Die kan gauw even tussendoor...quote:Op woensdag 4 december 2013 09:48 schreef sararaats het volgende:
ik had graag een kleine kerstmuts op m'n icon.
[ afbeelding ]
mooi zeg!quote:Op woensdag 4 december 2013 10:02 schreef HaJee het volgende:
[..]
Die kan gauw even tussendoor...
[ afbeelding ]
Strootkerst en Atzerendier zoals u wenstquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil ook een echte Strootkerst met Atze-rendieren
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:20 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Wie ruilt mijn mijter alvast voor een kersmuts?
quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:49 schreef Koningin het volgende:
Kan ik ook iets voor Kerstmis krijgen aub?
quote:Op donderdag 5 december 2013 00:56 schreef HaJee het volgende:
[..]
[IMG]http://i.imgur.com/2UZBnAd.gif]afbeelding[/url] ] [ afbeelding ]
Ben nu aan het werk. Als het nog niet gebeurd is voor pak 'm beet half vijf doe ik 't wel.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:43 schreef Toekito het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
HaJee maakte deze voor mij als nieuwe maar wie (wellicht HJ zelf) wil er kerstlichtjes om de letters heen hangen?
Eeeuuuuuhhhhquote:Op donderdag 5 december 2013 14:19 schreef SinterkIaas het volgende:
Mag de Sint ook een Sinterklaas avatar?
Graag gedaan Hoedgeiligmanquote:Op donderdag 5 december 2013 15:01 schreef SinterkIaas het volgende:
[..]
Bedankt, ik heb hem meteen gebruikt!
quote:Op donderdag 5 december 2013 12:43 schreef Toekito het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
HaJee maakte deze voor mij als nieuwe maar wie (wellicht HJ zelf) wil er kerstlichtjes om de letters heen hangen?
Voor Kerst neem ik aan (voor Sint is het een beetje laat nu)? Met je huidige UI?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:27 schreef Sarcastaball het volgende:
[..]
Zou je ook een UI voor mij willen maken?
Alvast bedankt.
Voor Kerst als dat mogelijk is ja. Met de huidige UI.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:29 schreef HaJee het volgende:
[..]
Voor Kerst neem ik aan (voor Sint is het een beetje laat nu)? Met je huidige UI?
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:29 schreef Sarcastaball het volgende:
[..]
Voor Kerst als dat mogelijk is ja. Met de huidige UI.
Oké, alstublieft....quote:Op donderdag 5 december 2013 16:38 schreef SinterkIaas het volgende:
Mag ik een kerst UI
Heb het zelf nog wat druk
Je bent een goed mens mijn kindquote:Op donderdag 5 december 2013 16:48 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oké, alstublieft....
[ afbeelding ]
Nou mot je me verdomme wel wat pakjes brengen vanavond anders zwaait er wat ouwe!!!quote:Op donderdag 5 december 2013 16:50 schreef SinterkIaas het volgende:
[..]
Je bent een goed mens mijn kind
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:38 schreef SinterkIaas het volgende:
Mag ik een kerst UI
Heb het zelf nog wat druk
je zwaailicht? hi ha hoquote:Op donderdag 5 december 2013 16:50 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nou mot je me verdomme wel wat pakjes brengen vanavond anders zwaait er wat ouwe!!!
Wil je mijnes ook met sneeuw doen ?quote:Op maandag 25 november 2013 20:29 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Oeps, ik zie een productiefoutje![]()
Hier een nieuwe
[ afbeelding ]
Das waar ookquote:Op donderdag 5 december 2013 14:43 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oei, jij moet ook weer een nieuwe voor de Kerst
Weer de poes?
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wil je mijnes ook met sneeuw doen ?
Ik zal eens voor je kijkenquote:Op donderdag 5 december 2013 20:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Das waar ook
Euh wellicht.. of de rijdende rechter poes.. of.. of..
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Das waar ook
Euh wellicht.. of de rijdende rechter poes.. of.. of..
Deze komt ook nog hoorquote:Op donderdag 5 december 2013 17:31 schreef Dagoduck het volgende:
Mag ik een SANTAGROHL, net als deze SINTERGROHL dus eigenlijk, maar dan voor kerst?
originele plaatje:
[ afbeelding ]
Zou leuk zijn!quote:
Oh shit!quote:
Die is op zich wel aardig denk ik...quote:Op donderdag 5 december 2013 22:35 schreef Leandra het volgende:
Oh wow![]()
![]()
![]()
![]()
Wat denk je? Moet ik rechtsonder kiezen??
Dan zal ik er nog een nachtje over slapen,quote:Op donderdag 5 december 2013 22:36 schreef HaJee het volgende:
[..]
Die is op zich wel aardig denk ik...
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zal ik er nog een nachtje over slapen,
een ochtendje om gapen,
en als Sint me dan morgenavond weer heeft verrast,
wordt m'n FOK! avatar tot rechtsonder aangepast.
Thnx
Een Kerstwonderquote:Op donderdag 5 december 2013 22:49 schreef Leandra het volgende:
Grappig trouwens, als je die twee ondersten naast elkaar ziet dan lijkt het net alsof de ster op de dennenboom in de verte aan de kerstmuts hangt.... alsof het plaatje eigenlijk rond is
Zonder inbreng van de paashaas.quote:
Sterf.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Mag mijn poes een kerstmuts, plus hysterische lampjes aan de randen van de UI.. if possible?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:22 schreef Pino112 het volgende:
Mag ik een Kerstpino?
Origineel:
[ afbeelding ]
Wel in het Oranje als het kan
Godslastering mag toch tegenwoordig?quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:03 schreef wolfrolf het volgende:
Hallon!
Welke creatieveling wil zijn photoshopkillz loslaten op mijn UI om die een kerst tintje te geven?
[ afbeelding ]
Ik heb geen eisen. Verras me maar. Thanks
Hoofddeksel en versnapering aangepastquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:03 schreef wolfrolf het volgende:
Hallon!
Welke creatieveling wil zijn photoshopkillz loslaten op mijn UI om die een kerst tintje te geven?
[ afbeelding ]
Ik heb geen eisen. Verras me maar. Thanks
Is de Pino112 2012 Kerst UI al af?quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:44 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Godslastering mag toch tegenwoordig?
Ok, dan verdwijnt jezus aan het kruis niet in haar mondquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is de Pino112 2012 Kerst UI al af?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:45 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hoofddeksel en versnapering aangepast
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:46 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ok, dan verdwijnt jezus aan het kruis niet in haar mond
Deze stond nog open dus die maar eerst even...quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:22 schreef Pino112 het volgende:
Mag ik een Kerstpino?
Origineel:
[ afbeelding ]
Wel in het Oranje als het kan
Je doet je tagje weer eer aanquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:28 schreef HaJee het volgende:
[..]
Deze stond nog open dus die maar eerst even...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:52 schreef Bitterlemon het volgende:
Kan iemand een kerstversie van de mijne maken?
geen nieuwequote:Op zaterdag 7 december 2013 23:42 schreef Cat22 het volgende:
Even mijn vorig jaar gekregen kerst UI showen.
Dat kan online op www.vraaghajeeomeenui.nl . Heb het maar vast voor je gedaan (ben er van uitgegaan dat je huidige UI je eigen foto is).quote:Op zondag 8 december 2013 13:44 schreef AMangold het volgende:
Ik wil ook een kerstavatar maken, gewoon een picture met een kerstmuts op.. Alleen ik heb geen kerstmuts(en ook geen zin om er een te kopen
) weet iemand een programmaatje waarmee er ik een op mijn hoofd kan fotoshoppen
klopt is mijn eigen fotoquote:Op zondag 8 december 2013 14:03 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dat kan online op www.vraaghajeeomeenui.nl . Heb het maar vast voor je gedaan (ben er van uitgegaan dat je huidige UI je eigen foto is).
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nee, die URL is maar een grapjequote:Op zondag 8 december 2013 14:04 schreef AMangold het volgende:
[..]
klopt is mijn eigen fotobedankt
ik zie alleen net dat de link niet werkt
Oh, da's sneuquote:Op zondag 8 december 2013 17:58 schreef Ole het volgende:
Ik wil er eentje!!!
Mijn kat hoeft er niet in want die is inmiddels dood
Ik zoek even wat!quote:Op zondag 8 december 2013 18:37 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oh, da's sneu![]()
Heb je wel een beetje idee voor een UI of misschien een plaatje want iets bedenken voor een ander vind ik lastig...
quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:42 schreef Cat22 het volgende:
Even mijn vorig jaar gekregen kerst UI showen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |