SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
Of een mooie CF vakantietocht van Fucking (Oostenrijk) naar Anal (Zweden).quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:50 schreef Tommeke het volgende:
Cap, je moet dan ook ff door de anale driehoek. Een streek die begrensd wordt door de dorpen Kontich, Reet en Aartselaar.
Luchtbal en Dikkebus ook nog nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:56 schreef kaasplankje het volgende:
Sint Job in 't Goor zie ik ook nog niet in het lijstje staan.
Ik zou de route omdraaien..........quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Of een mooie CF vakantietocht van Fucking (Oostenrijk) naar Anal (Zweden).
Daar heb je wel de enige col in Drenthe die er toe doet. Klemtoon ligt btw op de O.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Bronneger, gemeente Borger-Odoorn moet snel bezocht worden, voordat je het weet is dat veranderd wegens te racistisch.
Als je van Wildervank naar Gieten gaat dan heb je vlak voor Gieten ook nog een aardig heuveltje.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:45 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Daar heb je wel de enige col in Drenthe die er toe doet. Klemtoon ligt btw op de O.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Col, Drenthequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:45 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Daar heb je wel de enige col in Drenthe die er toe doet. Klemtoon ligt btw op de O.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:53 schreef muzas het volgende:
Hoi, Geen gips!Nice, nog veel pijn of valt 't mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt mee. Deed meer pijn om al die fietsers op de weg te zien afgelopen weekquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nice, nog veel pijn of valt 't mee?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ivo, wat vind je van die randonneur van Kona?Ziet er interesanter uit dan die van Specialized, vooral afgewogener. Let wel ff op of het geen 9-speed bar-end shifters zijn, die serie heeft een slechte reputatie. Schijfremmen is een minder punt, daar waren klassieke cantilevers beter geweest. Blackburn bagagedragers zijn wat ouderwets maar waren vroeger het beste wat je kon kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee maar 't moet wel kunnen, ik krijg er nu bijna chainsuck van.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:33 schreef Patroon het volgende:
Idd door 9sp ketting op 10sp crankstel. Maar je rijdt toch nooit klein voor, zwaar achter?
ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee maar 't moet wel kunnen, ik krijg er nu bijna chainsuck van.
Als je dan 1x verkeerd schakelt neemt 't buitenblad de ketting mee en slaat ze vast tussen het frame.
Mooi.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:52 schreef kaasplankje het volgende:
Mijn fietsje is af intussen.
Ze rijd prima, gisterenmiddag al geprobeerd. Beetje afstellen nog en de ketting loopt op 't kleinste kroontje tegen het buitenblad aan op het binnenblad. Ik moet er even een paar mini ringetjes tussen zetten, tussen binnenblad en crankspline, dan is het wel opgelost denk ik. Zal misschien komen omdat ik een 10 speed crankstel heb gemonteerd op een 9 speed systeem.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De groep is wel een beetje op zijn einde na 15 jaar, ik heb nog wat reserve shifters en derries liggen, dus over 1 of 2 jaar knal ik er eens een nieuwe veloce groep op. Voorlopig kan ik nog effe vooruit met een nieuwe ketting en cassette, nieuwe kabels, nieuwe buitenbanden en nieuwe remblokjes.
Oja, zadel krijg ik niet meer schoon, de witte verf is van het leer gesleten.
Leuk zeg, Okkie nog ff op de foto gegaan met zijn helden? Heb je Leukemans nog gezien?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:20 schreef Gripper het volgende:
Of een bepaalde pistachegroene vakantiefiets trekt gewoon steentjes aan als een magneet
We kwamen trouwens het vacansoleil team nog tegen. Teamauto's, die ouwe Belg, hillaire verschuren, en een paar man van het team + wat toerfietsers. Waarschijnlijk deelnemers aan een clinic met het team ofzo, wel leuk.
De mooiste benen van het peloton waren er niet bij helaas.
Het was Vacansoleil-fanclubdag op de Nedereindseberg. Die waren om 9 of 10 uur vertrokken voor een toertocht, verschillende afstanden denk ik, want tijdens onze wedstrijd kwam er een stel terugfietsen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:20 schreef Gripper het volgende:
Of een bepaalde pistachegroene vakantiefiets trekt gewoon steentjes aan als een magneet
We kwamen trouwens het vacansoleil team nog tegen. Teamauto's, die ouwe Belg, hillaire verschuren, en een paar man van het team + wat toerfietsers. Waarschijnlijk deelnemers aan een clinic met het team ofzo, wel leuk.
De mooiste benen van het peloton waren er niet bij helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |