En ze waren allemaal even lekker?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:24 schreef knoblaucha6 het volgende:
Vreselijk, die woonark.
Bamba, er zijn zo veel kerels hier op het dorp aan het werk (halve dorp ligt open) dat ik maar niet gegild heb, bovendien regende het en zit mijn haar voor geen meter
Kon ik niet zien want vanwege de hoosbui hadden ze capuchons opquote:
Ja in de tuin is ook wat anders.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:42 schreef ferrari_rood het volgende:
z&f zijn ook even buiten geweest. Die kunnen de tuin niet uit en ik verwacht niet dat ze 1,2,3 wegwaaien. Nina is wel een keer weggewaaid toen waaide het niet zo hard als nu.
misschien zit hij binnen bij m'n broer maar dat weten we niet. als hij en z'n vrouw gaan werken, zit Frasier altijd buiten.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:40 schreef Oognip het volgende:
Het is gewoon zo niet slim om je kat naar buiten te doen met die storm...
och zie nu, wat een schatjequote:Op maandag 28 oktober 2013 14:00 schreef knoblaucha6 het volgende:
HHH moest plasje en is ietwat verwaaid![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Whehehe wat een lekkerdingquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:00 schreef knoblaucha6 het volgende:
HHH moest plasje en is ietwat verwaaid![]()
[ afbeelding ]
Totdat de schutting wegwaait.... ze wilden hier naar buiten, maar ze hadden toch echt even pechquote:
Wij hebben vanaf gisteravond zelfs de ren afgesloten.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Totdat de schutting wegwaait.... ze wilden hier naar buiten, maar ze hadden toch echt even pech
Hoe is het daar nu?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Hip kapsel
"Hier" is onderin Friesland, op de grens met Drenthe & Overijssel
Al een stuk minder dan eind vd ochtend, maar af en toe out of the blue nog behoorlijke rukwinden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:07 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Hoe is het daar nu?
Hier neemt de wind steeds meer af, blij toe.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:04 schreef Laysa het volgende:
Ben je op je fiets ramptoeristje aan het spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |