Goed! Waar?quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:47 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hoe valt de kleding van Vermarc eigelijk? De Crelan-Euphony truitjes van 2012 zijn in de uitverkoop, zit er over te denken..
Moet je nu alweer een maat kleiner?quote:
Haha, wat is jou strava dan? En ging het om die weg van Gieten naar Barenveld?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:31 schreef MCH het volgende:
Ik vanmiddag mijn stalen ros uit de garage gehaald om eens te profiteren van de wind lukt het mij nog steeds niet ene Jordi R. uit Veendam op Strava te verslaan met windkracht veel in de rug.
Haren - Foxhol, daar sta jij nu drie seconden voor mij. We staan iets van 3e en 6e, dat is wel aardig.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:39 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Haha, wat is jou strava dan? En ging het om die weg van Gieten naar Barenveld?
Ach, bij iedere Suitsupply werkt er wel een Turkse Ali die dat ff snel voor je fikst. Of ook een keertje naar Bangkok gaan, kun je voor de vermaakkosten waarschijnlijk ook 10 nieuwe broeken kopenquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:22 schreef Oksel het volgende:
Ik heb een stapel van +/- 10 broeken hier liggen die ik moet laten vermaken. Pas nu broeken van 3-4 jaar geleden weer. Net, want ook die zakken van mijn strakke kontje af.
Ik zal eens kijken als het morgen nog waait of ik die kan verbeterenquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Haren - Foxhol, daar sta jij nu drie seconden voor mij. We staan iets van 3e en 6e, dat is wel aardig.
Jij draagt toch niks van Suitsupply mag ik hopen Buzz? Parbleu.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:42 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ach, bij iedere Suitsupply werkt er wel een Turkse Ali die dat ff snel voor je fikst. Of ook een keertje naar Bangkok gaan, kun je voor de vermaakkosten waarschijnlijk ook 10 nieuwe broeken kopen
Singapore is geen fietsstad. Dan beter Tokyoquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:29 schreef Patroon het volgende:
Wanneer organiseer je een meet in Singapore Buzz?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Patroon gaat er weer eens serieus op inquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:11 schreef Patroon het volgende:
joh?
Dat je daar goed voor moet kijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |