SPOILER: Tips voor de beginnende icoontjesmakersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wil je zelf proberen een avatar te maken dan is http://mypictr.com/ een goede online editor.
OP met dank aan Shiznuts
en weer verder..
Vorige deel: GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #97
quote:Op woensdag 6 november 2013 13:30 schreef CherryOnTop het volgende:
Is hier iemand die wat vallende sneeuwvlokjes ofzo in m'n UI kan inbouwen
Goeie. Kan jij mij bij deze helpen?quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goeie. Kan jij mij bij deze helpen?
Op 1.04 in dit nummer zie je een opa zitten die iets aan zijn kleinzoon voorleest. Die kop van die opa
Op 2.22 nogmaals, en dan nog veel mooier.
Kan jij dat achter elkaar plakken in een mooi gifje ?
Weet niet of je dat voor elkaar gaat krijgen. Z'n kop is nogal gegroeid in het afgelopen jaar.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:38 schreef Grifte het volgende:
Hallo hallo,
Is enig paint/photoshopbaas in staat mij te helpen met een kleine aanpassing?
Ik wil graag een UI van het hoofd van de dartbaas Gary Anderson, ongeveer zoals ik nu al heb. Probleem is dat het een willekeurig plaatje is van google + nogal onscherp is op de randjes.
Zou iemand van één van de volgende plaatjes een vergelijkbaar soort 'hoofd-ui' op witte achtergrond kunnen maken?
(...)
Bij voorbaat dank!
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:21 schreef Frishe het volgende:
Of een andere slet natuurlijk mwahahaaaa
Heb d'r ook nog een "gewone" bij gedaan en een met een ander achtergrondje voor 't geval je je bedenkt...quote:Op woensdag 13 november 2013 18:38 schreef Grifte het volgende:
Hallo hallo,
Is enig paint/photoshopbaas in staat mij te helpen met een kleine aanpassing?
Ik wil graag een UI van het hoofd van de dartbaas Gary Anderson, ongeveer zoals ik nu al heb. Probleem is dat het een willekeurig plaatje is van google + nogal onscherp is op de randjes.
Zou iemand van één van de volgende plaatjes een vergelijkbaar soort 'hoofd-ui' op witte achtergrond kunnen maken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij voorbaat dank!
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:20 schreef Frishe het volgende:
Oh man. Totale noob. Maar de bouncende bos hout die Katy Perry voor de deur heeft liggen voor aankomende winter zou wel een mooie zijn.
Nogmaals bedankt!quote:Op woensdag 13 november 2013 23:52 schreef HaJee het volgende:
[..]
Heb d'r ook nog een "gewone" bij gedaan en een met een ander achtergrondje voor 't geval je je bedenkt...
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 november 2013 11:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Kan iemand hier een 60x60 van maken?
Mijn dank is groot!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 november 2013 07:52 schreef crv het volgende:
Kan iemand mijn Joey (mijn UI dus) voorzien van wat Sinterklaas achtigs
ik dacht aan als sneeuwvlokjes vallende pakjes en meitertjes of zo (weet niet of dat kan)
andere giede ideeen zijn ook welkom natuurlijk. heel veel dank
Dit heb ik er van kunnen maken...quote:Op zondag 24 november 2013 15:25 schreef Klojo120 het volgende:
Hallon
Ik zou graag ook een versinte UI habbun.
Ik dacht zelf aan mijn huidige UI veranderen in dat ie heel amateuristisch pepernoten uitblaast.
Klinkt super dom, maar das ook de bedoeling zegmaar.
gr gr en liefs liefs
Perfect! Super! Dankjewel!quote:Op zondag 24 november 2013 21:46 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dit heb ik er van kunnen maken...
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat je 'm alleen verkleind wilde. Heb boven en onder wat weg moeten knippen omdat 'ie anders zoveel vervormt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:03 schreef Miousana het volgende:
Wie wil de mijne doen?![]()
[ afbeelding ]
Ja, sorry, had wat duidelijker moeten zijn. Maar heeeeeel erg bedankt!quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:13 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je 'm alleen verkleind wilde. Heb boven en onder wat weg moeten knippen omdat 'ie anders zoveel vervormt.
[ afbeelding ]
Als het niet te veel gevraagd is, zou je hem misschien ook een 80 x 80 versie willen maken?quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:13 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je 'm alleen verkleind wilde. Heb boven en onder wat weg moeten knippen omdat 'ie anders zoveel vervormt.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:31 schreef Miousana het volgende:
[..]
Als het niet te veel gevraagd is, zou je hem misschien ook een 80 x 80 versie willen maken?
quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:51 schreef Toekito het volgende:
Mag ik een Ava met blauwe achtergrond met daarin groot de letters T O E K en dat die letters dan groen - wit - groen zijn zoals in de Rotterdamse vlag?
[ afbeelding ]
Deze wat? Sambal bij?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:06 schreef tennis_jongen het volgende:
http://coolgifaddiction.com/post/68886679379/so-soft-so-pretty deze
Is een vraag formuleren zo moeilijk?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:42 schreef tennis_jongen het volgende:
[..]
Die gif in het linkje![]()
Ik kan weet niet hoe je een gif op fok zet op ipad,
Kan een van jullie alsjeblieft hier een UI van maken?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is een vraag formuleren zo moeilijk?
quote:Op woensdag 4 december 2013 12:59 schreef tennis_jongen het volgende:
[..]
Kan een van jullie alsjeblieft hier een UI van maken?
3 opties...quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:21 schreef JDude het volgende:
Mijn kersticon met ceiling cat is niet zo mooi uitgelijnd, de kat staat niet in het midden. Wie kan dat fixen?
Snelle service én precies wat ik wilde. Baas.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:37 schreef HaJee het volgende:
[..]
3 opties...
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:38 schreef BookerDeWitt het volgende:
Wilt iemand een UI voor mij maken, iets met de duitser zanger falco ofzo en dan in kerststemming
quote:Op maandag 9 december 2013 18:14 schreef hexje het volgende:
Hoihoi,
wil er iemand een UI van onderstaande foto maken?
XX
[ afbeelding ]
HaJee, nog 1 verzoekje. Zou je de ster kunnen laten knipperen?quote:
Als 'ie sneller of langzamer moet dan zeg 't maar...quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:13 schreef hexje het volgende:
[..]
HaJee, nog 1 verzoekje. Zou je de ster kunnen laten knipperen?
Het geknipper is goed. Maar ik vind het nog niet kerst genoeg. Is het mogelijk om de achtergrond rood te maken?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:22 schreef HaJee het volgende:
[..]
Als 'ie sneller of langzamer moet dan zeg 't maar...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:30 schreef hexje het volgende:
[..]
Het geknipper is goed. Maar ik vind het nog niet kerst genoeg. Is het mogelijk om de achtergrond rood te maken?
Dit kan ik er van maken. Met een hoop geknip en wat kwaliteitsverlies zit 'ie net binnen de 50kb.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:39 schreef Drankster het volgende:
welke baas kan voor mij hier een UI van maken?![]()
[ afbeelding ]
Heb het geprobeerd met GIF movie Gear maar hij geeft steeds aan dat het bestand niet ondersteund word.
quote:Op woensdag 11 december 2013 15:04 schreef DeHuig het volgende:
Hallo, ik wil graag dat mijn huige lekker heen en weer schommelt. Wil iemand dat voor mij fiksen?
Er moet uiteraard wel wat af aan de zijkanten. Mocht je het beeld nog wat verschoven willen hebben naar links of rechts dan moet je het maar zeggen...quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:26 schreef Rekkie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze in FOK! formaat? Iemand die dit voor mij wil bewerkstelligen?
Dit is perfect, enorme dank!quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:25 schreef HaJee het volgende:
[..]
Er moet uiteraard wel wat af aan de zijkanten. Mocht je het beeld nog wat verschoven willen hebben naar links of rechts dan moet je het maar zeggen...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 december 2013 21:18 schreef Dagoduck het volgende:
Kan iemand hier een UI van maken?
[ afbeelding ]
Ik weet alleen niet hoe klein die tekst dan wordt..
Thanks!quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hoi! Mag ik een verzoekje indienen?
Ik wil graag van deze plaatjes een beetje een leuke gif? Kan dat? En hij hoeft niet hyperactief snel te knipperen als dat kan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank u wel!
Fack ik heb echt een minuut lang gekeken wat er nou dan beweegtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:23 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Is hier iets van te maken, of is het al snel zo klein dat je de subtiele beweging niet meer ziet?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:23 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Is hier iets van te maken, of is het al snel zo klein dat je de subtiele beweging niet meer ziet?
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:37 schreef _NZT_ het volgende:
Als iemand een gifje kan maken voor een ui van het stukje 2:12 tot 2:15 ( tot die kerel in zijn handen klapt) dan is diegene al mijn FOK!held(in) van 2014!
quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:09 schreef DuvelDuvel het volgende:
Zou iemand hiervan een UI willen maken![]()
En dan het liefst zonder de tekst rechts onderin.
Is er eigenlijk een manier om de GIF te vertragen?
Mijn eeuwige dank en een kusje voor de maker![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:19 schreef elkravo het volgende:
Geen idee of dit kan...
Maar ik moest zojuist erg lachen om een fragmentje uit DWDD.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1388464
In de eerste seconden van de uitzending rond seconde 5 is Matthijs net te laat, en draait zich om met prangende ogen.
Is deze omdraai in een gifje te snijden/samen te vatten?
Thanks... wat is het verschil tussen de linker en de middeleste? De rechter heeft een haperingtje zie ik... of is dat mijn computer? edit... een bedoeld haperingtje denk ik nuquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:16 schreef elkravo het volgende:
[..]
Thanks... wat is het verschil tussen de linker en de rechter? De rechter heeft een haperingtje zie ik... of is dat mijn computer?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:34 schreef Schunckelstar het volgende:
Zou iemand mijn huidige UI zo kunnen maken dat het hoofd van mijn parkiet op deze foto:
[ afbeelding ]
Zo af en toe van boven of van de zijkant eventjes in beeld schuift?:![]()
Als dat mogelijk is en niet teveel moeite kost zou mijn dank groot zijn
Haha, zoals die rechtse is het super. maar ik bedoel dan alleen het hoofd van de parkiet, en die dan over mijn huidige UI heen, of gaat dat niet?quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 07:44 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Haha, zoals die rechtse is het super. maar ik bedoel dan alleen het hoofd van de parkiet, en die dan over mijn huidige UI heen, of gaat dat niet?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:13 schreef Snoepie85 het volgende:
haiiik heb een nieuwe ui nodig, met snoep
go nuts, het liefst zo achterlijk mogelijk
quote:
Nee hoor, het is voor mij makkelijker als je precies zegt wat je wilt hebben!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:21 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]leuk!! maar de naam hoeft er niet in en misschien kan er ook nog een plaatje tussendoor van een raar iemand die een lolly eet?
ik ben niet veeleisend toch
![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:40 schreef G.R.S. het volgende:
Kan iemand dit naar de juiste filesize verkleinen? Volgens mij is ie 80kb
[ afbeelding ]
ja, deze is leukquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:31 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Nee hoor, het is voor mij makkelijker als je precies zegt wat je wilt hebben!![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |