Met Shimano kan je wel lekker combinerenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee maar 't moet wel kunnen, ik krijg er nu bijna chainsuck van.
Als je dan 1x verkeerd schakelt neemt 't buitenblad de ketting mee en slaat ze vast tussen het frame.
Ik combineer alles lieve schat, het is een Shimano fit crankstel op een campy drivetrain.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:40 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Met Shimano kan je wel lekker combineren
Valt me wat van je tegen. Da's toch niet soigné?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik combineer alles lieve schat, het is een Shimano fit crankstel op een campy drivetrain.
Ik heb ook Shimano pedalen en op de Concorde zaten Shimano 105 remhoeven met Campy remschakelhendels.
Oke oke.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik combineer alles lieve schat, het is een Shimano fit crankstel op een campy drivetrain.
Ik heb ook Shimano pedalen en op de Concorde zaten Shimano 105 remhoeven met Campy remschakelhendels.
Correctemundo!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:11 schreef kaasplankje het volgende:
Ja die FSA cranks zijn steek 130 en das Shimano tok?
Twente is ook erg, erg mooi fietsen. En daar zien ze er tenminste niet zo typisch Fries uit..quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:22 schreef Tommeke het volgende:
Godver Patroon, ben echt jaloers op je rondje! Dat gedeelte van Friesland is zo veel mooier dan dat saaie Noord Groningen en ook mooier dan Drenthe.
Ik wil terug
Ja mien jung! Je hebt toch geen hoge velgen ofwa?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:25 schreef kanovinnie het volgende:
Is maandag op de fiets naar mijn werk verstandig met die storm?
Tja, ze voorspelen nu windkracht 8-10 aan de kust, lastige zijn de rukwinden waar je door verrast kan worden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:25 schreef kanovinnie het volgende:
Is maandag op de fiets naar mijn werk verstandig met die storm?
ik ben er niet zo bang voor, maar ik heb er geen ervaring mee. Wel makkelijk KOMtjes scorenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:28 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja mien jung! Je hebt toch geen hoge velgen ofwa?
Ff serieus: Als je je niet veilig voelt, niet doen. Ik was laatst ook bijna omver gewaaid haha.
Ja, ik moet eens ff pielen met de afstelling van de 810. Want ik heb volgens strava 1100 hoogtemeters. Klopt niet helemaal...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:26 schreef Oksel het volgende:
Ik had 't zwaar Kolonel..Maargoed. Was erg leuk, prachtig in de bossen. En 650hm's gemaakt.
dan maar ff proberen. Wel even kijken of ik kan uitslapen of de wekker vroeger moet vertrekkenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:30 schreef ddx het volgende:
[..]
Tja, ze voorspelen nu windkracht 8-10 aan de kust, lastige zijn de rukwinden waar je door verrast kan worden.
Als ik niet van me fiets af waai zal jij 't ook zeker niet doen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik ben er niet zo bang voor, maar ik heb er geen ervaring mee. Wel makkelijk KOMtjes scoren
Baasquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:21 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik ben weer thuis, 260km is het geworden. Vond het erg leuk vandaag mooi over veel heuveltjes die ik nog niet kende.
Hoe ging jullie terugweg, oksel en gripper? Heel veel wind zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |