Ik hou toch meer van dit soort omstandigheden bij een graadje of 32.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:48 schreef Gripper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is inderdaad "skitterend"
Laat die kou nu maar eens komen !!!
Alleen maar omwille van de meisjes die zich dan in 3 draadjes en 2 bierdopjes kleden hè, ouwe vieslel!quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:05 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik hou toch meer van dit soort omstandigheden bij een graadje of 32.
[ afbeelding ]
Kou heb ik, op mijn vingers na, nooit last van gehad. Maar die vingers hé, beneden de -5 na een paar minuten volledig afgestorven, tot jankens toe. En ik heb wat geld uitgegeven aan handschoenen, binnenhandschoenen, halve wanten en ik weet niet wat nog meer. Met skieen nooit last, maar op de fiets, ik weet echt niet wat het is en hoe ik hier van af kan komen. En het lijkt wel of het met het jaar erger wordt. Maar dat zal de ouderdom wel zijnquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:14 schreef Gripper het volgende:
[..]
Alleen maar omwille van de meisjes die zich dan in 3 draadjes en 2 bierdopjes kleden hè, ouwe vieslel!
Maar tegen kou kun je je kleden buzz, tegen bloedhitte niet. Ik lever m'n beste prestaties tussen de 15-25 graden, boven de 30 ontploft het bij mij. En sneeuw + winterluchten + zonnetje zijn gewoon mooi!!
moet je eens van die gevoerde stoffen werkhandschoenen met rubbercoating proberen. Met -10 had ik zweethandjes.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:27 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Kou heb ik, op mijn vingers na, nooit last van gehad. Maar die vingers hé, beneden de -5 na een paar minuten volledig afgestorven, tot jankens toe. En ik heb wat geld uitgegeven aan handschoenen, binnenhandschoenen, halve wanten en ik weet niet wat nog meer. Met skieen nooit last, maar op de fiets, ik weet echt niet wat het is en hoe ik hier van af kan komen. En het lijkt wel of het met het jaar erger wordt. Maar dat zal de ouderdom wel zijn
Ennuh, normale Thaise dames lopen niet in drie draadjes op een strand hoor die spurten met een short en t-shirt de zee in en net zo hard weer terug om maar geen zonnestraal te hoeven vangen.
Deze dan maar.....?
[ afbeelding ]
Goeie tip, en voor het geld zeker het proberen waard.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:03 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.wear2work.nl/werkhandschoenen-latex-cat/
Zoiets maar dan dikker. Ik heb ze bij de welkoop vandaan.
die van mij waren toen een tientje ofzo. De warmste verkrijgbaarquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:27 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Goeie tip, en voor het geld zeker het proberen waard.
Maar ik denk zelf dat het iets met de bloedsomloop te maken heeft. Ik heb het wel meegemaakt dat ik tegen beter weten in toch ging mountainbiken in de sneeuw en de pijn verbeet maar tijdens de koffiestop bijna kotsen van de pijn. En het gekke was dat zodra mijn vingers weer op temperatuur waren, en een paar bakken koffie achterover gegoten had, ik gewoon een paar uur door kon fietsen zonder één centje pijn. Maar om daar nu iedere keer doorheen te moeten.... ik had het fietsen onder het vriespunt eigenlijk al opgegeven. Maar misschien is er nog hoop.
Genoteerd als tip. Zal eens kijken als ik erlangs fiets. Zijn ze ook nog waterdicht?quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:03 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.wear2work.nl/werkhandschoenen-latex-cat/
Zoiets maar dan dikker. Ik heb ze bij de welkoop vandaan.
Da maak tog nie uit? Als het vriest, regent het tog nie.... of wel soms?quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:39 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Genoteerd als tip. Zal eens kijken als ik erlangs fiets. Zijn ze ook nog waterdicht?
dat rubber deel sowieso. Het stoffen gedeelte deels. Het zal wat water tegenhouden, maar geen stortbloed.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:39 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Genoteerd als tip. Zal eens kijken als ik erlangs fiets. Zijn ze ook nog waterdicht?
Oew, balen. Hopelijk ligt die er nog!quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:04 schreef ultra_ivo het volgende:
Mooie dag op de Stalen Ros beurs vandaag. Tegen het eind een foto van de buit gemaakt. Ga ik daarna met wat anderen eten, laat ik m'n fototas in het restaurant staanEr is al een mailtje naar toe, hopelijk hebben ze 'm gevonden en kan ik 'm ophalen.
Heb ze een mailtje gestuurd. Maar de zaak is van maandag t/m woensdag dicht. Bellen kan ik pas op donderdag.quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:17 schreef Blik het volgende:
[..]
Oew, balen. Hopelijk ligt die er nog!
Gecondoleerd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:54 schreef kanovinnie het volgende:
Klinkt misschien raar, maar ik ben er niet heel rouwig om. Hij heeft sinds feb. 2011 in een verzorgingstehuis weg zitten kwijnen. Hij heeft zijn leven lang gerookt en dat resulteerde bij hem in elke dag een stuk of 10 keer 5 tot 10 minuten lang slijm ophoesten met zo'n rochelende hoest dat hij er rood van aanliep. Hij zat al denk ik 15 jaar lang meer in zijn stoel dan dat hij wat deed (en hij deed niet heel veel). Nadat mijn oma (in 2011 dus) was overleden hoefte het van hem niet meer. Hij was iig 91 en is rustig ingeslapen nadat hij 's ochtends tijdens het ontbijt een hartinfarct kreeg. Maar bedankt iig
In Utrecht viel het best mee. Maar zwaarste moet nog komen geloof ik.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:39 schreef buzz1291 het volgende:
Zo, en wie heeft er al gefietst vanmorgen. Ik heb het eens aangekeken om 7 uur en dacht mwah aardig weertje om eens een dag thuis te werken. En milieu technisch ook nog eens goed bezig door de bolide ook een vrije dag te geven. Sterkte op de fiets vanmiddag als je toevallig van oost naar west moet.
Het is wind waar je tegenin moet he, geen tsunami ofzo. Op karakter over de hollandse dijken en bovenbenen als boomstammen kweken!!!quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:39 schreef buzz1291 het volgende:
Sterkte op de fiets vanmiddag als je toevallig van oost naar west moet.
Hier niet, het waait me te hard.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
Wel een goed moment om KOM-tjes te halen op stukken van Zuid naar Noord.
Vanmorgen een klein stukje (10km) oost-west gereden, was goed te doen. Wel wat zware windstoten af en toe. Ik verheug me al op de terugwegquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:39 schreef buzz1291 het volgende:
Zo, en wie heeft er al gefietst vanmorgen. Ik heb het eens aangekeken om 7 uur en dacht mwah aardig weertje om eens een dag thuis te werken. En milieu technisch ook nog eens goed bezig door de bolide ook een vrije dag te geven. Sterkte op de fiets vanmiddag als je toevallig van oost naar west moet.
Kommetjes pakken kan je beter met 6bft. Veiligheid eerst.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:16 schreef dop het volgende:
net klein rondje gedaan ff wind mee knallen is leuk maar hier verder toch best gevaarlijk met wat je aan takken om je oren krijgt.
ook even de brienenoordbrug over geweest maar dat is ook best spannen met zoveel zijwind
zo vroeg in het najaar hebben ale bomen nog veel blad en vangen ze veel meer wind , en dat maakt het inderdaad gevaarlijk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kommetjes pakken kan je beter met 6bft. Veiligheid eerst.
[ afbeelding ]
Je zult wel begrijpen dat ik zeg "steek maar in de brand" die truitjes, als je weet wie daar in gefietst heeft en waar ik absoluut niet mee vereenzelvigd wil worden........quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:47 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hoe valt de kleding van Vermarc eigelijk? De Crelan-Euphony truitjes van 2012 zijn in de uitverkoop, zit er over te denken..
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:38 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Je zult wel begrijpen dat ik zeg "steek maar in de brand" die truitjes, als je weet wie daar in gefietst heeft en waar ik absoluut niet mee vereenzelvigd wil worden........
Maar de kleding van Vermarc is wel goed hoor. Ik vond het altijd beter dan Bioracer en veel beter dan AGU. Pasvorm is gewoon hetzelfde.
GVD optiefen met die foto Kaas. Man, ik ben de rest van de dag helemaal van slag als ik die kop zie. Maar dan denk ik maar ff terug aan Pijnacker 2004 ......quote:
Meteen het hout gebietst voor je wintervoorraad mag ik aannemen?quote:
Sorry Buzz, ik zal het niet meer doen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:50 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
GVD optiefen met die foto Kaas. Man, ik ben de rest van de dag helemaal van slag als ik die kop zie. Maar dan denk ik maar ff terug aan Pijnacker 2004 ......![]()
Overigens heeft Nys me op Twitter geblokt omdat ik over dat Balenberg project zei "je liegt niet, maar het komt je wel heel goed uit allemaal"
Maar geen Nys discussies hier svp. Ik hou me al keurig in de laatste tijd, vind ik zelf.
Ik ga je blokken, waarschuw me maar wanneer je een andere avatar hebt. Immitatie BRABO BELG. En dat is weer eens wat anders dan de Brabo Neger.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Sorry Buzz, ik zal het niet meer doen.
Met 10bft is het veel rustiger op de weg en dat maakt het weer veiliger. Ik heb vandaag hard gefietst in de duinen en ik voelde mij meer onveilig onder de bomen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kommetjes pakken kan je beter met 6bft. Veiligheid eerst.
Geeneens een koersfiets kan beter.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:46 schreef buzz1291 het volgende:
Neem dan allemaal maar deze Nys-Nijs avatar. Kan ik nog enigszins pruimen....
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:50 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Overigens heeft Nys me op Twitter geblokt omdat ik over dat Balenberg project zei "je liegt niet, maar het komt je wel heel goed uit allemaal"
Mwah, af en toe moet je eens reageren. Maar ik kwam er pas achter toen ik een retweet zag van een originele Nys tweet over wel of niet Zwarte Piet. En die Nys heeft daar gisterenavond toch een partij bagger over zich heen gekregen van intellectueel Belgie. Maar daar hoor je hem niet over..... Was ook een beetje dom van 'm.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:31 schreef Tommeke het volgende:
Btw, je hebt het er maar druk mee he buzz? Dat getwitter naar die crossers
Goed! Waar?quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:47 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hoe valt de kleding van Vermarc eigelijk? De Crelan-Euphony truitjes van 2012 zijn in de uitverkoop, zit er over te denken..
Moet je nu alweer een maat kleiner?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |