Hier is alleen maar een dunne boom in het speelpark aan de overkant kapot gespleten....ben expres naar de Appie gereden, maar echt voor de rest niets....behalve dat nu de hemel naar beneden stortquote:
Hier is het echt chaosquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hier is alleen maar een dunne boom in het speelpark aan de overkant kapot gespleten....ben expres naar de Appie gereden, maar echt voor de rest niets....behalve dat nu de hemel naar beneden stort
zeker als ze niet van mezelf zijn. Frasier is van m'n broer maar zit meestal bij m'n oudersquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:20 schreef Kper_Norci het volgende:
![]()
Altijd goed als katjes weer thuis komen.
Lekker knuffelen met veilige Frasier dusquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
zeker als ze niet van mezelf zijn. Frasier is van m'n broer maar zit meestal bij m'n ouders
nu ligt hij lekker binnen, ik ben daar nu.
Fijn! En zeg maar dat ze hem niet meer los moeten laten met dit weerquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:11 schreef sararaats het volgende:
Frasier is er weer!!!!!!!! wat ben ik blij zeg.
De storm is toch grotendeels al weg?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Fijn! En zeg maar dat ze hem niet meer los moeten laten met dit weer
Iedereen is veilig thuis, maar D moet vanavond weg... ben er niet blij mee![]()
Ja, klopt. Maar deze moeder de Gans heeft liever iedereen veilig binnen. Ik val hem er niet mee lastig hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
De storm is toch grotendeels al weg?Het is nu (volgens mij) niet meer dan 'gewoon harde wind'.
normaal ligt hij in de serre te slapen maar hij was waarschijnlijk zo bang dat hij gevlucht is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Fijn! En zeg maar dat ze hem niet meer los moeten laten met dit weer
Iedereen is veilig thuis, maar D moet vanavond weg... ben er niet blij mee![]()
heb ik uitgebreid gedaan, ik ben nu terug in m'n eigen huisje. het waait nog een beetje maar het is niet koud.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:03 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Lekker knuffelen met veilige Frasier dus
Gans ik met je meequote:Op maandag 28 oktober 2013 18:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar deze moeder de Gans heeft liever iedereen veilig binnen. Ik val hem er niet mee lastig hoor
Okequote:Op maandag 28 oktober 2013 18:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar deze moeder de Gans heeft liever iedereen veilig binnen. Ik val hem er niet mee lastig hoor
Klopt, en zeker daar ik vanavond ook binnen blijf, veiliger voor iedereenquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
OkeSowieso is thuis gezelliger natuurlijk.
Maar het was ook meer om je gerust te stellen, het is vanavond buiten niet meer onveilig dan elke normale avond.
Nou, een keer een avondje alleen vind ik ook wel lekker hoor. Wij zitten natuurlijk bijna 24/7 bij elkaar (nog wel...), dus een keer keihard en vals meebleren met je favoriete liedjes kan ook wel fijn zijnquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
OkeSowieso is thuis gezelliger natuurlijk.
Maar het was ook meer om je gerust te stellen, het is vanavond buiten niet meer onveilig dan elke normale avond.
Oke, in dat geval, zwaai hem vrolijk uit straksquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, een keer een avondje alleen vind ik ook wel lekker hoor. Wij zitten natuurlijk bijna 24/7 bij elkaar (nog wel...), dus een keer keihard en vals meebleren met je favoriete liedjes kan ook wel fijn zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |