SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
Of een mooie CF vakantietocht van Fucking (Oostenrijk) naar Anal (Zweden).quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:50 schreef Tommeke het volgende:
Cap, je moet dan ook ff door de anale driehoek. Een streek die begrensd wordt door de dorpen Kontich, Reet en Aartselaar.
Luchtbal en Dikkebus ook nog nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:56 schreef kaasplankje het volgende:
Sint Job in 't Goor zie ik ook nog niet in het lijstje staan.
Ik zou de route omdraaien..........quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Of een mooie CF vakantietocht van Fucking (Oostenrijk) naar Anal (Zweden).
Daar heb je wel de enige col in Drenthe die er toe doet. Klemtoon ligt btw op de O.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Bronneger, gemeente Borger-Odoorn moet snel bezocht worden, voordat je het weet is dat veranderd wegens te racistisch.
Als je van Wildervank naar Gieten gaat dan heb je vlak voor Gieten ook nog een aardig heuveltje.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:45 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Daar heb je wel de enige col in Drenthe die er toe doet. Klemtoon ligt btw op de O.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Col, Drenthequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:45 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Daar heb je wel de enige col in Drenthe die er toe doet. Klemtoon ligt btw op de O.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:53 schreef muzas het volgende:
Hoi, Geen gips!Nice, nog veel pijn of valt 't mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt mee. Deed meer pijn om al die fietsers op de weg te zien afgelopen weekquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nice, nog veel pijn of valt 't mee?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ivo, wat vind je van die randonneur van Kona?Ziet er interesanter uit dan die van Specialized, vooral afgewogener. Let wel ff op of het geen 9-speed bar-end shifters zijn, die serie heeft een slechte reputatie. Schijfremmen is een minder punt, daar waren klassieke cantilevers beter geweest. Blackburn bagagedragers zijn wat ouderwets maar waren vroeger het beste wat je kon kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee maar 't moet wel kunnen, ik krijg er nu bijna chainsuck van.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:33 schreef Patroon het volgende:
Idd door 9sp ketting op 10sp crankstel. Maar je rijdt toch nooit klein voor, zwaar achter?
ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee maar 't moet wel kunnen, ik krijg er nu bijna chainsuck van.
Als je dan 1x verkeerd schakelt neemt 't buitenblad de ketting mee en slaat ze vast tussen het frame.
Mooi.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:52 schreef kaasplankje het volgende:
Mijn fietsje is af intussen.
Ze rijd prima, gisterenmiddag al geprobeerd. Beetje afstellen nog en de ketting loopt op 't kleinste kroontje tegen het buitenblad aan op het binnenblad. Ik moet er even een paar mini ringetjes tussen zetten, tussen binnenblad en crankspline, dan is het wel opgelost denk ik. Zal misschien komen omdat ik een 10 speed crankstel heb gemonteerd op een 9 speed systeem.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De groep is wel een beetje op zijn einde na 15 jaar, ik heb nog wat reserve shifters en derries liggen, dus over 1 of 2 jaar knal ik er eens een nieuwe veloce groep op. Voorlopig kan ik nog effe vooruit met een nieuwe ketting en cassette, nieuwe kabels, nieuwe buitenbanden en nieuwe remblokjes.
Oja, zadel krijg ik niet meer schoon, de witte verf is van het leer gesleten.
Leuk zeg, Okkie nog ff op de foto gegaan met zijn helden? Heb je Leukemans nog gezien?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:20 schreef Gripper het volgende:
Of een bepaalde pistachegroene vakantiefiets trekt gewoon steentjes aan als een magneet
We kwamen trouwens het vacansoleil team nog tegen. Teamauto's, die ouwe Belg, hillaire verschuren, en een paar man van het team + wat toerfietsers. Waarschijnlijk deelnemers aan een clinic met het team ofzo, wel leuk.
De mooiste benen van het peloton waren er niet bij helaas.
Het was Vacansoleil-fanclubdag op de Nedereindseberg. Die waren om 9 of 10 uur vertrokken voor een toertocht, verschillende afstanden denk ik, want tijdens onze wedstrijd kwam er een stel terugfietsen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:20 schreef Gripper het volgende:
Of een bepaalde pistachegroene vakantiefiets trekt gewoon steentjes aan als een magneet
We kwamen trouwens het vacansoleil team nog tegen. Teamauto's, die ouwe Belg, hillaire verschuren, en een paar man van het team + wat toerfietsers. Waarschijnlijk deelnemers aan een clinic met het team ofzo, wel leuk.
De mooiste benen van het peloton waren er niet bij helaas.
Met Shimano kan je wel lekker combinerenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee maar 't moet wel kunnen, ik krijg er nu bijna chainsuck van.
Als je dan 1x verkeerd schakelt neemt 't buitenblad de ketting mee en slaat ze vast tussen het frame.
Ik combineer alles lieve schat, het is een Shimano fit crankstel op een campy drivetrain.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:40 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Met Shimano kan je wel lekker combineren
Valt me wat van je tegen. Da's toch niet soigné?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik combineer alles lieve schat, het is een Shimano fit crankstel op een campy drivetrain.
Ik heb ook Shimano pedalen en op de Concorde zaten Shimano 105 remhoeven met Campy remschakelhendels.
Oke oke.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik combineer alles lieve schat, het is een Shimano fit crankstel op een campy drivetrain.
Ik heb ook Shimano pedalen en op de Concorde zaten Shimano 105 remhoeven met Campy remschakelhendels.
Correctemundo!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:11 schreef kaasplankje het volgende:
Ja die FSA cranks zijn steek 130 en das Shimano tok?
Twente is ook erg, erg mooi fietsen. En daar zien ze er tenminste niet zo typisch Fries uit..quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:22 schreef Tommeke het volgende:
Godver Patroon, ben echt jaloers op je rondje! Dat gedeelte van Friesland is zo veel mooier dan dat saaie Noord Groningen en ook mooier dan Drenthe.
Ik wil terug
Ja mien jung! Je hebt toch geen hoge velgen ofwa?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:25 schreef kanovinnie het volgende:
Is maandag op de fiets naar mijn werk verstandig met die storm?
Tja, ze voorspelen nu windkracht 8-10 aan de kust, lastige zijn de rukwinden waar je door verrast kan worden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:25 schreef kanovinnie het volgende:
Is maandag op de fiets naar mijn werk verstandig met die storm?
ik ben er niet zo bang voor, maar ik heb er geen ervaring mee. Wel makkelijk KOMtjes scorenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:28 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja mien jung! Je hebt toch geen hoge velgen ofwa?
Ff serieus: Als je je niet veilig voelt, niet doen. Ik was laatst ook bijna omver gewaaid haha.
Ja, ik moet eens ff pielen met de afstelling van de 810. Want ik heb volgens strava 1100 hoogtemeters. Klopt niet helemaal...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:26 schreef Oksel het volgende:
Ik had 't zwaar Kolonel..Maargoed. Was erg leuk, prachtig in de bossen. En 650hm's gemaakt.
dan maar ff proberen. Wel even kijken of ik kan uitslapen of de wekker vroeger moet vertrekkenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:30 schreef ddx het volgende:
[..]
Tja, ze voorspelen nu windkracht 8-10 aan de kust, lastige zijn de rukwinden waar je door verrast kan worden.
Als ik niet van me fiets af waai zal jij 't ook zeker niet doen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik ben er niet zo bang voor, maar ik heb er geen ervaring mee. Wel makkelijk KOMtjes scoren
Baasquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:21 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik ben weer thuis, 260km is het geworden. Vond het erg leuk vandaag mooi over veel heuveltjes die ik nog niet kende.
Hoe ging jullie terugweg, oksel en gripper? Heel veel wind zeker?
Ik heb wel eens een tijdrit met windkracht 6 gereden. Wind van de zijkant hield ik m'n fiets amper recht, tegen reed 32 ofzo en wind mee hele stukken boven de 60quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik ben er niet zo bang voor, maar ik heb er geen ervaring mee. Wel makkelijk KOMtjes scoren
Ja dit was denk ik ook mijn laatste 200km+ voorlopig, nu in het najaar en in de winter ga ik iets minder fietsen en dan van het voorjaar inderdaad veel meer op snelheid trainen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:41 schreef Oksel het volgende:
Kolonel sprinte Grip er af op een paar klimmetjes.. in het begin. Na 50km was 't echter op voor Kolonel, toen haalde ik m zelfs in heuvel op.
Kolonel moet lekker stoppen met die lange afstanden, slaat nergens op. Kort, intensief. Spiermassa kweken.
Zijn zelfs foto's van je gemaakt op dat moment!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:43 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben wel over de Erasmusbrug gefietst met storm die zo krachtig was dat ik ben omgekeerd om een brug verder te pakken die meer in de luwte ligt. De brug werd die ochtend afgesloten. Voetgangers moesten zich vastklampen aan de reling. Je hangt soms op de brug zo schuin tegen de wind in dat je pedaal tegen het asfalt komt. Ook hebben wij te maken met valwinden vanwege de hoge gebouwen, soms zijn die zo krachtig dat ik letterlijk wordt opgetild en een halve meter verder weer wordt neergezet.
Je route in 3D.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:46 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ja dit was denk ik ook mijn laatste 200km+ voorlopig, nu in het najaar en in de winter ga ik iets minder fietsen en dan van het voorjaar inderdaad veel meer op snelheid trainen.
Nee, hoezo?quote:
Ach, hoef je geen sorry voor te zeggen hoor. Je hebt alleen een volledig verkeerde beeldvorming. Maar dat ga ik niet uitleggen. En Ron Jeremies (wie kent 'm niet) past echt niet op mijn 57 cm..... om het nog enigszins fiets gerelateerd te houden hier........quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:48 schreef Oksel het volgende:
Nou, omdat je achter kaap kont bleef liggen vanochtend. In jouw geval denk ik dan meteen aan een goedkoop met HIV besmet Thais tienerhoertje in een vies achterkamertje in een vieze Thaise stad. Sorry.
[ afbeelding ]
Wehh, zal de klein burgerlijkheid wel zijn om te denken dat iemand die regelmatig in Azie vertoeft ook gelijk daar met iedere stoepho.. het bed in duikt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:56 schreef Oksel het volgende:
Hoe zou het toch komen dat wij die beeldvorming hebben..
Misschien eens wat vaker alleen trainen, dan heb je niemand om je achter te verschuilen als je het zwaar hebt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:20 schreef Oksel het volgende:
Hm, in de sportschool gaat 't nog wel erg goed. Misschien m'n duurvermogen wat door te weinig training wat is afgenomen.. afgelopen woensdag ging ik bij 90km ook al nat. Of het komt omdat ik zowel vandaag als vorige woensdag met een zeer klein groepje (2 man) fietste, terwijl ik normaal >90km altijd met minimaal 3-6 man fiets. Scheelt ook heel veel.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 03:42 schreef Patroon het volgende:
[..]
Misschien eens wat vaker alleen trainen, dan heb je niemand om je achter te verschuilen als je het zwaar hebt.
Dan kom ik niet ver.. Te saai.quote:Op zondag 27 oktober 2013 03:42 schreef Patroon het volgende:
[..]
Misschien eens wat vaker alleen trainen, dan heb je niemand om je achter te verschuilen als je het zwaar hebt.
wel wat patroon zegt.. daar wordt je wel sterker van. Kan ook met 2 man, maar dan jezelf blijven dwingen om ernaast te rijden en niet erachter te kruipen of bij de R3 de hele avond op kop te rijden en niet af gevenquote:
Fiets jij omdat je fietsen leuk vindt of omdat je graag de dikte van je penis wil laten zien aan je maten bij de plaatsnaambordjes?quote:
Tja, de marmotte en de trois ballons heb je toch ook in je eentje uitgefietst? Ok, wel anderen om je heen, maar je moest het toch zelf doen, vooral bergop. Denk gewoon dat je gisteren een matige dag had, eerder deze zomer was je ook gewoon sterk.quote:
Mentale hardheid heet dat. De een heeft het van nature, de ander ontwikkelt het, en weer een ander zal het nooit leren. Dat zijn meestal de mooiboys, wieltjesplakkers, rammers voor een halve minuut, en altijd een grote bek. Maar die laatsten laten zich hier nooit zien ..... tog?quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:04 schreef Ericr het volgende:
Alleen rijden is heerlijk. Je eigen tempo, je eigen route, geen afleiding. Alleen jij, je fiets, de weg die voor je ligt en de meestal onvermijdelijke wind die je beloont als je met wind mee terug kan jakkeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
Ik vraag mij dan weer af hoe jij op zo'n site terecht komtquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:09 schreef buzz1291 het volgende:
Huhhh, wat moet ik hier nu weer van de denken?
http://velofysics.wordpress.com/2013/10/21/crank-em-up/
Zo dus.....quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:50 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik vraag mij dan weer af hoe jij op zo'n site terecht komt
Hej, dat is de ploegleider van mijn voormalige club.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:03 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Zo dus.....
https://twitter.com/ploeglijder/status/394409452843315200
Zal wel een retweet van een andere local hero geweest zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hej, dat is de ploegleider van mijn voormalige club.
Waarom volg je hem trouwens?
Dan heb je toch net alle tijd om dat te doen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:06 schreef kanovinnie het volgende:
Bedenk me net dat ik morgen helemaal niet hoef te werken, dus geen laagvliegpraktijken voor mij.
helaas niet. Begrafenis van opa dus de hele dat wel zoet en geen zin om de wekker te zetten of 's avonds weg te gaan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan heb je toch net alle tijd om dat te doen?
Ik vond dit heel lang het ultieme bazenshirt....quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:16 schreef Patroon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vet shirt inderdaad.
Die manager of wat het ook moge zijn heeft echt een eindbaas uiterlijk! heerlijk!
Gecondoleerd inderdaad.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
helaas niet. Begrafenis van opa dus de hele dat wel zoet en geen zin om de wekker te zetten of 's avonds weg te gaan.
Dat is minder, sterkte.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
helaas niet. Begrafenis van opa dus de hele dat wel zoet en geen zin om de wekker te zetten of 's avonds weg te gaan.
klinkt niet raar kano , het leven is eindig,quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:54 schreef kanovinnie het volgende:
Klinkt misschien raar, maar ik ben er niet heel rouwig om. Hij heeft sinds feb. 2011 in een verzorgingstehuis weg zitten kwijnen. Hij heeft zijn leven lang gerookt en dat resulteerde bij hem in elke dag een stuk of 10 keer 5 tot 10 minuten lang slijm ophoesten met zo'n rochelende hoest dat hij er rood van aanliep. Hij zat al denk ik 15 jaar lang meer in zijn stoel dan dat hij wat deed (en hij deed niet heel veel). Nadat mijn oma (in 2011 dus) was overleden hoefte het van hem niet meer. Hij was iig 91 en is rustig ingeslapen nadat hij 's ochtends tijdens het ontbijt een hartinfarct kreeg. Maar bedankt iig
mijn oma (niet die van deze opaquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:59 schreef Wombcat het volgende:
Begrijpelijk.
Niettemin is het dan nog steeds geen feestje (mijn moeder is vorig jaar rond deze tijd overleden. Ze had Alzheimer en takelde het laatste jaar rap af. Dan ben je een soort van blij dat het over is, maar het blijft toch ook triest).
waarschijnlijk gaan we nog ff eten met de familie, dus dn ben ik pas tegen 8 uur thuisquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:14 schreef Gripper het volgende:
Toch gecondoleerd kano, ook al is het zo wel beter. Wij hadden eerder dit jaar de begrafenis van de oma van m'n meisje, 96, die was nog heel vief, en vredig in slaap gevallen, dus niemand was echt verdrietig. Was zelfs gezellig na afloop. Hoop dat jullie ook zo'n dag hebben morgen!
En als de stukjes en anekdotes niet ellenlang duren kun je toch nog ff fietsen en een supersnelle KOM scoren. Die oma werd op een prachtige lentedag begraven in Heerenveen, en daarna was er geen tijd meer om te fietsen, zo zonde vond ik dat!
Wat hij zegt. Gecondoleerd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:09 schreef nodisch18 het volgende:
toch gecondoleerd kano, afscheid nemen is nooit leuk, gelukkig wel te accepteren in jouw geval.
Alleen? Ik heb wel wat fietsers om mij heen gezien... Alleen uren tegen de wind in stoempen is wel wat anders dan een tocht met duizenden deelnemers, ook al heb je er bergop niks aan, het helpt mentaal wel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:34 schreef Oksel het volgende:
Al die reacties over hoe ik 'moet' fietsen, en over karakter. Trois Ballons en Marmotte fietste ik inderdaad ook eventjes uit.. 8u lang, in principe alleen. Maar zie 't nut niet in van uren alleen door een polder dwalen. Daarvoor heb ik een te leuk leven met te weinig stress, sorry.
Het leuke van die hele lange afstanden vind ik dat het op het einde echt afzien is, en dat het alleen jezelf, je fiets en de weg is. Maar met die klimmetjes zoals gister mis ik op een gegeven moment toch de kracht om op snelheid door te gaan, daar wil ik dan volgend jaar ook meer aan werken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:34 schreef Oksel het volgende:
Al die reacties over hoe ik 'moet' fietsen, en over karakter. Trois Ballons en Marmotte fietste ik inderdaad ook eventjes uit.. 8u lang, in principe alleen. Maar zie 't nut niet in van uren alleen door een polder dwalen. Daarvoor heb ik een te leuk leven met te weinig stress, sorry.
dan heb ik zo'n leven. Tenminste, soms.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:39 schreef Patroon het volgende:
@oksel
Goedzo.
Maar wil je nu zeggen dat je een saai leven met veel stress moet hebben om uren door de polder te dwalen?
quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:37 schreef Patroon het volgende:
@Tommeke:
Ja idd, het koude voorjaar, goed aangekleed...frisse lucht, heroïsche omstandigheden. "Skitterend" zoals kaasplankje dat zo mooi kan zeggen
Idd, al is de herfst ook skitterend!quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:37 schreef Patroon het volgende:
@Tommeke:
Ja idd, het koude voorjaar, goed aangekleed...frisse lucht, heroïsche omstandigheden. "Skitterend" zoals kaasplankje dat zo mooi kan zeggen
doe mij dan maar over de sloten en meren fietsen op de mtb met spikesquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:48 schreef Gripper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is inderdaad "skitterend"
Laat die kou nu maar eens komen !!!
Skitterend!quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:48 schreef Gripper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben ook een beetje vreemdquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:52 schreef Oksel het volgende:
Nou, ik vind mensen die het lekker vinden uren alleen te sporten wel beetje vreemd soms ja. Heb liever gezelschap om me heen.
Dat kloptquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:53 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje vreemd
krijg je steeds 5min voorsprong.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:01 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik wil gerust nog een keer mee, vond het wel leuk en dan wil ik wel overal als eerste boven komen
Nee wel eerlijk hè, ik kan aardig 'klimmen' dus een beetje gerichter daarop trainen en dan komt het wel goed.quote:
Ik hou toch meer van dit soort omstandigheden bij een graadje of 32.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:48 schreef Gripper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen maar omwille van de meisjes die zich dan in 3 draadjes en 2 bierdopjes kleden hè, ouwe vieslel!quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:05 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik hou toch meer van dit soort omstandigheden bij een graadje of 32.
[ afbeelding ]
Kou heb ik, op mijn vingers na, nooit last van gehad. Maar die vingers hé, beneden de -5 na een paar minuten volledig afgestorven, tot jankens toe. En ik heb wat geld uitgegeven aan handschoenen, binnenhandschoenen, halve wanten en ik weet niet wat nog meer. Met skieen nooit last, maar op de fiets, ik weet echt niet wat het is en hoe ik hier van af kan komen. En het lijkt wel of het met het jaar erger wordt. Maar dat zal de ouderdom wel zijnquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:14 schreef Gripper het volgende:
[..]
Alleen maar omwille van de meisjes die zich dan in 3 draadjes en 2 bierdopjes kleden hè, ouwe vieslel!
Maar tegen kou kun je je kleden buzz, tegen bloedhitte niet. Ik lever m'n beste prestaties tussen de 15-25 graden, boven de 30 ontploft het bij mij. En sneeuw + winterluchten + zonnetje zijn gewoon mooi!!
moet je eens van die gevoerde stoffen werkhandschoenen met rubbercoating proberen. Met -10 had ik zweethandjes.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:27 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Kou heb ik, op mijn vingers na, nooit last van gehad. Maar die vingers hé, beneden de -5 na een paar minuten volledig afgestorven, tot jankens toe. En ik heb wat geld uitgegeven aan handschoenen, binnenhandschoenen, halve wanten en ik weet niet wat nog meer. Met skieen nooit last, maar op de fiets, ik weet echt niet wat het is en hoe ik hier van af kan komen. En het lijkt wel of het met het jaar erger wordt. Maar dat zal de ouderdom wel zijn
Ennuh, normale Thaise dames lopen niet in drie draadjes op een strand hoor die spurten met een short en t-shirt de zee in en net zo hard weer terug om maar geen zonnestraal te hoeven vangen.
Deze dan maar.....?
[ afbeelding ]
Goeie tip, en voor het geld zeker het proberen waard.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:03 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.wear2work.nl/werkhandschoenen-latex-cat/
Zoiets maar dan dikker. Ik heb ze bij de welkoop vandaan.
die van mij waren toen een tientje ofzo. De warmste verkrijgbaarquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:27 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Goeie tip, en voor het geld zeker het proberen waard.
Maar ik denk zelf dat het iets met de bloedsomloop te maken heeft. Ik heb het wel meegemaakt dat ik tegen beter weten in toch ging mountainbiken in de sneeuw en de pijn verbeet maar tijdens de koffiestop bijna kotsen van de pijn. En het gekke was dat zodra mijn vingers weer op temperatuur waren, en een paar bakken koffie achterover gegoten had, ik gewoon een paar uur door kon fietsen zonder één centje pijn. Maar om daar nu iedere keer doorheen te moeten.... ik had het fietsen onder het vriespunt eigenlijk al opgegeven. Maar misschien is er nog hoop.
Genoteerd als tip. Zal eens kijken als ik erlangs fiets. Zijn ze ook nog waterdicht?quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:03 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.wear2work.nl/werkhandschoenen-latex-cat/
Zoiets maar dan dikker. Ik heb ze bij de welkoop vandaan.
Da maak tog nie uit? Als het vriest, regent het tog nie.... of wel soms?quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:39 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Genoteerd als tip. Zal eens kijken als ik erlangs fiets. Zijn ze ook nog waterdicht?
dat rubber deel sowieso. Het stoffen gedeelte deels. Het zal wat water tegenhouden, maar geen stortbloed.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:39 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Genoteerd als tip. Zal eens kijken als ik erlangs fiets. Zijn ze ook nog waterdicht?
Oew, balen. Hopelijk ligt die er nog!quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:04 schreef ultra_ivo het volgende:
Mooie dag op de Stalen Ros beurs vandaag. Tegen het eind een foto van de buit gemaakt. Ga ik daarna met wat anderen eten, laat ik m'n fototas in het restaurant staanEr is al een mailtje naar toe, hopelijk hebben ze 'm gevonden en kan ik 'm ophalen.
Heb ze een mailtje gestuurd. Maar de zaak is van maandag t/m woensdag dicht. Bellen kan ik pas op donderdag.quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:17 schreef Blik het volgende:
[..]
Oew, balen. Hopelijk ligt die er nog!
Gecondoleerd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:54 schreef kanovinnie het volgende:
Klinkt misschien raar, maar ik ben er niet heel rouwig om. Hij heeft sinds feb. 2011 in een verzorgingstehuis weg zitten kwijnen. Hij heeft zijn leven lang gerookt en dat resulteerde bij hem in elke dag een stuk of 10 keer 5 tot 10 minuten lang slijm ophoesten met zo'n rochelende hoest dat hij er rood van aanliep. Hij zat al denk ik 15 jaar lang meer in zijn stoel dan dat hij wat deed (en hij deed niet heel veel). Nadat mijn oma (in 2011 dus) was overleden hoefte het van hem niet meer. Hij was iig 91 en is rustig ingeslapen nadat hij 's ochtends tijdens het ontbijt een hartinfarct kreeg. Maar bedankt iig
In Utrecht viel het best mee. Maar zwaarste moet nog komen geloof ik.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:39 schreef buzz1291 het volgende:
Zo, en wie heeft er al gefietst vanmorgen. Ik heb het eens aangekeken om 7 uur en dacht mwah aardig weertje om eens een dag thuis te werken. En milieu technisch ook nog eens goed bezig door de bolide ook een vrije dag te geven. Sterkte op de fiets vanmiddag als je toevallig van oost naar west moet.
Het is wind waar je tegenin moet he, geen tsunami ofzo. Op karakter over de hollandse dijken en bovenbenen als boomstammen kweken!!!quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:39 schreef buzz1291 het volgende:
Sterkte op de fiets vanmiddag als je toevallig van oost naar west moet.
Hier niet, het waait me te hard.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
Wel een goed moment om KOM-tjes te halen op stukken van Zuid naar Noord.
Vanmorgen een klein stukje (10km) oost-west gereden, was goed te doen. Wel wat zware windstoten af en toe. Ik verheug me al op de terugwegquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:39 schreef buzz1291 het volgende:
Zo, en wie heeft er al gefietst vanmorgen. Ik heb het eens aangekeken om 7 uur en dacht mwah aardig weertje om eens een dag thuis te werken. En milieu technisch ook nog eens goed bezig door de bolide ook een vrije dag te geven. Sterkte op de fiets vanmiddag als je toevallig van oost naar west moet.
Kommetjes pakken kan je beter met 6bft. Veiligheid eerst.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:16 schreef dop het volgende:
net klein rondje gedaan ff wind mee knallen is leuk maar hier verder toch best gevaarlijk met wat je aan takken om je oren krijgt.
ook even de brienenoordbrug over geweest maar dat is ook best spannen met zoveel zijwind
zo vroeg in het najaar hebben ale bomen nog veel blad en vangen ze veel meer wind , en dat maakt het inderdaad gevaarlijk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kommetjes pakken kan je beter met 6bft. Veiligheid eerst.
[ afbeelding ]
Je zult wel begrijpen dat ik zeg "steek maar in de brand" die truitjes, als je weet wie daar in gefietst heeft en waar ik absoluut niet mee vereenzelvigd wil worden........quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:47 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hoe valt de kleding van Vermarc eigelijk? De Crelan-Euphony truitjes van 2012 zijn in de uitverkoop, zit er over te denken..
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:38 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Je zult wel begrijpen dat ik zeg "steek maar in de brand" die truitjes, als je weet wie daar in gefietst heeft en waar ik absoluut niet mee vereenzelvigd wil worden........
Maar de kleding van Vermarc is wel goed hoor. Ik vond het altijd beter dan Bioracer en veel beter dan AGU. Pasvorm is gewoon hetzelfde.
GVD optiefen met die foto Kaas. Man, ik ben de rest van de dag helemaal van slag als ik die kop zie. Maar dan denk ik maar ff terug aan Pijnacker 2004 ......quote:
Meteen het hout gebietst voor je wintervoorraad mag ik aannemen?quote:
Sorry Buzz, ik zal het niet meer doen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:50 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
GVD optiefen met die foto Kaas. Man, ik ben de rest van de dag helemaal van slag als ik die kop zie. Maar dan denk ik maar ff terug aan Pijnacker 2004 ......![]()
Overigens heeft Nys me op Twitter geblokt omdat ik over dat Balenberg project zei "je liegt niet, maar het komt je wel heel goed uit allemaal"
Maar geen Nys discussies hier svp. Ik hou me al keurig in de laatste tijd, vind ik zelf.
Ik ga je blokken, waarschuw me maar wanneer je een andere avatar hebt. Immitatie BRABO BELG. En dat is weer eens wat anders dan de Brabo Neger.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Sorry Buzz, ik zal het niet meer doen.
Met 10bft is het veel rustiger op de weg en dat maakt het weer veiliger. Ik heb vandaag hard gefietst in de duinen en ik voelde mij meer onveilig onder de bomen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kommetjes pakken kan je beter met 6bft. Veiligheid eerst.
Geeneens een koersfiets kan beter.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:46 schreef buzz1291 het volgende:
Neem dan allemaal maar deze Nys-Nijs avatar. Kan ik nog enigszins pruimen....
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:50 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Overigens heeft Nys me op Twitter geblokt omdat ik over dat Balenberg project zei "je liegt niet, maar het komt je wel heel goed uit allemaal"
Mwah, af en toe moet je eens reageren. Maar ik kwam er pas achter toen ik een retweet zag van een originele Nys tweet over wel of niet Zwarte Piet. En die Nys heeft daar gisterenavond toch een partij bagger over zich heen gekregen van intellectueel Belgie. Maar daar hoor je hem niet over..... Was ook een beetje dom van 'm.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:31 schreef Tommeke het volgende:
Btw, je hebt het er maar druk mee he buzz? Dat getwitter naar die crossers
Goed! Waar?quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:47 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hoe valt de kleding van Vermarc eigelijk? De Crelan-Euphony truitjes van 2012 zijn in de uitverkoop, zit er over te denken..
Moet je nu alweer een maat kleiner?quote:
Haha, wat is jou strava dan? En ging het om die weg van Gieten naar Barenveld?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:31 schreef MCH het volgende:
Ik vanmiddag mijn stalen ros uit de garage gehaald om eens te profiteren van de wind lukt het mij nog steeds niet ene Jordi R. uit Veendam op Strava te verslaan met windkracht veel in de rug.
Haren - Foxhol, daar sta jij nu drie seconden voor mij. We staan iets van 3e en 6e, dat is wel aardig.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:39 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Haha, wat is jou strava dan? En ging het om die weg van Gieten naar Barenveld?
Ach, bij iedere Suitsupply werkt er wel een Turkse Ali die dat ff snel voor je fikst. Of ook een keertje naar Bangkok gaan, kun je voor de vermaakkosten waarschijnlijk ook 10 nieuwe broeken kopenquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:22 schreef Oksel het volgende:
Ik heb een stapel van +/- 10 broeken hier liggen die ik moet laten vermaken. Pas nu broeken van 3-4 jaar geleden weer. Net, want ook die zakken van mijn strakke kontje af.
Ik zal eens kijken als het morgen nog waait of ik die kan verbeterenquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Haren - Foxhol, daar sta jij nu drie seconden voor mij. We staan iets van 3e en 6e, dat is wel aardig.
Jij draagt toch niks van Suitsupply mag ik hopen Buzz? Parbleu.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:42 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ach, bij iedere Suitsupply werkt er wel een Turkse Ali die dat ff snel voor je fikst. Of ook een keertje naar Bangkok gaan, kun je voor de vermaakkosten waarschijnlijk ook 10 nieuwe broeken kopen
Singapore is geen fietsstad. Dan beter Tokyoquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:29 schreef Patroon het volgende:
Wanneer organiseer je een meet in Singapore Buzz?
quote:
Patroon gaat er weer eens serieus op inquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:11 schreef Patroon het volgende:
joh?
Dat je daar goed voor moet kijken![]()
Succesquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:17 schreef Patroon het volgende:
Kinders, ik ga naar de sportschool. Je wel wat blijven gedragen he.
Nooit. Maar in Phra Pradaeng ben je welkom als ik er binnenkort weer een maandje vertoef. Moet je wel zelf voor je vlucht AMS-BKK zorgen en je eigen fiets meenemen of er eentje bij Co van Kessel zaliger huren.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:29 schreef Patroon het volgende:
Wanneer organiseer je een meet in Singapore Buzz?
Waarom niet? Wordt ook gewoon in Bangkok vervaardigd hoor. Maar dan weet je wel dat je niet door een Indiër getild wordt met een goedkopere stof dan afgesproken. Maar het meeste koop ik gewoon in bulk in Amerika voor gemiddeld één derde van de prijs hier.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jij draagt toch niks van Suitsupply mag ik hopen Buzz? Parbleu.
ff corestability doen zeker?quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:17 schreef Patroon het volgende:
Kinders, ik ga naar de sportschool. Je wel wat blijven gedragen he.
Ik vind het hardstikke leuk, en hoop dat jij op die leeftijd ook nog het leven hebt.quote:
quote:Vanavond kunt u op VT4 een nieuwe aflevering van Superfans bekijken. Wie zich haar deelname al erg beklaagt, is Sven Nys-fan Séverine Tastenhoye (28). "In Gavere werden wij uitgelachen."
De nieuwe reeks Superfans op VT4 tast na voorganger Exotische Liefde opnieuw de grenzen van realitytelevisie af. Séverine Tastenhoye uit Erps- Kwerps, die in een sportwinkel in Schelle werkt, kan ervan meespreken. Samen met drie vriendinnen werd zij in de vorige twee afleveringen gevolgd. Met als een van de gedenkwaardigste fragmenten het moment waarop ze haar dekbedovertrek van Sven Nys toont, waaronder ze slaapt.
"Zo ligt Sven de hele nacht op mij", zegt Séverine. "Woorden die mij in de mond werden gelegd door de programmamakers. Ze zeggen: zo ligt hij op u, en vragen dan om dat na te zeggen. Vervolgens monteren ze al die fragmenten achter elkaar, zodat je op de duur een debiel lijkt. Ik moest zijn onderbroek tegen mijn gezicht houden. Ik en mijn drie vriendinnen dachten dat het een programma over en voor Sven Nys zou zijn."
Gavere
Het filmpje van Séverine "Komaan Sven" op de VT4-site, waarin zij als een gek van de ene lus naar de andere loopt tijdens de veldrit in Ruddervoorde, werd al 8490 keer bekeken. "Terwijl ik maar één keer heb gelopen, en ze dat fragment vier keer achter elkaar hebben gemonteerd. Ik ben niet kwaad op VT4, ik kan alleen maar vaststellen dat ik heel naïef ben geweest."
Afgelopen weekend werden Séverine en haar vriendinnen op de veldritten in Hasselt en Gavere uitgelachen. "Ik wil op de foto met u, want ik ben superfan van u, klonk het. Mensen deden mij na. Ik heb echt een klop gekregen. In de supportersbus willen sommige mensen met wie ik altijd een goede band had, niet meer naast mij zitten."
Over de reactie van Sven Nys maakt Séverine zich nog het meest zorgen. "Gelukkig kent hij me wel een beetje en weet hij dat ik geen zottin of stalkster ben. Afgelopen weekend heb ik me niet in de buurt van zijn motorhome durven tonen. Via-via hoorde ik dat Isabelle Nys al te horen had gegeven dat we ons geen zorgen moeten maken omdat zij ook weten hoe de media werken. Het klopt niet dat ik geen leven heb buiten Sven Nys. Zo geef ik ook nog tennislessen."
Maar hoe is die aversie jegens die ene Belgische modderhapper nou zo gekomen en waarom besteed je zoveel tijd aan zo'n sujet als je er een hekel aan hebt?quote:
Webshop op de site van de ploeg.quote:
Mantel heeft ze voor 30.- Hopmans 2 voor 45.- Je bedoelt de ZX tok?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:16 schreef thomasss het volgende:
Paar maanden terug een fiets gekocht waar puike Schwalbe Ultremo R1 bandjes op zitten. De achterband is nu naar de klote (scheur van een paar cm), dus zoek een nieuwe. Nu kom ik op internet alleen maar belachelijke prijzen van 40 euro per band tegen. Weet iemand die dingen goedkoper te vinden of te krijgen?
Nee bedoel de R1!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mantel heeft ze voor 30.- Hopmans 2 voor 45.- Je bedoelt de ZX tok?
Goeie tip, maar ik ga nog niet zo hardquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:48 schreef kaasplankje het volgende:
As je heel hard gaat ziet niemand het.
Je bent de schade lekker aan het inhalen vinnie.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:27 schreef kanovinnie het volgende:
Net nog ff 40 km met 2 vrienden gefietst. Koud en nat, maar wel weer even gezellig.
Haha dat is het matige met die tijdritjes. Als ik bij de start 3 minuten sta te wachten net over de streep is m'n tijd naar de knoppenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:21 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.strava.com/segments/4269583
Tommeke is zo'n baas, zelfs met 5 km'uur gemiddeld lager is hij KOM
Ja dat is een omgekeerde psyche, ik verbeeld hoe jullie eruit gaan zien als jullie te weinig trainen maar dan als hyperbool. Eiks een parabolische avater dus.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:54 schreef Wombcat het volgende:
Je bent wel wat aangekomen, aan je user-icoon te zien
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:18 schreef kaasplankje het volgende:
Wat vinden jullie btw van mijn borsten zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:45 schreef No-P het volgende:
Ik stap zo op de fiets, maar nu kaas het over borsten heeft moest ik dit even delen uit een blog die ik volg.Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je had beter een nieuwe wielset gekocht vriend.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:45 schreef nogeenmaarten het volgende:
Heb nu 36 spaaks CPX 33 (oid) velg en nieuwe spaken op oude veloce naaf, ipv de open pro. Ben benieuwd hoe lang deze het gaat houden, hoop lange tijd. Voorwiel nog wel open pro ...
Nieuw compleet achterwiel, uiteraard zonder cassette, zou ruim 250 euro worden, omdat campa in 36 spaaks alleen nog chorus (oid) maakt en dan is de naaf alleen al 150 euro. Beetje jammer.
Awel, kan voorlopig hopelijk weer vooruit.
laat je vriendin deze woorden niet horen vriend anders kan je gelijk mond wassen met zeep HAHAHAquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:40 schreef nogeenmaarten het volgende:
Overigens 'borsten', je lijkt wel een wijf. Het zijn gewoon tieten.
Ik stap zo op de fiets, maar nu kaas het over borsten heeft moest ik dit even delen uit een blog die ik volg.Blog? Welke/waar?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
Wel ff je history wissen he..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:40 schreef nogeenmaarten het volgende:
Overigens 'borsten', je lijkt wel een wijf. Het zijn gewoon tieten.
Ik stap zo op de fiets, maar nu kaas het over borsten heeft moest ik dit even delen uit een blog die ik volg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Nou. Het valt mij ook een beetje van je tegen kaas. De hele meimaand hadden we het over de 3 jetsers/joekels/prammen/klabatsers/majoefels/klonten/quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
laat je vriendin deze woorden niet horen vriend anders kan je gelijk mond wassen met zeep HAHAHA
krijg je een pak rammel van mevrouw Patroon als je vieze woorden gebruikt?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:04 schreef Patroon het volgende:
Mensen die borsten stelselmatig tieten noemen, komen vaak al klaar bij het zien van een naakte vrouw en hebben in bed niet zoveel in te brengen
http://pedalfromhell.tumblr.com/quote:
Goeie zelf analyse Patroon........quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:04 schreef Patroon het volgende:
Mensen die borsten stelselmatig tieten noemen, komen vaak al klaar bij het zien van een naakte vrouw en hebben in bed niet zoveel in te brengen
"Jezus wat lekker om je tieten te zien schudden als ik je van achteren neuk"quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:04 schreef Patroon het volgende:
Ja mijn vriendin is heel netjes en degelijk.Alleen sex in bed vvoor het slapen gaan en pas als zij aangeeft dat ik even mag...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
krijg je een pak rammel van mevrouw Patroon als je vieze woorden gebruikt?
zelfkennis is een sterke eigenschap van mequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:20 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Goeie zelf analyse Patroon........![]()
Maaruh niet altijd zelf het initiatief hoeven nemen is ook lekker hoor, moet je eens proberen!
Wees gerust, die harde slag krijg je ook wel als je een vrouw ongevraagd bij haar borsten vleesballen pakt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:11 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dus ik ben toch een hopeloze perverseling, dit is een harde slag voor mij....
Alsof het bij mannelijke fokkers met hun 30cm lange staafmixers ooit ongevraagd is.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:09 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wees gerust, die harde slag krijg je ook wel als je een vrouw ongevraagd bij haar borsten vleesballen pakt.
Het schijnt dat als je je fiere purpergepunte lans in dat mannentopic in kpd post, en hij ziet er bovengemiddeld appetijtelijk uit, de PM's van dames (en een enkele heer) met tientallen binnenstromen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alsof het bij mannelijke fokkers met hun 30cm lange staafmixers ooit ongevraagd is.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:22 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Aangezien er nu toch niet gefietst wordt, heb ik het maar in dichtvorm proberen uit te beelden. Ga nu eerst naar de sportschool, dus ik zie wel of julie het snappen als ik terug ben![]()
Het is niet dat ik ben van raar gedoe.
En ik weet een vrouw is geen koe.
Noch een vrachtwagen.
Toch wil ik zachtjes je tepels knijpen.
Ik hoop dat je het kan begrijpen.
En niet gaat slaan op mijn snoet.
Terwijl ik roep, Toet Toet!
Kusjes, uw dichter die soms wel eens op een fiets zit
Moet jij daarvoor foto's posten dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Het schijnt dat als je je fiere purpergepunte lans in dat mannentopic in kpd post, en hij ziet er bovengemiddeld appetijtelijk uit, de PM's van dames (en een enkele heer) met tientallen binnenstromen.
Niet dat ik hier ervaring mee heb natuurlijk.
Ik moet zeggen dat ik me best heb zitten verbazen over het lange palen topic. De zadelbuis van Tommeke was er niks bij.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Het schijnt dat als je je fiere purpergepunte lans in dat mannentopic in kpd post, en hij ziet er bovengemiddeld appetijtelijk uit, de PM's van dames (en een enkele heer) met tientallen binnenstromen.
Niet dat ik hier ervaring mee heb natuurlijk.
Ik heb de laatste 6 jaar niet meer zoveel via fok gehosseld, dus zoveel vrouwelijke PM-fanmail krijg ik niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moet jij daarvoor foto's posten dan?
63cm?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:35 schreef kanovinnie het volgende:
Ik dacht de zadelpen van Tommeke, en de zadelbuis van Yankee?
Post jij daar ook je zitbuis?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:14 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou sommige zadelpennen zien er mooi uit op dat stukje Fok. Ik vraag mij af of ze van echt stijf carbon zijn of van zacht alu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |