Je bent de schade lekker aan het inhalen vinnie.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:27 schreef kanovinnie het volgende:
Net nog ff 40 km met 2 vrienden gefietst. Koud en nat, maar wel weer even gezellig.
Haha dat is het matige met die tijdritjes. Als ik bij de start 3 minuten sta te wachten net over de streep is m'n tijd naar de knoppenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:21 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.strava.com/segments/4269583
Tommeke is zo'n baas, zelfs met 5 km'uur gemiddeld lager is hij KOM
Ja dat is een omgekeerde psyche, ik verbeeld hoe jullie eruit gaan zien als jullie te weinig trainen maar dan als hyperbool. Eiks een parabolische avater dus.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:54 schreef Wombcat het volgende:
Je bent wel wat aangekomen, aan je user-icoon te zien
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:18 schreef kaasplankje het volgende:
Wat vinden jullie btw van mijn borsten zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:45 schreef No-P het volgende:
Ik stap zo op de fiets, maar nu kaas het over borsten heeft moest ik dit even delen uit een blog die ik volg.Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je had beter een nieuwe wielset gekocht vriend.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:45 schreef nogeenmaarten het volgende:
Heb nu 36 spaaks CPX 33 (oid) velg en nieuwe spaken op oude veloce naaf, ipv de open pro. Ben benieuwd hoe lang deze het gaat houden, hoop lange tijd. Voorwiel nog wel open pro ...
Nieuw compleet achterwiel, uiteraard zonder cassette, zou ruim 250 euro worden, omdat campa in 36 spaaks alleen nog chorus (oid) maakt en dan is de naaf alleen al 150 euro. Beetje jammer.
Awel, kan voorlopig hopelijk weer vooruit.
laat je vriendin deze woorden niet horen vriend anders kan je gelijk mond wassen met zeep HAHAHAquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:40 schreef nogeenmaarten het volgende:
Overigens 'borsten', je lijkt wel een wijf. Het zijn gewoon tieten.
Ik stap zo op de fiets, maar nu kaas het over borsten heeft moest ik dit even delen uit een blog die ik volg.Blog? Welke/waar?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
Wel ff je history wissen he..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:40 schreef nogeenmaarten het volgende:
Overigens 'borsten', je lijkt wel een wijf. Het zijn gewoon tieten.
Ik stap zo op de fiets, maar nu kaas het over borsten heeft moest ik dit even delen uit een blog die ik volg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Nou. Het valt mij ook een beetje van je tegen kaas. De hele meimaand hadden we het over de 3 jetsers/joekels/prammen/klabatsers/majoefels/klonten/quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
laat je vriendin deze woorden niet horen vriend anders kan je gelijk mond wassen met zeep HAHAHA
krijg je een pak rammel van mevrouw Patroon als je vieze woorden gebruikt?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:04 schreef Patroon het volgende:
Mensen die borsten stelselmatig tieten noemen, komen vaak al klaar bij het zien van een naakte vrouw en hebben in bed niet zoveel in te brengen
http://pedalfromhell.tumblr.com/quote:
Goeie zelf analyse Patroon........quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:04 schreef Patroon het volgende:
Mensen die borsten stelselmatig tieten noemen, komen vaak al klaar bij het zien van een naakte vrouw en hebben in bed niet zoveel in te brengen
"Jezus wat lekker om je tieten te zien schudden als ik je van achteren neuk"quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:04 schreef Patroon het volgende:
Ja mijn vriendin is heel netjes en degelijk.Alleen sex in bed vvoor het slapen gaan en pas als zij aangeeft dat ik even mag...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
krijg je een pak rammel van mevrouw Patroon als je vieze woorden gebruikt?
zelfkennis is een sterke eigenschap van mequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:20 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Goeie zelf analyse Patroon........![]()
Maaruh niet altijd zelf het initiatief hoeven nemen is ook lekker hoor, moet je eens proberen!
Wees gerust, die harde slag krijg je ook wel als je een vrouw ongevraagd bij haar borsten vleesballen pakt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:11 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dus ik ben toch een hopeloze perverseling, dit is een harde slag voor mij....
Alsof het bij mannelijke fokkers met hun 30cm lange staafmixers ooit ongevraagd is.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:09 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wees gerust, die harde slag krijg je ook wel als je een vrouw ongevraagd bij haar borsten vleesballen pakt.
Het schijnt dat als je je fiere purpergepunte lans in dat mannentopic in kpd post, en hij ziet er bovengemiddeld appetijtelijk uit, de PM's van dames (en een enkele heer) met tientallen binnenstromen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alsof het bij mannelijke fokkers met hun 30cm lange staafmixers ooit ongevraagd is.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:22 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Aangezien er nu toch niet gefietst wordt, heb ik het maar in dichtvorm proberen uit te beelden. Ga nu eerst naar de sportschool, dus ik zie wel of julie het snappen als ik terug ben![]()
Het is niet dat ik ben van raar gedoe.
En ik weet een vrouw is geen koe.
Noch een vrachtwagen.
Toch wil ik zachtjes je tepels knijpen.
Ik hoop dat je het kan begrijpen.
En niet gaat slaan op mijn snoet.
Terwijl ik roep, Toet Toet!
Kusjes, uw dichter die soms wel eens op een fiets zit
Moet jij daarvoor foto's posten dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Het schijnt dat als je je fiere purpergepunte lans in dat mannentopic in kpd post, en hij ziet er bovengemiddeld appetijtelijk uit, de PM's van dames (en een enkele heer) met tientallen binnenstromen.
Niet dat ik hier ervaring mee heb natuurlijk.
Ik moet zeggen dat ik me best heb zitten verbazen over het lange palen topic. De zadelbuis van Tommeke was er niks bij.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Het schijnt dat als je je fiere purpergepunte lans in dat mannentopic in kpd post, en hij ziet er bovengemiddeld appetijtelijk uit, de PM's van dames (en een enkele heer) met tientallen binnenstromen.
Niet dat ik hier ervaring mee heb natuurlijk.
Ik heb de laatste 6 jaar niet meer zoveel via fok gehosseld, dus zoveel vrouwelijke PM-fanmail krijg ik niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moet jij daarvoor foto's posten dan?
63cm?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:35 schreef kanovinnie het volgende:
Ik dacht de zadelpen van Tommeke, en de zadelbuis van Yankee?
Post jij daar ook je zitbuis?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:14 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou sommige zadelpennen zien er mooi uit op dat stukje Fok. Ik vraag mij af of ze van echt stijf carbon zijn of van zacht alu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |