezellig...![]()
Dus dan ga je maar fokken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:10 schreef Qwea het volgende:
Hahahaha zit op giets, hoef niet te trappen!
oei, toch geen ongeval?quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:12 schreef Cat22 het volgende:
Hier danste het ootootje wel wat heen en weer toen ik stilstond op de brug. Vrachtwagen schuin voor me deed hetzelfde, maar dan een stuk harder.
Kop-staart botsinkje voor het stoplicht waardoor het allemaal wat langzamer reed.quote:
Ja maar je moet ook nog terugquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:10 schreef Qwea het volgende:
Hahahaha zit op giets, hoef niet te trappen!
Zelfs normaal ogende mensen kunnen in een soort halve voetbalhooligans veranderen zie je wel. Erg triest in ieder geval.quote:
Het is eng soms, om te zien wat groepsdynamiek met mensen doet. Heel engquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:17 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zelfs normaal ogende mensen kunnen in een soort halve voetbalhooligans veranderen zie je wel. Erg triest in ieder geval.
Klopt. Keer een documentaire met Fons de Poel gezien, toch een aardig nette en normale man zou je zeggen. Die was toen ergens bij mij in de buurt, bij een opleidingscentrum voor de ME. Je kan je daar ook opgeven als "relschopper", voor als ze oefeningen doen. Hij was dus bij zo'n oefening. Stond ie ook gewoon met stenen naar de politie te gooien. Dat die achteraf gewoon van zich zelf was geschrokken. Ik had het ook niet achter hem gezocht trouwens.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het is eng soms, om te zien wat groepsdynamiek met mensen doet. Heel eng
Ach ja. Er is nooit beweert dat bij grootste opgezette demonstraties het meest intellectuele volk komt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:01 schreef Kper_Norci het volgende:
Mensen nog gedemonstreerd zaterdag? Het was erg gezellig...![]()
ben je in orde?quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kop-staart botsinkje voor het stoplicht waardoor het allemaal wat langzamer reed.
Een van de vakken voor mijn bachelor was groepsdynamica en het is echt verbazingwekkend (en vaak verontrustend) om te zien wat mensen wel of juist niet doen wanneer ze zich in een bepaalde groep begeven.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het is eng soms, om te zien wat groepsdynamiek met mensen doet. Heel eng
quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een van de vakken voor mijn bachelor was groepsdynamica en het is echt verbazingwekkend (en vaak verontrustend) om te zien wat mensen wel of juist niet doen wanneer ze zich in een bepaalde groep begeven.
Ik hoop dat die demonstrerende vrouw er goed aan toe is
quote:Zij belde mij zojuist en we hebben een leuk gesprek gehad. Het gaat goed met haar en ze is heel blij dat er aandacht is voor West-Papua. Vanavond doet ze haar verhaal in Hart van Nederland.
Er zijn er op snelwegen al een paar omgewaaid zag ikquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:12 schreef Cat22 het volgende:
Hier danste het ootootje wel wat heen en weer toen ik stilstond op de brug. Vrachtwagen schuin voor me deed hetzelfde, maar dan een stuk harder.
een klettergeluid? arm Bietjequote:Op maandag 28 oktober 2013 10:45 schreef Greys het volgende:
Biet blaft echt nooit in huis, maar dit staat nu steeds naar de open haard te grommen, omdat er een eng geluid uit komt (lees: de wind in de schoorsteen)
Nee dat 'huilende' geluid van de wind is best hard nu in de schoorsteen. Biet denkt dat er wolven in zitten denk ik haha.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
een klettergeluid? arm Bietje![]()
wij hebben Frasier nog niet gezien vandaag
Ahquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:45 schreef Greys het volgende:
Biet blaft echt nooit in huis, maar dit staat nu steeds naar de open haard te grommen, omdat er een eng geluid uit komt (lees: de wind in de schoorsteen)
Ik denk dat hij lekker onder een struik ligt te snurken, hoe onrustig de katten gisteren waren zo rustig zijn ze nu.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:50 schreef sararaats het volgende:
is het normaal dat een poezel ver weg loopt als er storm is? Frasier is weg en waarschijnlijk is hij ver weg.
ik ben een beetje ongerustgisterenavond was hij er ook al niet zei ons ma.
Katten gewoon binnen houden als er zwaar weer voorspeld wordt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:50 schreef sararaats het volgende:
is het normaal dat een poezel ver weg loopt als er storm is? Frasier is weg en waarschijnlijk is hij ver weg.
ik ben een beetje ongerustgisterenavond was hij er ook al niet zei ons ma.
m'n broer en vrouw zijn gaan werken maar hij komt terug, dat weet ik heel zeker.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Katten gewoon binnen houden als er zwaar weer voorspeld wordt.
Maar hij zit vast ergens te schuilen.
week vakantie hierquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier viel het echt wel mee op de weg. Ben wel benieuwd hoeveel scholieren er vandaag van hun fiets waaien.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:55 schreef Greys het volgende:
In alle nieuwsberichten staat dat fietsen ten strengste wordt afgeraden, ik snap niet zo goed waarom je het dan toch zou gaan doen als het niet strikt noodzakelijk is. Had je soms nog een enkel over waar nog niks mee was ofzo, Q?
En twee polsen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:55 schreef Greys het volgende:
In alle nieuwsberichten staat dat fietsen ten strengste wordt afgeraden, ik snap niet zo goed waarom je het dan toch zou gaan doen als het niet strikt noodzakelijk is. Had je soms nog een enkel over waar nog niks mee was ofzo, Q?
Het is maar voor een paar uur....ergens tussen 3 en 4 is de koek alweer opquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier ligt de eerste schutting om
Fatsoenlijk lopen lukt hier al amper, laat staan fietsen
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Hier raast ook sirene na sirene voorbij.... en dan zag ik net nog iemand gezellig de boodschapjes doen. Dezelfde mevrouw die mij ooit uitlachte om mijn snowsteps en een week later zelf in het gips zat. Kennelijk niks geleerd nog
Regio midden. Code rood, zeg maarquote:
Checkquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik word nu naar buiten gestuurd om te checken of er speling op de bouten zitAlsof ik daar verstand van heb
Als ik over 5 minuten niet terug ben, bel 112
Dat was snel M_Dquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Er zit geen speling op de deur, ik herhaal: er zit geen speling op de deur
Oh gelukkig! Ik zat er wel een beetje mee inquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:34 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik woon in Rhoon en het is hier een heel stuk rustiger inmiddels.
Het was heftig maar ik durf weer naar buiten.
Ik weet het niet precies, ze zijn met riolering bezig.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:37 schreef knoblaucha6 het volgende:
Bamba, overigens is hier enkel op de achterdijk stormschade door de brandweer gemeld dus weet niet waar je man bezig is maar hij zal prima oké zijn
Dan is het Rhoon-dorp, niets aan de hand daar.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:39 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, ze zijn met riolering bezig.
Ik heb geen ideequote:Op maandag 28 oktober 2013 12:39 schreef knoblaucha6 het volgende:
Kan ik me voorstellen.
Ik ga zo boodschappen doen. id hij in Rhoon-dorp bezig, dan zwaai ik even naar hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |