Zeker kan dat...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]Nice. Kan Pino ook nog oranje toevallig?
Ik ben er niet zo heel goed inquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:37 schreef thats_meh het volgende:
Kan iemand mijn hond voorzien van een mijter op het hoofd?
Ik vind hem mooi! Bedankt!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:49 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo heel goed in
[ afbeelding ]
Helaas te grootquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:49 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo heel goed in
[ afbeelding ]
Dat is raar. Het enige wat ik nu gedaan heb is nog een keer uploaden. Ik heb niks aan het plaatje gewijzigd. Tinypic faalt.quote:
Mweh, ben alweer te laat zie ik. Bij mij draait de mijter wel met het hoofd meequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:37 schreef thats_meh het volgende:
Kan iemand mijn hond voorzien van een mijter op het hoofd?
Dat meedraaien vond ik te lastigquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:02 schreef HaJee het volgende:
[..]
Mweh, ben alweer te laat zie ik. Bij mij draait de mijter wel met het hoofd mee
[ afbeelding ]
Is wel iets meer werk ja...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:27 schreef banapples het volgende:
[..]
Dat meedraaien vond ik te lastig
Bedankt!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:02 schreef HaJee het volgende:
[..]
Mweh, ben alweer te laat zie ik. Bij mij draait de mijter wel met het hoofd mee
[ afbeelding ]
Leuk, waar kan ik meedoen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:57 schreef Natalie het volgende:
Die hond met mijt is leuk!
Vast een kanshebber voor de Sint-avatar wedstrijd
We zijn er nog even mee bezig, qua hoe en wat!quote:
Oke, ik hou het zeker in de gaten!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
We zijn er nog even mee bezig, qua hoe en wat!
Houdt FEE in de gaten, binnenkort meer!
Een banketstaaf nommende Pietin...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:47 schreef wolfrolf het volgende:
Kan er iets Sinterigs met mijn UI gedaan worden? Ik heb geen eisen. Ik word graag verrast
Wat mijn waarde collega zegtquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
We zijn er nog even mee bezig, qua hoe en wat!
Houdt FEE in de gaten, binnenkort meer!
EPISCHquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:55 schreef HaJee het volgende:
[..]
Een banketstaaf nommende Pietin...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:29 schreef Ensemble het volgende:
Zou iemand sneeuw kunnen toevoegen aan mijn UI?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:29 schreef Ensemble het volgende:
Zou iemand sneeuw kunnen toevoegen aan mijn UI?
quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:27 schreef Dubbeldrank het volgende:
Is er iets Halloweenigs van mijn UI te maken?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:27 schreef Dubbeldrank het volgende:
Is er iets Halloweenigs van mijn UI te maken?
Ah, dit keer was jij iets snellerquote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:09 schreef HaJee het volgende:
[..]
[..]
Ah, dit keer was jij iets sneller
[ afbeelding ]
quote:
Ik vind ze beide erg leuk, maar HeaN82 was sneller! Ik wissel wel af, dank beide!quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:09 schreef HaJee het volgende:
[..]
[..]
Ah, dit keer was jij iets sneller
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:27 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
[..]
Ik vind ze beide erg leuk, maar HeaN82 was sneller! Ik wissel wel af, dank beide!![]()
Hahaha, volgens mij heeft hij Parkinson.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:30 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier nog ff een test creatie, maar is niet echt mooi geworden
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 02:21 schreef GhpH het volgende:
Iemand die deze lieve jongen een kerstmuts op wil zetten?
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:06 schreef Muck het volgende:
Speciaal voor vandaag heb ik mijn halloween-icon afgestoft
[ afbeelding ]
Zo zou het er uit kunnen zien. Heb een kleine aanpassing gemaakt aan je gifje (hij is iets langer) zodat de sneeuw er wat soepeler doorheen dwarrelt. Heeft met het aantal frames te maken waar jouw gifje en het sneeuwgifje uit bestaan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik wou wachtten tot na sinterklaas maar ik ben te nieuwsgierigKan iemand i.p.v pepernoten vallend sneeuw in mijn UI maken?
[ afbeelding ]
Ook al hou ik eerst nog wel mijn pepernoten UI maar dan heb ik hem alvast + nieuwsgierig
Aah leukquote:Op zaterdag 2 november 2013 10:38 schreef HaJee het volgende:
[..]
Zo zou het er uit kunnen zien. Heb een kleine aanpassing gemaakt aan je gifje (hij is iets langer) zodat de sneeuw er wat soepeler doorheen dwarrelt. Heeft met het aantal frames te maken waar jouw gifje en het sneeuwgifje uit bestaan.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Deze hieronder lijkt wat meer op het origineel maar daar loopt de sneeuw wat minder mooi...
[ afbeelding ]
Oh Hajee (mijn heldquote:Op zaterdag 2 november 2013 10:38 schreef HaJee het volgende:
[..]
Zo zou het er uit kunnen zien. Heb een kleine aanpassing gemaakt aan je gifje (hij is iets langer) zodat de sneeuw er wat soepeler doorheen dwarrelt. Heeft met het aantal frames te maken waar jouw gifje en het sneeuwgifje uit bestaan.
Deze hieronder lijkt wat meer op het origineel maar daar loopt de sneeuw wat minder mooi...
[ afbeelding ]
Mooier dan dit wordt het helaas niet binnen de 50kb. Om de sneeuw door te laten lopen op de twee momenten dat de wolf even niet beweegt moet ik er heel veel frames bijmaken. Dat gaat wat ten koste van de kwaliteit...quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:49 schreef Natalie het volgende:
[..]
Oh Hajee (mijn held) kan je die van mij ook sneeuw geven, zoals bij die onderste?
[ afbeelding ]
Oh, dat laatste is niet zo erg. Dat zie je bijna niet als ze niet naast elkaar staan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:54 schreef HaJee het volgende:
[..]
Mooier dan dit wordt het helaas niet binnen de 50kb. Om de sneeuw door te laten lopen op de twee momenten dat de wolf even niet beweegt moet ik er heel veel frames bijmaken. Dat gaat wat ten koste van de kwaliteit...
[ afbeelding ]
Wacht, deze is wat beter qua beeld maar loopt iets hakkeliger doordat ik er frames tussenuit gehaald heb...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 november 2013 13:43 schreef Madhouse11 het volgende:
Kan iemand een mooie Sint avatar voor mij maken?
Hoeft niet per se met mijn huidige, als het maar iets met eenRummikub jokertje is
quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
kan iemand hier iets sinterigs mee doen? een zwarte piet of pepernoten of weet ik veel wat is ook prima, zolang de Shandy maar herkenbaar blijft
[ afbeelding ]
alvast bedankt!
quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
kan iemand hier iets sinterigs mee doen? een zwarte piet of pepernoten of weet ik veel wat is ook prima, zolang de Shandy maar herkenbaar blijft
[ afbeelding ]
alvast bedankt!
quote:
Ik neem aan dat een mijter en staf wel voldoende is...quote:Op woensdag 6 november 2013 16:09 schreef Miniem het volgende:
Hajee, kun je voor mij een lekker wijf in sinterklaaskleren stoppen oid?
primaquote:
Mijter was een beetje lastig mooi te krijgen i.v.m. de stand van zijn hoofd...quote:Op woensdag 6 november 2013 16:56 schreef Basxt het volgende:
Ik zou graag een mijter op zijn hoofd willen inplaats van de pet. Of als het kan z'n gekleurd hoedje van zwarte piet OP zijn pet of inplaats van de pet
Ik heb er Sint en Piet van gemaakt met Strootman in twee formaten...quote:Op woensdag 6 november 2013 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben op zoek naar Atzegod en Strootgod als sinterklaas in een gifje.
Als iemand dit kan maken is diegene mijn held.
quote:Op woensdag 6 november 2013 17:49 schreef HaJee het volgende:
[..]
Mijter was een beetje lastig mooi te krijgen i.v.m. de stand van zijn hoofd...
Nee hoor ik vind het alleen erg leuk hoe jij ze weer aan elkaar frommeltquote:
Heb je het origineel nog?quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:41 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die mij van oranjestemming naar kerststemming weet te krijgen?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:23 schreef HaJee het volgende:
[..]
Heb je het origineel nog?
Sowieso trouwens een beetje een lastige om iets mee te doen.
quote:Op woensdag 13 november 2013 06:50 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is het origineel. Meest bruikbare UI die ik heb
Heb even een foto verkleind, misschien kan je daar meer mee? Kan vast beter een sinterklaas worden
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 november 2013 11:29 schreef HaJee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er komt geen foto als ik op de link klik. Probeer even opnieuw en zeg even of je sint of kerst wilt of allebei.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:40 schreef Tjacka het volgende:
mag ik een avatar van blind
https://mobile.twitter.com/BlindDaley/photo
quote:Op woensdag 13 november 2013 11:46 schreef HaJee het volgende:
[..]
Er komt geen foto als ik op de link klik. Probeer even opnieuw en zeg even of je sint of kerst wilt of allebei.
Rechtsonderquote:Op woensdag 13 november 2013 13:00 schreef HaJee het volgende:
[..]
Mi gado wat ben jij een baasquote:Op woensdag 13 november 2013 13:00 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik heb maar zonder herfstblaadjes gedaan...quote:Op woensdag 13 november 2013 19:50 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Is er met mijn ui iets Sinterklaasachtigs te maken??
Hij s leuk!!quote:Op donderdag 14 november 2013 00:48 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik heb maar zonder herfstblaadjes gedaan...
[ afbeelding ]
Supertoll!quote:Op donderdag 14 november 2013 19:29 schreef Natalie het volgende:
Binnenkort gaat het FOK!Sint-avatar topic weer online! Hierin kun je je Sint-avatar nomineren voor mooie prijzen. Op de 16de (de dag van de intocht) gooien we hem open. Dussssssssss, vraag er nog snel een aan
Ben benieuwd of je dit jaar in de prijzen gaat vallen. Want vorig jaar was je ook een van de winnaars, toch?quote:
Ja, gedeelde derde plek!quote:Op donderdag 14 november 2013 20:54 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je dit jaar in de prijzen gaat vallen. Want vorig jaar was je ook een van de winnaars, toch?
Aangezien de users stemmen mag je juist wel mee doenquote:Op donderdag 14 november 2013 21:35 schreef Pharkus het volgende:
Als ik win mag HaJee de prijs ophalen
Ow wacht crew zal wel weer uitgesloten zijn van deelname
In alle voorgaande jaren was crew (in ieder gevan de FEE mods) uitgesloten van deelnamequote:Op donderdag 14 november 2013 21:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Aangezien de users stemmen mag je juist wel mee doen.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:13 schreef Vitwiz het volgende:
Is er iemand die ook wat leuks voor mij in mekaar kan flansen?
Die is gaafquote:
Ow, dan heb ik wel eens onterecht meegedaan dan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 08:55 schreef Natalie het volgende:
[..]
In alle voorgaande jaren was crew (in ieder gevan de FEE mods) uitgesloten van deelname
Schaam jequote:Op vrijdag 15 november 2013 12:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, dan heb ik wel eens onterecht meegedaan dan.
Samen in een gifje, hoef je niet te kiezenquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:17 schreef roos85 het volgende:
Zou iemand voor mij onderstaande plaatje willen bewerken in pietenstijl?
[ afbeelding ]
En deze als Sint (mijter enzo, wellicht het boek?):
[ afbeelding ]
Als het mogelijk is dezelfde achtergrondkleur en dat ze elkaar afwisselen.
Alvast bedankt
Oh Roos, mocht je hem toch niet willenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:18 schreef HaJee het volgende:
[..]
Samen in een gifje, hoef je niet te kiezen
[ afbeelding ]
Aaah superquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:18 schreef HaJee het volgende:
[..]
Samen in een gifje, hoef je niet te kiezen
[ afbeelding ]
Oei, misschien maar weer een nieuwe maken. Mijn huidige was vorig jaar winnaar dus die moet ik weer zien te toppen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:16 schreef Natalie het volgende:
Daaaaaaaar is ie! FEE / [DOE MEE!] DE FOK! SINT-AVATAR WEDSTRIJD 2013!
Ik vrees dat er geen andere keuze isquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:29 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oei, misschien maar weer een nieuwe maken. Mijn huidige was vorig jaar winnaar dus die moet ik weer zien te toppen.
Ik hoop dat ik niet bezwijk onder de drukquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:31 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik vrees dat er geen andere keuze is
Mag ik er dan nu 1 aanvragen, nu de druk nog relatief laag zal zijn?quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:33 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik niet bezwijk onder de druk
Aanvragen is 1, krijgen is 2quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mag ik er dan nu 1 aanvragen, nu de druk nog relatief laag zal zijn?
Ik ga even zoeken, want de eindbaas die ik wil, is een beetje schuw op het internet. Dus leuke plaatjes zijn schaars.quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:39 schreef HaJee het volgende:
[..]
Aanvragen is 1, krijgen is 2
Wat wil je?
quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Kan mijn poes een baret of mijter krijgen?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:51 schreef KLTZK het volgende:
* KLTZK zou ook graag zijn avatar een sinterklaas make-over laten geven![]()
quote:
Zeker weten ;_;quote:Op zondag 17 november 2013 11:01 schreef Natalie het volgende:
Wij mods balen stevig dat we niet mee mogen doen
Ik zit overigens alweer te denken aan wat er tegen de kerstdagen van gemaakt kan worden. Wie weet een kerstbal ipv een maan? En dan zonder sneeuw. Gelukkig nog tijd zat om over na te denken
Niet zo'n makkelijke dit...quote:
Leuk UIquote:Op zondag 17 november 2013 20:59 schreef indaha het volgende:
Hallo, kan iemand mij alsjeblieft aan een Sint UI helpen?Ik wil dan graag dit gifje:
[ afbeelding ]
en daar dan een mijter op geshopt als het kan. Alvast bedankt!
Beetje zoiets?quote:Op zondag 17 november 2013 20:59 schreef indaha het volgende:
Hallo, kan iemand mij alsjeblieft aan een Sint UI helpen?Ik wil dan graag dit gifje:
[ afbeelding ]
Hee, iemand was me voor. Nu kun je kiezenquote:Op zondag 17 november 2013 20:59 schreef indaha het volgende:
[ afbeelding ]
Als je iets leuks weet moet je het maar zeggen tenzij je hier al vrolijk van wordtquote:Op zondag 17 november 2013 16:28 schreef Zonnetje1981 het volgende:
HaJee, als je tijd hebt....alvast 1 in kerstsfeer als het mogelijk is?
ai....quote:Op zondag 17 november 2013 22:04 schreef HaJee het volgende:
[..]
Als je iets leuks weet moet je het maar zeggen tenzij je hier al vrolijk van wordt
[ afbeelding ]
Tijd genoeg nog tot kerst dus als ik niet op tijd met wat nieuws kom moet je maar even een herinneringetje posten.quote:
Bedankt!!!!!!quote:Op zondag 17 november 2013 16:16 schreef HaJee het volgende:
[..]
Niet zo'n makkelijke dit...
Staf zie je bijna niet en de mijter kun je niet mooi mee laten draaien met het hoofd.
Als je het mooi vindt is het goed en anders moet je een ander plaatje zoeken. Ik wacht nog maar even met de Kerst.
Wat dacht je van Ieniemienie met mijteroren tussen het strooigoed?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan iemand deze Muis voorzien van Sinterklaasheerlijkheid? Creativiteit wordt zeer op prijs gesteld! En ook graag iets voor Kerst!
Mijn dank zal groot zijn en tot in den eeuwigheid duren.
Die is leukquote:Op woensdag 20 november 2013 00:20 schreef HaJee het volgende:
[..]
Wat dacht je van Ieniemienie met mijteroren tussen het strooigoed?
[ afbeelding ]
Kerst komt later wel, even opnieuw posten dan...
Heb de mijter een klein beetje vervormd zodat je 'm toch aardig ziet...quote:Op woensdag 20 november 2013 10:34 schreef Mani89 het volgende:
Zou johan een mijter mogen krijgen ofzo? Hij zal wel niet helemaal in het plaatje passen.![]()
Ik vind hem goed gelukt.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:50 schreef HaJee het volgende:
[..]
Jammer dat je net van UI hebt gewisseld. Net stond er nog iets anders
[ afbeelding ]
Stuur maar even in een DM, doe ik 'm zo even. Moet even boodschappen doen....quote:Op woensdag 20 november 2013 19:04 schreef Yonder het volgende:
[..]
Ik vind hem goed gelukt.
Wil je er ook één voor mijn andere ava maken?
Ik vind 'm goed gelukt.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:07 schreef HaJee het volgende:
[..]
Stuur maar even in een DM, doe ik 'm zo even. Moet even boodschappen doen....
Top, dankjewel.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:39 schreef HaJee het volgende:
[..]
Heb de mijter een klein beetje vervormd zodat je 'm toch aardig ziet...
[ afbeelding ]
Ik zal morgenmiddag/avond eens kijken (of iemand anders wellicht).quote:Op woensdag 20 november 2013 22:45 schreef crv het volgende:
Kan iemand mijn Joey (mijn UI dus) voorzien van wat Sinterklaas achtigs
ik dacht aan als sneeuwvlokjes vallende pakjes en meitertjes of zo (weet niet of dat kan)
andere goede ideeen zijn ook welkom natuurlijk. heel veel dank
super dankjequote:Op woensdag 20 november 2013 23:43 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik zal morgenmiddag/avond eens kijken (of iemand anders wellicht).
quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 07:52 schreef crv het volgende:
Kan iemand mijn Joey (mijn UI dus) voorzien van wat Sinterklaas achtigs
ik dacht aan als sneeuwvlokjes vallende pakjes en meitertjes of zo (weet niet of dat kan)
andere giede ideeen zijn ook welkom natuurlijk. heel veel dank
Ga hem instellen /laatquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:17 schreef HaJee het volgende:
[..]
Subtiele aanpassing...
[ afbeelding ]
jawel swa hij beweegt welquote:Op zondag 24 november 2013 14:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ga hem instellen /laat
thx
edit: hij beweegt nietHeb je misschien een png van dat sint hoedje? Dan zet ik hem zelf wel in de bewegende
Als het goed is blijft 'ie net binnen de grenzen van je abo...quote:Op zondag 24 november 2013 14:20 schreef Moira. het volgende:
Kan iemand deze voor mij verSINTeren?
[ afbeelding ]
Mijter op, staf ofzo, iets?
yeah dankjewel baasquote:Op zondag 24 november 2013 14:53 schreef HaJee het volgende:
[..]
Als het goed is blijft 'ie net binnen de grenzen van je abo...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 november 2013 14:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
Bij dezen vraag ik een leuke FEE-ui aansinterklaas vind ik niet zo boeiend, dus iets met kerstmis en sneeuw, als dat kan
Ben zelf geen PS-edit held namelijk.
Dat is een voetbal die in de sneeuw ligt.quote:Op maandag 25 november 2013 15:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Gaaf! Maar wat zijn die zwarte vakken?
Nog gaverquote:Op maandag 25 november 2013 15:46 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Dat is een voetbal die in de sneeuw ligt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is net zo gaafquote:Op maandag 25 november 2013 16:00 schreef HaJee het volgende:
[..]
[..]
Ai, te laat. Mijn werk voor niks![]()
[ afbeelding ]
Kan online op www.plaktweeuisaanelkaar.nl. Heb het al voor je gedaan...quote:Op maandag 25 november 2013 16:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Die is net zo gaafMet wel programma kan ik ze beide achter elkaar plakken? Wil ze beide
Waarom the fuck klikte ikquote:Op maandag 25 november 2013 16:58 schreef HaJee het volgende:
[..]
Kan online op www.plaktweeuisaanelkaar.nl. Heb het al voor je gedaan...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 november 2013 16:58 schreef HaJee het volgende:
[..]
Kan online op www.plaktweeuisaanelkaar.nl. Heb het al voor je gedaan...
[ afbeelding ]
Zo, weer een tevreden klant!quote:Op maandag 25 november 2013 17:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Waarom the fuck klikte ik_! Wederom bedankt
Yep, daar gaat het uiteindelijk omquote:
Heb 'm nog even iets aangepast zodat het ook nog blijft sneeuwenquote:Op maandag 25 november 2013 17:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Waarom the fuck klikte ik_! Wederom bedankt
quote:Op maandag 25 november 2013 18:16 schreef HaJee het volgende:
[..]
Yep, daar gaat het uiteindelijk om
[..]
Heb 'm nog even iets aangepast zodat het ook nog blijft sneeuwen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 november 2013 19:38 schreef NaturalScience het volgende:
Wie kan mijn avatar alvast in de feeststemming brengen?
Of je wisselt om de dagquote:Op maandag 25 november 2013 20:24 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Held! Bedankt!
Nu nog besluiten welke mooier is....
Edit: besloten.![]()
Oeps, ik zie een productiefoutjequote:Op maandag 25 november 2013 20:24 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Held! Bedankt!
Nu nog besluiten welke mooier is....
Edit: besloten.![]()
Dat hij steeds eventjes vast loopt? Dat doet deze ook toch?quote:Op maandag 25 november 2013 20:29 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Oeps, ik zie een productiefoutje![]()
Hier een nieuwe
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 november 2013 20:29 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Hier een nieuwe
[ afbeelding ]
Moest nog één frame uit...quote:Op maandag 25 november 2013 20:32 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dat hij steeds eventjes vast loopt? Dat doet deze ook toch?
Of zie ik de fout niet?
quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:21 schreef thats_meh het volgende:
Wil iemand van mijn hond ook iets kerstigs maken. Mischien met vallende sneeuw en een kerstmutsje. Alvast voor als de goedheiligman weer vertrokken is.
Deze is echt gaaaaaf!! Heel erg bedankt. Ik bewaar hem en ga hem meteen gebruiken als sint weg is.quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze Muis wil ook graag in de kerstsfeer, iets met sneeuw, glitters, bellen, kerstmutsen etc.
Heeft geen haast, ergens een keertje na Sinterklaas is goed.
Graag even de originele UI/gifjes/plaatjes posten. Dat scheelt weer wat werkquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil ook een echte Strootkerst met Atze-rendieren
Ah mijn excuses.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:06 schreef HaJee het volgende:
[..]
[..]
Graag even de originele UI/gifjes/plaatjes posten. Dat scheelt weer wat werk
quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:06 schreef HaJee het volgende:
[..]
[..]
Graag even de originele UI/gifjes/plaatjes posten. Dat scheelt weer wat werk
Kerstballen als orenquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze Muis wil ook graag in de kerstsfeer, iets met sneeuw, glitters, bellen, kerstmutsen etc.
Heeft geen haast, ergens een keertje na Sinterklaas is goed.
Bedanktquote:Op woensdag 4 december 2013 09:57 schreef HaJee het volgende:
[..]
Kerstballen als oren, bel in de hand en een boom met lichtjes. Met of zonder sneeuw (zonder zie je de lichtjes beter).
Die kan gauw even tussendoor...quote:Op woensdag 4 december 2013 09:48 schreef sararaats het volgende:
ik had graag een kleine kerstmuts op m'n icon.
[ afbeelding ]
mooi zeg!quote:Op woensdag 4 december 2013 10:02 schreef HaJee het volgende:
[..]
Die kan gauw even tussendoor...
[ afbeelding ]
Strootkerst en Atzerendier zoals u wenstquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil ook een echte Strootkerst met Atze-rendieren
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:20 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Wie ruilt mijn mijter alvast voor een kersmuts?
quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:49 schreef Koningin het volgende:
Kan ik ook iets voor Kerstmis krijgen aub?
quote:Op donderdag 5 december 2013 00:56 schreef HaJee het volgende:
[..]
[IMG]http://i.imgur.com/2UZBnAd.gif]afbeelding[/url] ] [ afbeelding ]
Ben nu aan het werk. Als het nog niet gebeurd is voor pak 'm beet half vijf doe ik 't wel.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:43 schreef Toekito het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
HaJee maakte deze voor mij als nieuwe maar wie (wellicht HJ zelf) wil er kerstlichtjes om de letters heen hangen?
Eeeuuuuuhhhhquote:Op donderdag 5 december 2013 14:19 schreef SinterkIaas het volgende:
Mag de Sint ook een Sinterklaas avatar?
Graag gedaan Hoedgeiligmanquote:Op donderdag 5 december 2013 15:01 schreef SinterkIaas het volgende:
[..]
Bedankt, ik heb hem meteen gebruikt!
quote:Op donderdag 5 december 2013 12:43 schreef Toekito het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
HaJee maakte deze voor mij als nieuwe maar wie (wellicht HJ zelf) wil er kerstlichtjes om de letters heen hangen?
Voor Kerst neem ik aan (voor Sint is het een beetje laat nu)? Met je huidige UI?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:27 schreef Sarcastaball het volgende:
[..]
Zou je ook een UI voor mij willen maken?
Alvast bedankt.
Voor Kerst als dat mogelijk is ja. Met de huidige UI.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:29 schreef HaJee het volgende:
[..]
Voor Kerst neem ik aan (voor Sint is het een beetje laat nu)? Met je huidige UI?
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:29 schreef Sarcastaball het volgende:
[..]
Voor Kerst als dat mogelijk is ja. Met de huidige UI.
Oké, alstublieft....quote:Op donderdag 5 december 2013 16:38 schreef SinterkIaas het volgende:
Mag ik een kerst UI
Heb het zelf nog wat druk
Je bent een goed mens mijn kindquote:Op donderdag 5 december 2013 16:48 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oké, alstublieft....
[ afbeelding ]
Nou mot je me verdomme wel wat pakjes brengen vanavond anders zwaait er wat ouwe!!!quote:Op donderdag 5 december 2013 16:50 schreef SinterkIaas het volgende:
[..]
Je bent een goed mens mijn kind
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:38 schreef SinterkIaas het volgende:
Mag ik een kerst UI
Heb het zelf nog wat druk
je zwaailicht? hi ha hoquote:Op donderdag 5 december 2013 16:50 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nou mot je me verdomme wel wat pakjes brengen vanavond anders zwaait er wat ouwe!!!
Wil je mijnes ook met sneeuw doen ?quote:Op maandag 25 november 2013 20:29 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Hier een nieuwe
[ afbeelding ]
Das waar ookquote:Op donderdag 5 december 2013 14:43 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oei, jij moet ook weer een nieuwe voor de Kerst
Weer de poes?
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wil je mijnes ook met sneeuw doen ?
Ik zal eens voor je kijkenquote:Op donderdag 5 december 2013 20:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Das waar ook
Euh wellicht.. of de rijdende rechter poes.. of.. of..
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Das waar ook
Euh wellicht.. of de rijdende rechter poes.. of.. of..
Deze komt ook nog hoorquote:Op donderdag 5 december 2013 17:31 schreef Dagoduck het volgende:
Mag ik een SANTAGROHL, net als deze SINTERGROHL dus eigenlijk, maar dan voor kerst?
originele plaatje:
[ afbeelding ]
Zou leuk zijn!quote:
Oh shit!quote:
Die is op zich wel aardig denk ik...quote:Op donderdag 5 december 2013 22:35 schreef Leandra het volgende:
Oh wow![]()
![]()
![]()
![]()
Wat denk je? Moet ik rechtsonder kiezen??
Dan zal ik er nog een nachtje over slapen,quote:Op donderdag 5 december 2013 22:36 schreef HaJee het volgende:
[..]
Die is op zich wel aardig denk ik...
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zal ik er nog een nachtje over slapen,
een ochtendje om gapen,
en als Sint me dan morgenavond weer heeft verrast,
wordt m'n FOK! avatar tot rechtsonder aangepast.
Thnx
Een Kerstwonderquote:Op donderdag 5 december 2013 22:49 schreef Leandra het volgende:
Grappig trouwens, als je die twee ondersten naast elkaar ziet dan lijkt het net alsof de ster op de dennenboom in de verte aan de kerstmuts hangt.... alsof het plaatje eigenlijk rond is
Zonder inbreng van de paashaas.quote:
Sterf.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Mag mijn poes een kerstmuts, plus hysterische lampjes aan de randen van de UI.. if possible?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:22 schreef Pino112 het volgende:
Mag ik een Kerstpino?
Origineel:
[ afbeelding ]
Wel in het Oranje als het kan
Godslastering mag toch tegenwoordig?quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:03 schreef wolfrolf het volgende:
Hallon!
Welke creatieveling wil zijn photoshopkillz loslaten op mijn UI om die een kerst tintje te geven?
[ afbeelding ]
Ik heb geen eisen. Verras me maar. Thanks
Hoofddeksel en versnapering aangepastquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:03 schreef wolfrolf het volgende:
Hallon!
Welke creatieveling wil zijn photoshopkillz loslaten op mijn UI om die een kerst tintje te geven?
[ afbeelding ]
Ik heb geen eisen. Verras me maar. Thanks
Is de Pino112 2012 Kerst UI al af?quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:44 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Godslastering mag toch tegenwoordig?
Ok, dan verdwijnt jezus aan het kruis niet in haar mondquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is de Pino112 2012 Kerst UI al af?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:45 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hoofddeksel en versnapering aangepast
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:46 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ok, dan verdwijnt jezus aan het kruis niet in haar mond
Deze stond nog open dus die maar eerst even...quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:22 schreef Pino112 het volgende:
Mag ik een Kerstpino?
Origineel:
[ afbeelding ]
Wel in het Oranje als het kan
Je doet je tagje weer eer aanquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:28 schreef HaJee het volgende:
[..]
Deze stond nog open dus die maar eerst even...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:52 schreef Bitterlemon het volgende:
Kan iemand een kerstversie van de mijne maken?
geen nieuwequote:Op zaterdag 7 december 2013 23:42 schreef Cat22 het volgende:
Even mijn vorig jaar gekregen kerst UI showen.
Dat kan online op www.vraaghajeeomeenui.nl . Heb het maar vast voor je gedaan (ben er van uitgegaan dat je huidige UI je eigen foto is).quote:Op zondag 8 december 2013 13:44 schreef AMangold het volgende:
Ik wil ook een kerstavatar maken, gewoon een picture met een kerstmuts op.. Alleen ik heb geen kerstmuts(en ook geen zin om er een te kopen
) weet iemand een programmaatje waarmee er ik een op mijn hoofd kan fotoshoppen
klopt is mijn eigen fotoquote:Op zondag 8 december 2013 14:03 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dat kan online op www.vraaghajeeomeenui.nl . Heb het maar vast voor je gedaan (ben er van uitgegaan dat je huidige UI je eigen foto is).
Nee, die URL is maar een grapjequote:Op zondag 8 december 2013 14:04 schreef AMangold het volgende:
[..]
klopt is mijn eigen fotobedankt
ik zie alleen net dat de link niet werkt
Oh, da's sneuquote:Op zondag 8 december 2013 17:58 schreef Ole het volgende:
Ik wil er eentje!!!
Mijn kat hoeft er niet in want die is inmiddels dood
Ik zoek even wat!quote:Op zondag 8 december 2013 18:37 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oh, da's sneu![]()
Heb je wel een beetje idee voor een UI of misschien een plaatje want iets bedenken voor een ander vind ik lastig...
quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:42 schreef Cat22 het volgende:
Even mijn vorig jaar gekregen kerst UI showen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |