SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
Ik vraag mij dan weer af hoe jij op zo'n site terecht komtquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:09 schreef buzz1291 het volgende:
Huhhh, wat moet ik hier nu weer van de denken?
http://velofysics.wordpress.com/2013/10/21/crank-em-up/
Zo dus.....quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:50 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik vraag mij dan weer af hoe jij op zo'n site terecht komt
Hej, dat is de ploegleider van mijn voormalige club.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:03 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Zo dus.....
https://twitter.com/ploeglijder/status/394409452843315200
Zal wel een retweet van een andere local hero geweest zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hej, dat is de ploegleider van mijn voormalige club.
Waarom volg je hem trouwens?
Dan heb je toch net alle tijd om dat te doen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:06 schreef kanovinnie het volgende:
Bedenk me net dat ik morgen helemaal niet hoef te werken, dus geen laagvliegpraktijken voor mij.
helaas niet. Begrafenis van opa dus de hele dat wel zoet en geen zin om de wekker te zetten of 's avonds weg te gaan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan heb je toch net alle tijd om dat te doen?
Ik vond dit heel lang het ultieme bazenshirt....quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:16 schreef Patroon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vet shirt inderdaad.
Die manager of wat het ook moge zijn heeft echt een eindbaas uiterlijk! heerlijk!
Gecondoleerd inderdaad.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
helaas niet. Begrafenis van opa dus de hele dat wel zoet en geen zin om de wekker te zetten of 's avonds weg te gaan.
Dat is minder, sterkte.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
helaas niet. Begrafenis van opa dus de hele dat wel zoet en geen zin om de wekker te zetten of 's avonds weg te gaan.
klinkt niet raar kano , het leven is eindig,quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:54 schreef kanovinnie het volgende:
Klinkt misschien raar, maar ik ben er niet heel rouwig om. Hij heeft sinds feb. 2011 in een verzorgingstehuis weg zitten kwijnen. Hij heeft zijn leven lang gerookt en dat resulteerde bij hem in elke dag een stuk of 10 keer 5 tot 10 minuten lang slijm ophoesten met zo'n rochelende hoest dat hij er rood van aanliep. Hij zat al denk ik 15 jaar lang meer in zijn stoel dan dat hij wat deed (en hij deed niet heel veel). Nadat mijn oma (in 2011 dus) was overleden hoefte het van hem niet meer. Hij was iig 91 en is rustig ingeslapen nadat hij 's ochtends tijdens het ontbijt een hartinfarct kreeg. Maar bedankt iig
mijn oma (niet die van deze opaquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:59 schreef Wombcat het volgende:
Begrijpelijk.
Niettemin is het dan nog steeds geen feestje (mijn moeder is vorig jaar rond deze tijd overleden. Ze had Alzheimer en takelde het laatste jaar rap af. Dan ben je een soort van blij dat het over is, maar het blijft toch ook triest).
waarschijnlijk gaan we nog ff eten met de familie, dus dn ben ik pas tegen 8 uur thuisquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:14 schreef Gripper het volgende:
Toch gecondoleerd kano, ook al is het zo wel beter. Wij hadden eerder dit jaar de begrafenis van de oma van m'n meisje, 96, die was nog heel vief, en vredig in slaap gevallen, dus niemand was echt verdrietig. Was zelfs gezellig na afloop. Hoop dat jullie ook zo'n dag hebben morgen!
En als de stukjes en anekdotes niet ellenlang duren kun je toch nog ff fietsen en een supersnelle KOM scoren. Die oma werd op een prachtige lentedag begraven in Heerenveen, en daarna was er geen tijd meer om te fietsen, zo zonde vond ik dat!
Wat hij zegt. Gecondoleerd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:09 schreef nodisch18 het volgende:
toch gecondoleerd kano, afscheid nemen is nooit leuk, gelukkig wel te accepteren in jouw geval.
Alleen? Ik heb wel wat fietsers om mij heen gezien... Alleen uren tegen de wind in stoempen is wel wat anders dan een tocht met duizenden deelnemers, ook al heb je er bergop niks aan, het helpt mentaal wel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:34 schreef Oksel het volgende:
Al die reacties over hoe ik 'moet' fietsen, en over karakter. Trois Ballons en Marmotte fietste ik inderdaad ook eventjes uit.. 8u lang, in principe alleen. Maar zie 't nut niet in van uren alleen door een polder dwalen. Daarvoor heb ik een te leuk leven met te weinig stress, sorry.
Het leuke van die hele lange afstanden vind ik dat het op het einde echt afzien is, en dat het alleen jezelf, je fiets en de weg is. Maar met die klimmetjes zoals gister mis ik op een gegeven moment toch de kracht om op snelheid door te gaan, daar wil ik dan volgend jaar ook meer aan werken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:34 schreef Oksel het volgende:
Al die reacties over hoe ik 'moet' fietsen, en over karakter. Trois Ballons en Marmotte fietste ik inderdaad ook eventjes uit.. 8u lang, in principe alleen. Maar zie 't nut niet in van uren alleen door een polder dwalen. Daarvoor heb ik een te leuk leven met te weinig stress, sorry.
dan heb ik zo'n leven. Tenminste, soms.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:39 schreef Patroon het volgende:
@oksel
Goedzo.
Maar wil je nu zeggen dat je een saai leven met veel stress moet hebben om uren door de polder te dwalen?
quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:37 schreef Patroon het volgende:
@Tommeke:
Ja idd, het koude voorjaar, goed aangekleed...frisse lucht, heroïsche omstandigheden. "Skitterend" zoals kaasplankje dat zo mooi kan zeggen
Idd, al is de herfst ook skitterend!quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:37 schreef Patroon het volgende:
@Tommeke:
Ja idd, het koude voorjaar, goed aangekleed...frisse lucht, heroïsche omstandigheden. "Skitterend" zoals kaasplankje dat zo mooi kan zeggen
doe mij dan maar over de sloten en meren fietsen op de mtb met spikesquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:48 schreef Gripper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is inderdaad "skitterend"
Laat die kou nu maar eens komen !!!
Skitterend!quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:48 schreef Gripper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is inderdaad "skitterend"
Laat die kou nu maar eens komen !!!
Ik ben ook een beetje vreemdquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:52 schreef Oksel het volgende:
Nou, ik vind mensen die het lekker vinden uren alleen te sporten wel beetje vreemd soms ja. Heb liever gezelschap om me heen.
Dat kloptquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:53 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje vreemd
krijg je steeds 5min voorsprong.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:01 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik wil gerust nog een keer mee, vond het wel leuk en dan wil ik wel overal als eerste boven komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |