Goed! Waar?quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:47 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hoe valt de kleding van Vermarc eigelijk? De Crelan-Euphony truitjes van 2012 zijn in de uitverkoop, zit er over te denken..
Moet je nu alweer een maat kleiner?quote:
Haha, wat is jou strava dan? En ging het om die weg van Gieten naar Barenveld?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:31 schreef MCH het volgende:
Ik vanmiddag mijn stalen ros uit de garage gehaald om eens te profiteren van de wind lukt het mij nog steeds niet ene Jordi R. uit Veendam op Strava te verslaan met windkracht veel in de rug.
Haren - Foxhol, daar sta jij nu drie seconden voor mij. We staan iets van 3e en 6e, dat is wel aardig.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:39 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Haha, wat is jou strava dan? En ging het om die weg van Gieten naar Barenveld?
Ach, bij iedere Suitsupply werkt er wel een Turkse Ali die dat ff snel voor je fikst. Of ook een keertje naar Bangkok gaan, kun je voor de vermaakkosten waarschijnlijk ook 10 nieuwe broeken kopenquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:22 schreef Oksel het volgende:
Ik heb een stapel van +/- 10 broeken hier liggen die ik moet laten vermaken. Pas nu broeken van 3-4 jaar geleden weer. Net, want ook die zakken van mijn strakke kontje af.
Ik zal eens kijken als het morgen nog waait of ik die kan verbeterenquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Haren - Foxhol, daar sta jij nu drie seconden voor mij. We staan iets van 3e en 6e, dat is wel aardig.
Jij draagt toch niks van Suitsupply mag ik hopen Buzz? Parbleu.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:42 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ach, bij iedere Suitsupply werkt er wel een Turkse Ali die dat ff snel voor je fikst. Of ook een keertje naar Bangkok gaan, kun je voor de vermaakkosten waarschijnlijk ook 10 nieuwe broeken kopen
Singapore is geen fietsstad. Dan beter Tokyoquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:29 schreef Patroon het volgende:
Wanneer organiseer je een meet in Singapore Buzz?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Patroon gaat er weer eens serieus op inquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:11 schreef Patroon het volgende:
joh?
Dat je daar goed voor moet kijken![]()
Succesquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:17 schreef Patroon het volgende:
Kinders, ik ga naar de sportschool. Je wel wat blijven gedragen he.
Nooit. Maar in Phra Pradaeng ben je welkom als ik er binnenkort weer een maandje vertoef. Moet je wel zelf voor je vlucht AMS-BKK zorgen en je eigen fiets meenemen of er eentje bij Co van Kessel zaliger huren.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:29 schreef Patroon het volgende:
Wanneer organiseer je een meet in Singapore Buzz?
Waarom niet? Wordt ook gewoon in Bangkok vervaardigd hoor. Maar dan weet je wel dat je niet door een Indiër getild wordt met een goedkopere stof dan afgesproken. Maar het meeste koop ik gewoon in bulk in Amerika voor gemiddeld één derde van de prijs hier.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jij draagt toch niks van Suitsupply mag ik hopen Buzz? Parbleu.
ff corestability doen zeker?quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:17 schreef Patroon het volgende:
Kinders, ik ga naar de sportschool. Je wel wat blijven gedragen he.
Ik vind het hardstikke leuk, en hoop dat jij op die leeftijd ook nog het leven hebt.quote:
quote:Vanavond kunt u op VT4 een nieuwe aflevering van Superfans bekijken. Wie zich haar deelname al erg beklaagt, is Sven Nys-fan Séverine Tastenhoye (28). "In Gavere werden wij uitgelachen."
De nieuwe reeks Superfans op VT4 tast na voorganger Exotische Liefde opnieuw de grenzen van realitytelevisie af. Séverine Tastenhoye uit Erps- Kwerps, die in een sportwinkel in Schelle werkt, kan ervan meespreken. Samen met drie vriendinnen werd zij in de vorige twee afleveringen gevolgd. Met als een van de gedenkwaardigste fragmenten het moment waarop ze haar dekbedovertrek van Sven Nys toont, waaronder ze slaapt.
"Zo ligt Sven de hele nacht op mij", zegt Séverine. "Woorden die mij in de mond werden gelegd door de programmamakers. Ze zeggen: zo ligt hij op u, en vragen dan om dat na te zeggen. Vervolgens monteren ze al die fragmenten achter elkaar, zodat je op de duur een debiel lijkt. Ik moest zijn onderbroek tegen mijn gezicht houden. Ik en mijn drie vriendinnen dachten dat het een programma over en voor Sven Nys zou zijn."
Gavere
Het filmpje van Séverine "Komaan Sven" op de VT4-site, waarin zij als een gek van de ene lus naar de andere loopt tijdens de veldrit in Ruddervoorde, werd al 8490 keer bekeken. "Terwijl ik maar één keer heb gelopen, en ze dat fragment vier keer achter elkaar hebben gemonteerd. Ik ben niet kwaad op VT4, ik kan alleen maar vaststellen dat ik heel naïef ben geweest."
Afgelopen weekend werden Séverine en haar vriendinnen op de veldritten in Hasselt en Gavere uitgelachen. "Ik wil op de foto met u, want ik ben superfan van u, klonk het. Mensen deden mij na. Ik heb echt een klop gekregen. In de supportersbus willen sommige mensen met wie ik altijd een goede band had, niet meer naast mij zitten."
Over de reactie van Sven Nys maakt Séverine zich nog het meest zorgen. "Gelukkig kent hij me wel een beetje en weet hij dat ik geen zottin of stalkster ben. Afgelopen weekend heb ik me niet in de buurt van zijn motorhome durven tonen. Via-via hoorde ik dat Isabelle Nys al te horen had gegeven dat we ons geen zorgen moeten maken omdat zij ook weten hoe de media werken. Het klopt niet dat ik geen leven heb buiten Sven Nys. Zo geef ik ook nog tennislessen."
Maar hoe is die aversie jegens die ene Belgische modderhapper nou zo gekomen en waarom besteed je zoveel tijd aan zo'n sujet als je er een hekel aan hebt?quote:
Webshop op de site van de ploeg.quote:
Mantel heeft ze voor 30.- Hopmans 2 voor 45.- Je bedoelt de ZX tok?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:16 schreef thomasss het volgende:
Paar maanden terug een fiets gekocht waar puike Schwalbe Ultremo R1 bandjes op zitten. De achterband is nu naar de klote (scheur van een paar cm), dus zoek een nieuwe. Nu kom ik op internet alleen maar belachelijke prijzen van 40 euro per band tegen. Weet iemand die dingen goedkoper te vinden of te krijgen?
Nee bedoel de R1!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mantel heeft ze voor 30.- Hopmans 2 voor 45.- Je bedoelt de ZX tok?
Goeie tip, maar ik ga nog niet zo hardquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:48 schreef kaasplankje het volgende:
As je heel hard gaat ziet niemand het.
Je bent de schade lekker aan het inhalen vinnie.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:27 schreef kanovinnie het volgende:
Net nog ff 40 km met 2 vrienden gefietst. Koud en nat, maar wel weer even gezellig.
Haha dat is het matige met die tijdritjes. Als ik bij de start 3 minuten sta te wachten net over de streep is m'n tijd naar de knoppenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:21 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.strava.com/segments/4269583
Tommeke is zo'n baas, zelfs met 5 km'uur gemiddeld lager is hij KOM
Ja dat is een omgekeerde psyche, ik verbeeld hoe jullie eruit gaan zien als jullie te weinig trainen maar dan als hyperbool. Eiks een parabolische avater dus.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:54 schreef Wombcat het volgende:
Je bent wel wat aangekomen, aan je user-icoon te zien
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:18 schreef kaasplankje het volgende:
Wat vinden jullie btw van mijn borsten zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:45 schreef No-P het volgende:
Ik stap zo op de fiets, maar nu kaas het over borsten heeft moest ik dit even delen uit een blog die ik volg.Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je had beter een nieuwe wielset gekocht vriend.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:45 schreef nogeenmaarten het volgende:
Heb nu 36 spaaks CPX 33 (oid) velg en nieuwe spaken op oude veloce naaf, ipv de open pro. Ben benieuwd hoe lang deze het gaat houden, hoop lange tijd. Voorwiel nog wel open pro ...
Nieuw compleet achterwiel, uiteraard zonder cassette, zou ruim 250 euro worden, omdat campa in 36 spaaks alleen nog chorus (oid) maakt en dan is de naaf alleen al 150 euro. Beetje jammer.
Awel, kan voorlopig hopelijk weer vooruit.
laat je vriendin deze woorden niet horen vriend anders kan je gelijk mond wassen met zeep HAHAHAquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:40 schreef nogeenmaarten het volgende:
Overigens 'borsten', je lijkt wel een wijf. Het zijn gewoon tieten.
Ik stap zo op de fiets, maar nu kaas het over borsten heeft moest ik dit even delen uit een blog die ik volg.Blog? Welke/waar?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
Wel ff je history wissen he..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:40 schreef nogeenmaarten het volgende:
Overigens 'borsten', je lijkt wel een wijf. Het zijn gewoon tieten.
Ik stap zo op de fiets, maar nu kaas het over borsten heeft moest ik dit even delen uit een blog die ik volg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Nou. Het valt mij ook een beetje van je tegen kaas. De hele meimaand hadden we het over de 3 jetsers/joekels/prammen/klabatsers/majoefels/klonten/quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
laat je vriendin deze woorden niet horen vriend anders kan je gelijk mond wassen met zeep HAHAHA
krijg je een pak rammel van mevrouw Patroon als je vieze woorden gebruikt?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:04 schreef Patroon het volgende:
Mensen die borsten stelselmatig tieten noemen, komen vaak al klaar bij het zien van een naakte vrouw en hebben in bed niet zoveel in te brengen
http://pedalfromhell.tumblr.com/quote:
Goeie zelf analyse Patroon........quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:04 schreef Patroon het volgende:
Mensen die borsten stelselmatig tieten noemen, komen vaak al klaar bij het zien van een naakte vrouw en hebben in bed niet zoveel in te brengen
"Jezus wat lekker om je tieten te zien schudden als ik je van achteren neuk"quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:04 schreef Patroon het volgende:
Ja mijn vriendin is heel netjes en degelijk.Alleen sex in bed vvoor het slapen gaan en pas als zij aangeeft dat ik even mag...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
krijg je een pak rammel van mevrouw Patroon als je vieze woorden gebruikt?
zelfkennis is een sterke eigenschap van mequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:20 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Goeie zelf analyse Patroon........![]()
Maaruh niet altijd zelf het initiatief hoeven nemen is ook lekker hoor, moet je eens proberen!
Wees gerust, die harde slag krijg je ook wel als je een vrouw ongevraagd bij haar borsten vleesballen pakt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:11 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dus ik ben toch een hopeloze perverseling, dit is een harde slag voor mij....
Alsof het bij mannelijke fokkers met hun 30cm lange staafmixers ooit ongevraagd is.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:09 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wees gerust, die harde slag krijg je ook wel als je een vrouw ongevraagd bij haar borsten vleesballen pakt.
Het schijnt dat als je je fiere purpergepunte lans in dat mannentopic in kpd post, en hij ziet er bovengemiddeld appetijtelijk uit, de PM's van dames (en een enkele heer) met tientallen binnenstromen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alsof het bij mannelijke fokkers met hun 30cm lange staafmixers ooit ongevraagd is.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:22 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Aangezien er nu toch niet gefietst wordt, heb ik het maar in dichtvorm proberen uit te beelden. Ga nu eerst naar de sportschool, dus ik zie wel of julie het snappen als ik terug ben![]()
Het is niet dat ik ben van raar gedoe.
En ik weet een vrouw is geen koe.
Noch een vrachtwagen.
Toch wil ik zachtjes je tepels knijpen.
Ik hoop dat je het kan begrijpen.
En niet gaat slaan op mijn snoet.
Terwijl ik roep, Toet Toet!
Kusjes, uw dichter die soms wel eens op een fiets zit
Moet jij daarvoor foto's posten dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Het schijnt dat als je je fiere purpergepunte lans in dat mannentopic in kpd post, en hij ziet er bovengemiddeld appetijtelijk uit, de PM's van dames (en een enkele heer) met tientallen binnenstromen.
Niet dat ik hier ervaring mee heb natuurlijk.
Ik moet zeggen dat ik me best heb zitten verbazen over het lange palen topic. De zadelbuis van Tommeke was er niks bij.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Het schijnt dat als je je fiere purpergepunte lans in dat mannentopic in kpd post, en hij ziet er bovengemiddeld appetijtelijk uit, de PM's van dames (en een enkele heer) met tientallen binnenstromen.
Niet dat ik hier ervaring mee heb natuurlijk.
Ik heb de laatste 6 jaar niet meer zoveel via fok gehosseld, dus zoveel vrouwelijke PM-fanmail krijg ik niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moet jij daarvoor foto's posten dan?
63cm?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:35 schreef kanovinnie het volgende:
Ik dacht de zadelpen van Tommeke, en de zadelbuis van Yankee?
Post jij daar ook je zitbuis?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:14 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou sommige zadelpennen zien er mooi uit op dat stukje Fok. Ik vraag mij af of ze van echt stijf carbon zijn of van zacht alu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |