een klettergeluid? arm Bietjequote:Op maandag 28 oktober 2013 10:45 schreef Greys het volgende:
Biet blaft echt nooit in huis, maar dit staat nu steeds naar de open haard te grommen, omdat er een eng geluid uit komt (lees: de wind in de schoorsteen)
Nee dat 'huilende' geluid van de wind is best hard nu in de schoorsteen. Biet denkt dat er wolven in zitten denk ik haha.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
een klettergeluid? arm Bietje![]()
wij hebben Frasier nog niet gezien vandaag
Ahquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:45 schreef Greys het volgende:
Biet blaft echt nooit in huis, maar dit staat nu steeds naar de open haard te grommen, omdat er een eng geluid uit komt (lees: de wind in de schoorsteen)
Ik denk dat hij lekker onder een struik ligt te snurken, hoe onrustig de katten gisteren waren zo rustig zijn ze nu.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:50 schreef sararaats het volgende:
is het normaal dat een poezel ver weg loopt als er storm is? Frasier is weg en waarschijnlijk is hij ver weg.
ik ben een beetje ongerustgisterenavond was hij er ook al niet zei ons ma.
Katten gewoon binnen houden als er zwaar weer voorspeld wordt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:50 schreef sararaats het volgende:
is het normaal dat een poezel ver weg loopt als er storm is? Frasier is weg en waarschijnlijk is hij ver weg.
ik ben een beetje ongerustgisterenavond was hij er ook al niet zei ons ma.
m'n broer en vrouw zijn gaan werken maar hij komt terug, dat weet ik heel zeker.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Katten gewoon binnen houden als er zwaar weer voorspeld wordt.
Maar hij zit vast ergens te schuilen.
week vakantie hierquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier viel het echt wel mee op de weg. Ben wel benieuwd hoeveel scholieren er vandaag van hun fiets waaien.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:55 schreef Greys het volgende:
In alle nieuwsberichten staat dat fietsen ten strengste wordt afgeraden, ik snap niet zo goed waarom je het dan toch zou gaan doen als het niet strikt noodzakelijk is. Had je soms nog een enkel over waar nog niks mee was ofzo, Q?
En twee polsen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:55 schreef Greys het volgende:
In alle nieuwsberichten staat dat fietsen ten strengste wordt afgeraden, ik snap niet zo goed waarom je het dan toch zou gaan doen als het niet strikt noodzakelijk is. Had je soms nog een enkel over waar nog niks mee was ofzo, Q?
Het is maar voor een paar uur....ergens tussen 3 en 4 is de koek alweer opquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier ligt de eerste schutting om
Fatsoenlijk lopen lukt hier al amper, laat staan fietsen
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Hier raast ook sirene na sirene voorbij.... en dan zag ik net nog iemand gezellig de boodschapjes doen. Dezelfde mevrouw die mij ooit uitlachte om mijn snowsteps en een week later zelf in het gips zat. Kennelijk niks geleerd nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |