Mentale hardheid heet dat. De een heeft het van nature, de ander ontwikkelt het, en weer een ander zal het nooit leren. Dat zijn meestal de mooiboys, wieltjesplakkers, rammers voor een halve minuut, en altijd een grote bek. Maar die laatsten laten zich hier nooit zien ..... tog?quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:04 schreef Ericr het volgende:
Alleen rijden is heerlijk. Je eigen tempo, je eigen route, geen afleiding. Alleen jij, je fiets, de weg die voor je ligt en de meestal onvermijdelijke wind die je beloont als je met wind mee terug kan jakkeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
Ik vraag mij dan weer af hoe jij op zo'n site terecht komtquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:09 schreef buzz1291 het volgende:
Huhhh, wat moet ik hier nu weer van de denken?
http://velofysics.wordpress.com/2013/10/21/crank-em-up/
Zo dus.....quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:50 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik vraag mij dan weer af hoe jij op zo'n site terecht komt
Hej, dat is de ploegleider van mijn voormalige club.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:03 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Zo dus.....
https://twitter.com/ploeglijder/status/394409452843315200
Zal wel een retweet van een andere local hero geweest zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hej, dat is de ploegleider van mijn voormalige club.
Waarom volg je hem trouwens?
Dan heb je toch net alle tijd om dat te doen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:06 schreef kanovinnie het volgende:
Bedenk me net dat ik morgen helemaal niet hoef te werken, dus geen laagvliegpraktijken voor mij.
helaas niet. Begrafenis van opa dus de hele dat wel zoet en geen zin om de wekker te zetten of 's avonds weg te gaan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan heb je toch net alle tijd om dat te doen?
Ik vond dit heel lang het ultieme bazenshirt....quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:16 schreef Patroon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vet shirt inderdaad.
Die manager of wat het ook moge zijn heeft echt een eindbaas uiterlijk! heerlijk!
Gecondoleerd inderdaad.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
helaas niet. Begrafenis van opa dus de hele dat wel zoet en geen zin om de wekker te zetten of 's avonds weg te gaan.
Dat is minder, sterkte.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
helaas niet. Begrafenis van opa dus de hele dat wel zoet en geen zin om de wekker te zetten of 's avonds weg te gaan.
klinkt niet raar kano , het leven is eindig,quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:54 schreef kanovinnie het volgende:
Klinkt misschien raar, maar ik ben er niet heel rouwig om. Hij heeft sinds feb. 2011 in een verzorgingstehuis weg zitten kwijnen. Hij heeft zijn leven lang gerookt en dat resulteerde bij hem in elke dag een stuk of 10 keer 5 tot 10 minuten lang slijm ophoesten met zo'n rochelende hoest dat hij er rood van aanliep. Hij zat al denk ik 15 jaar lang meer in zijn stoel dan dat hij wat deed (en hij deed niet heel veel). Nadat mijn oma (in 2011 dus) was overleden hoefte het van hem niet meer. Hij was iig 91 en is rustig ingeslapen nadat hij 's ochtends tijdens het ontbijt een hartinfarct kreeg. Maar bedankt iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |