in de buurt zei je toch?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:29 schreef knoblaucha6 het volgende:
Het ruik staan te kokenzo lekker, sta aardappelen te bakken, biefstukken te bakken, verse knalgroene erwten met worteltjes, heb net kruidenboter gemaakt en de champignons voor over de biefstuk gesneden.
Ik stik van de trek
Wie schuift aan?![]()
zo dat ziet er best heftig uit. ik ben enkel de deur uit geweest om met Frasier te gaan knuffelenquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:17 schreef Adnap het volgende:
Zo, thuis maar ook hier een ravage. Een boom al boom overal, de weg gelukkig wel redelijk vrij.
Even een foto van de hondenuitlaatplek hier : (das dus ca 10 meter van mijn huis)
[ link | afbeelding ]
Er staan hier rondom ons eiland een stuk of ik schat 30 bomen waarvan er zeker 6 helemaal plat liggen en de rest zware tot zeer zware schade heeft.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:19 schreef sararaats het volgende:
[..]
zo dat ziet er best heftig uit. ik ben enkel de deur uit geweest om met Frasier te gaan knuffelen
hier bijna geen schade, wel zijn de bomen nu echt kletskop (lees: kaal)
Yep, maar het is al helemaal op, ik heb nog 6 erwtjes en één aardappel voor jequote:
Zonde is dat.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:21 schreef Adnap het volgende:
[..]
Er staan hier rondom ons eiland een stuk of ik schat 30 bomen waarvan er zeker 6 helemaal plat liggen en de rest zware tot zeer zware schade heeft.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:47 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Yep, maar het is al helemaal op, ik heb nog 6 erwtjes en één aardappel voor je![]()
Kom op, zes hele erwten én een aardappel!quote:
't is maar een klein aardappeltje hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kom op, zes hele erwten én een aardappel!![]()
Dat krijg je waarschijnlijk nooit op.
Oh, een beetje als deze?quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:55 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
't is maar een klein aardappeltje hoor
Pootjes op de bank, laptopje en tv aan, doekje over de beentjes, kaarsjes aan, dom hangen, wat lekkers erbij, beetje duffen en genieten van het gekledder tegen de ramen , zoiets?quote:
Bijna precies de situatie hierquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:00 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Pootjes op de bank, laptopje en tv aan, doekje over de beentjes, kaarsjes aan, dom hangen, wat lekkers erbij, beetje duffen en genieten van het gekledder tegen de ramen , zoiets?
Enjoy
Verlanglijstje voor de Sint: Een grotere pan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:59 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ietsjes kleiner Roger, die van jou past niet in mijn pan
lekker is dat hèquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Verlanglijstje voor de Sint: Een grotere pan.
Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:09 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
lekker is dat hè![]()
Man had net HHH uitgelaten, begon te hozen dus kleddernatte hond in een dikke handdoek opvangen en afdrogen, verder droogt malle muts zich af op de kleden en de bank, botje erbij voor het blije ei en het plaatje is compleet
![]()
Man droogt zichzelf wel af
Ik ga hem morgen eens bekijkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:17 schreef Bamba het volgende:
Man is weer veilig thuis gelukkigZe werken met ongeveer 6 man Knoflookje. En wat stratenmakers nog in de buurt geloof ik. Hij is deze hele week waarschijnlijk nog in je woonplaats te bewonderen
Je geeft hem toch wel op zijn minst een verse handdoek, en niet die van de hond?quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:09 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
lekker is dat hè![]()
Man had net HHH uitgelaten, begon te hozen dus kleddernatte hond in een dikke handdoek opvangen en afdrogen, verder droogt malle muts zich af op de kleden en de bank, botje erbij voor het blije ei en het plaatje is compleet
![]()
Man droogt zichzelf wel af
Dat weet 'ie zo even niet. Er staan 2 keten bij elkaar zegt 'iequote:Op maandag 28 oktober 2013 20:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik ga hem morgen eens bekijken![]()
![]()
Hij werkt vast nu op de Dorpsdijk in de buurt van (en de keet naast) Garage Palsgraaf?
Ben je mal, ik heb zijn overhemden al gestreken, zijn eten gekookt dus hij doet het maar met het handdoekje van de wc, dat was net schoonquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je geeft hem toch wel op zijn minst een verse handdoek, en niet die van de hond?
Naast een garagebedrijf op een braakliggend terrein tegenover een plantsoentje met een groot beeld en tegenover de Rabobank?quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:21 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat weet 'ie zo even niet. Er staan 2 keten bij elkaar zegt 'ie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |