Meer waaiiiiiiii, waaiiiiiiiiquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:19 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat ja![]()
Whyyyyyyyy, whyyyyyyyyyyyy
Het was er wel één van zo'n verhuurbedrijf, Budget of Hertz, ik weet al niet meer. Dus dan zijn ze meestal wel iets meer afgeragd jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan waren de banden niet goed uitgelijnd
Nee normaal rijdt ie serieus top, heb er ook al menig windvlaagje mee doorstaan over de Brienenoord haha. Ik rijd er dagelijks 130 km/u mee op de wegen waar dat mag
Maar met dit weer is het écht vragen om moeilijkheden.
Nah, valt wel mee hoor, ten eerste staat de wind dwars op het balkon, dus er niet recht op, en ik heb een goed kattennet. Dus ze kunnen er niet afwaaien ofzoquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou de toegang tot het balkon even een paar uurtjes afsluiten
Sporten. Lopen red ik niet. Ongeveer 1.5 k/mquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar moet je heen dan, hoe ver? Je kunt beter gewoon gaan lopen, want je loopt straks toch met je fiets ipv dat je er op zit
Ohquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Twitter van de ANWB dus is wel echt
Ik heb gisteravond nog geprobeerd de tuin zo storm-proof mogelijk te maken, losse dingen in de schuur gezet, dingen die door het raam zouden kunnen waaien vastgezet. Hopen dat je schutting blijft staan!quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:20 schreef Puala het volgende:
Onze schutting (plantenbak + klimop) lijkt op bepaalde momenten om te waaien
Mogguh Muissssssss!quote:
snertquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:33 schreef Muis006 het volgende:
Het is binnenblijfweerom dit te vieren ga ik vanmiddag snert eten
Had je maar een vak moeten leren.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:37 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik vind het alleen jammer dat ik hier op het werk de deur van het wachthokje niet open kan zetten, omdat het dan allemaal staat te klapperen. Zo kan ik niet naar buiten kijken. Waarschijnlijk gaat dus heel de storm vandaag langs me heen.
Dat is al vroeg en bij jullie moet het ergste nog komen toch ?quote:
Jup, tussen 10 en 12quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:54 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is al vroeg en bij jullie moet het ergste nog komen toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |