positiefquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:15 schreef Hallojo het volgende:
Ik kreeg eenals reactie op mijn laatste hosselpoging. Onder welke categorie valt dat?
Was dat maar zoquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:38 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat OMG: heb je net een pic van een 30cm pik ge-DM-ed gekregen?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:46 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ahhh, zal ik je dam maar een DM sturen (A)?
??quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:48 schreef Blondje_93 het volgende:
Er is eigenlijk 1 user die hier ontbreekt, en dat verbaast me nogal..
Oh ja, wie dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:48 schreef Blondje_93 het volgende:
Er is eigenlijk 1 user die hier ontbreekt, en dat verbaast me nogal..
LH?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:49 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Oh ja, wie dan?
Want ik weet er zo nog wel een aantal die die DM's ook wel krijgen zonder dit topic
ja, als ik zijn naam nickname zeg ben ik bang dat ie nog komt ookquote:
Namen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:49 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Oh ja, wie dan?
Want ik weet er zo nog wel een aantal die die DM's ook wel krijgen zonder dit topic
De hoer !!, tegen mij ookquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:51 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
ja, als ik zijn naam nickname zeg ben ik bang dat ie nog komt ook
Zijn nickname begint met een F en dan een geboortedatum
Oh, die gast die zo frustie was in dat mega-grote-piemel-topic in KPD.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:51 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
ow, dat weet ik niet. maar ik neem aan dat je wel weet wie ik bedoelde jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:52 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Oh, die gast die zo frustie was in dat mega-grote-piemel-topic in KPD.
Die is geband.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:51 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Haha ja hij had er weer 1 of 2 weken bij gekregenquote:
Moet je maar niet zo sletterig doen.quote:
Eerder vandaag welquote:
Heb al 2 chimi's geregeld.quote:
Goed bezigquote:
Vaak wel, echter zal het gegeven '- positieve reactie, wel resulterend in seks' dat kunnen ontkrachten. Mits iedereen eerlijk is natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:16 schreef smitjew het volgende:
FOK! Is toch altijd alleen maar praat en geen actie.
Zij die niet wetenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:16 schreef smitjew het volgende:
FOK! Is toch altijd alleen maar praat en geen actie.
Iedereen is altijd eerlijk tochquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Vaak wel, echter zal het gegeven '- positieve reactie, wel resulterend in seks' dat kunnen ontkrachten. Mits iedereen eerlijk is natuurlijk.
Jij bent zeker stiekem achter de schermen bezigquote:
Nu is het dus afwachten wie hosseltquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Over wel/niet neuken is iedereen altijd eerlijk. Kom op zeg, daar ga je toch niet over liegen
Ik dacht dat je offline wasquote:
Ikke danquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:45 schreef LuDann het volgende:
[..]
Klootzak, ik wil je nooit meer zien! En dan te bedenken dat ik je mijn adres heb gegeven.
Maar, maar! Ik zit al in de trein. De trein die mij brengt naar de gelukkigste toekomst die ik maar kan voorstellen: een toekomst met jouquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:45 schreef LuDann het volgende:
[..]
Klootzak, ik wil je nooit meer zien! En dan te bedenken dat ik je mijn adres heb gegeven.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:46 schreef Faux. het volgende:
[..]
Maar, maar! Ik zit al in de trein. De trein die mij brengt naar de gelukkigste toekomst die ik maar kan voorstellen: een toekomst met jou
Geeft nietquote:
Kan er niet iets geregeld worden ?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:47 schreef LuDann het volgende:
[..]![]()
Sorry smitjew, ik denk dat ik het met Faux ga doen.
Ik heb morgen nog wel een gaatje open.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:48 schreef smitjew het volgende:
[..]
Kan er niet iets geregeld worden ?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:50 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik heb morgen nog wel een gaatje open.
Is goedquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:50 schreef LuDann het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:47 schreef LuDann het volgende:
[..]![]()
Sorry smitjew, ik denk dat ik het met Faux ga doen.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:50 schreef LuDann het volgende:
[..]
Wat gelezen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:53 schreef LuDann het volgende:
[..]
Kun je niet doen alsof je dat niet gelezen hebt?
Was jij het van plan na morgen te gaan doen? In dat geval mag je in oud zaad gaan roeren. Ik wil niet stoken maar ik zou het niet pikken.quote:
Ik ben bijna bij station Gouda. Ik ben bijna bij jou. En mocht de trein ontsporen, dan zal ik 'm met eigen handen terug de rails op zetten. De liefdesexpres naar LuDannquote:
Hihihihiquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Was jij het van plan na morgen te gaan doen? In dat geval mag je in oud zaad gaan roeren. Ik wil niet stoken maar ik zou het niet pikken.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Was jij het van plan na morgen te gaan doen? In dat geval mag je in oud zaad gaan roeren. Ik wil niet stoken maar ik zou het niet pikken.
De liefdesesprex recht mijn grotje in.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:56 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik ben bijna bij station Gouda. Ik ben bijna bij jou. En mocht de trein ontsporen, dan zal ik 'm met eigen handen terug de rails op zetten. De liefdesexpres naar LuDann
Heb jij ff gelukquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:57 schreef Faux. het volgende:
[..]ik stond voor vandaag in de planning
Tjoektjoek de tunnel inquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:59 schreef LuDann het volgende:
[..]
De liefdesesprex recht mijn grotje in.![]()
En luister niet naar de anderen, je bent de enige voor mij!
Naderhand wel ff een review schrijven hè.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:00 schreef Faux. het volgende:
[..]
Tjoektjoek de tunnel in![]()
De anderen zijn jaloers, koken van afgunst. En geef ze eens ongelijk; de mooiste vrouw des FOK!s is zojuist aan hen voorbijgegaan
Uiteraard. Uitgebreid verslag op de FP.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Naderhand wel ff een review schrijven hè.
haha, hoezoquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:00 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Haha ja hij had er weer 1 of 2 weken bij gekregen
jupquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:05 schreef adnapekkid het volgende:
Zijn er eigenlijk al mensen getrouwd door FOK! ?
link? wie?quote:
Ja, best wel veel zelfs. Biancavia en Conflict. vosss geloof ik ook. En nog heel veel anderenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:05 schreef adnapekkid het volgende:
Mijn hosseltijd hier komt nogquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:09 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja, best wel veel zelfs. Biancavia en Conflict. vosss geloof ik ook. En nog heel veel anderen
Talloze, en ook veel fok! babies. Kijk maar in OUD: OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1245quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:05 schreef adnapekkid het volgende:
Met foto's toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:04 schreef Faux. het volgende:
[..]
Uiteraard. Uitgebreid verslag op de FP.
Ik voel een Fok! huwelijk aankomen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:00 schreef Faux. het volgende:
[..]
De anderen zijn jaloers, koken van afgunst. En geef ze eens ongelijk; de mooiste vrouw des FOK!s is zojuist aan hen voorbijgegaan
Deze manquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:00 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij inmiddels legaal?quote:
17 is volgens mij legaal. Wel een beetje krap misschien maar dat moet je er maar voor overhebben.quote:
DAFAK!!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:52 schreef .Masturbatron. het volgende:
dames dames rustig aan zeg mijn scherm is helemaal vol
Neukenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:49 schreef bondage het volgende:
[..]
17 is volgens mij legaal. Wel een beetje krap misschien maar dat moet je er maar voor overhebben.
One for the team.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:49 schreef bondage het volgende:
[..]
17 is volgens mij legaal. Wel een beetje krap misschien maar dat moet je er maar voor overhebben.
Lekkerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:47 schreef Hallojo het volgende:
Net twee FOK!sters afgewerkt die ik vanmiddag gehosseld had
Ik voel op dit moment alleen genegenheid en sprookjesachtige liefde. Maar zodra het moment daar is vraag je mijn hand te pakken en het huwelijksbootje te betredenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:42 schreef LuDann het volgende:
[..]
Talloze, en ook veel fok! babies. Kijk maar in OUD: OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1245
[..]
Met foto's toch?
[..]
Ik voel een Fok! huwelijk aankomen.
Heb je me nou gedumpt na onze prachtige tijd samen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:29 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik voel op dit moment alleen genegenheid en sprookjesachtige liefde. Maar zodra het moment daar is vraag je mijn hand te pakken en het huwelijksbootje te betreden
Wie?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:52 schreef Chinless het volgende:
Beter doe je mee met SR. Tijdens die FOK date neuk je haar!
Succes gegarandeerd....
Afspraak gemaakt?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:58 schreef Fogel het volgende:
1 DM gestuurd, 1 positief antwoord.
Ik hou het bij die ene DM
Nee, dat niet.quote:
Waarschijnlijk zijn het gewoon 2 flikkers die je als speldenkussen gaan gebruikenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:05 schreef Hallojo het volgende:
Eentje die haar man erbij wil betrekken. Wat moet ik doen?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:06 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn het gewoon 2 flikkers die je als speldenkussen gaan gebruiken
2 decemberquote:
Dan stuur ik je over een week of 6 wel een DM als ik er aan denkquote:
Geef ff je rekeningnummer. Dan maak ik een kwartje over en kun je me bellen als het zo ver is.quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:25 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Geef ff je rekeningnummer. Dan maak ik een kwartje over en kun je me bellen als het zo ver is.
Owja, je bent nog jong. Vroeger had je nog een telefooncel waar je een kwartje in moest gooien om te bellenquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:06 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn het gewoon 2 flikkers die je als speldenkussen gaan gebruiken
Je kon ook een collect call opzetten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:30 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Owja, je bent nog jong. Vroeger had je nog een telefooncel waar een kwartje in moest gooien om te bellen![]()
Ik word oud
Zonder nummer nog steeds lastig.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Je kon ook een collect call opzetten.
Waarschijnlijk zijn ze gewoon pedofiel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:41 schreef Dimens het volgende:
Waarschijnlijk weten zij ook niet dat ik nog minderjarig ben.
Ik dump je toch nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:46 schreef LuDann het volgende:
[..]
Heb je me nou gedumpt na onze prachtige tijd samen?Het waren de meest bijzondere 5 minuten van mijn leven.
Ik heb nu al dm gestuurd, jij bent dus te laatquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan stuur ik je over een week of 6 wel een DM als ik er aan denk
Helaas voor jou stuurde ze mij een DMquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:48 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ik heb nu al dm gestuurd, jij bent dus te laat
Gr gr
Ik heb nu 4 dm's uitstaan, ik denk dat de reacties over het algemeen negatief gaan zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Helaas voor jou stuurde ze mij een DM
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:02 schreef _NZT_ het volgende:
Ik hen antwoord van eentje zie ik nu: 'soms' , die reken ik tot de categorie twijfelaar
En je hebt geen een naar mij gestuurdquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:22 schreef Hugh_Myron het volgende:
86 DM's verstuurd en allemaal positief. Wat nu? Ik heb niet zoveel tijd om in al die Fok!sters te steken.
Jij moet nog 364 363 dagen wachten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En je hebt geen een naar mij gestuurd
Mij vergeten, gvd
Leuke woordgrap 'in steken'quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:22 schreef Hugh_Myron het volgende:
86 DM's verstuurd en allemaal positief. Wat nu? Ik heb niet zoveel tijd om in al die Fok!sters te steken.
Maar 16+ is al legaalquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Jij moet nog 364 dagen wachten.
quote:
quote:
9quote:
Op onderstaande klikken als je een DM krijgt:quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:06 schreef Avandela het volgende:
waar zet
[..]
waar zet ik ontvangen uit ?
ja helemaal uitdoen want ik kreeg net 2 rare berichte en dat wil ik liever nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Op onderstaande klikken als je een DM krijgt:
[ afbeelding ]
Of wil je het helemaal uitzetten?
Volgens mij kan dat niet, heb het in ieder geval niet kunnen vinden. Je kunt alleen individuele gebruikers blokkeren.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:21 schreef Avandela het volgende:
[..]
ja helemaal uitdoen want ik kreeg net 2 rare berichte en dat wil ik liever niet
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dan is het toch alleen maar spannender?
Ik wil wel je chickie zijn.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik heb nog niemand
heeft iemand ff makkelijke chicks
Nope kunnen ze niet nou gr gr en een poot van de hontquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:41 schreef Avandela het volgende:
kan de moderator er wat aan doen die typte net een berichtje hier anders moet ik me bericht steeds weg klikken
Kutkloonquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:41 schreef Avandela het volgende:
kan de moderator er wat aan doen die typte net een berichtje hier anders moet ik me bericht steeds weg klikken
En jij een mongooltjequote:
Dat klopt!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 02:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Je hebt mijn vraag niet beantwoord
Ik weet zeker dat jij een kloon bentquote:
Ik weet zeker dat jij een loser bentquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 02:41 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij een kloon bent
Dan komt ook alleen maar door je uiterlijk..quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:22 schreef Hugh_Myron het volgende:
En van wie dan? Ik heb haar nog nooit zien posten hoor..quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 02:41 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij een kloon bent
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:17 schreef banapples het volgende:
Is er nog geneukt? Gisteren kon ik niet want dan moest ik in 30 minuten een kilometer of 150 afleggen
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:17 schreef banapples het volgende:
Is er nog geneukt? Gisteren kon ik niet want dan moest ik in 30 minuten een kilometer of 150 afleggen
Idem hierquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:38 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]alleen niet met een fokker
(voor zover ik weet)
Ahhhquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
woww er zijn er fokkers die (al) seks hebben enzo... Was ik maar zo.
Neukenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik denk dat ik na een beetje uitleg echt goed zou zijn.
Ik ben de moeilijkste niet, maar doe doorgaans graag (iets) meer moeite.quote:
Haha, ik ook. mare, heb je dit topic al eens doorgelezenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik ben de moeilijkste niet, maar doe doorgaans graag (iets) meer moeite.
Ja, daarom vind ik het vreemd dat ik nog geen dm heb.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:36 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Haha, ik ook. mare, heb je dit topic al eens doorgelezen?
No shit?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:41 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb een FOKster geneukt. Echt waar.
Ja, ik ookquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:45 schreef MsMessy het volgende:
Vind dit eén van de meest vermakelijke topics van de afgelopen tijd
Ik weet zeker dat jij een verschrikkelijke kut user bent.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 07:47 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij een loser bent
Wat ben je toch weel aardig vandaagquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:27 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij een verschrikkelijke kut user bent.
Geen reactiequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
DM ONTVANGEN!!!1!!!!1!!!1!!!
Ik heb kijkers....quote:
Haha homo.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
woww er zijn er fokkers die (al) seks hebben enzo... Was ik maar zo.
Alsof die geen seks hebben...quote:
dit!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Alsof die geen seks hebben...
Alléén maar door m'n uiterlijk? Noem je me nu een eikel?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:26 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dan komt ook alleen maar door je uiterlijk..
Ik zou sowieso nee zeggen, maar goed
jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Alléén maar door m'n uiterlijk? Noem je me nu een eikel?
Maar je weet helemaal niet hoe ik eruit zie. Bovendien ben ik poeslief.quote:
Dus die foto op whatsapp is van iemand andersquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:29 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Maar je weet helemaal niet hoe ik eruit zie. Bovendien ben ik poeslief.
Ah, zoquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:33 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dus die foto op whatsapp is van iemand anders?
Heb jij al gescoord danquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:40 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Ik vind dat er slecht gescoord is.
quote:
Valt wel mee allemaal, maar 1x bij mij geluktquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:01 schreef jelfrikandel het volgende:
Word er serieus wel eens geneukt door fok of zijn dat alleen maar stoere verhalen?
Serieus? Maar je zit er nog geen jaar. Of probeer je t bij heel veel? Dan zou t magertjes zijn.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:46 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Valt wel mee allemaal, maar 1x bij mij gelukt
Eerst beetje scouten natuurlijkquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:52 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Serieus? Maar je zit er nog geen jaar. Of probeer je t bij heel veel? Dan zou t magertjes zijn.
Het komt voor.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:01 schreef jelfrikandel het volgende:
Word er serieus wel eens geneukt door fok of zijn dat alleen maar stoere verhalen?
Jazeker wel, maar ook niet iedere week ofzo hoorquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:01 schreef jelfrikandel het volgende:
Oh joh, dat gaat dan allemaal via DM? Of slowchats zekur?quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:43 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Jazeker wel, maar ook niet iedere week ofzo hoor
Beide eigenlijk, maar vnl wel via dm/pmquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:22 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Oh joh, dat gaat dan allemaal via DM? Of slowchats zekur?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:11 schreef ntm het volgende:
Aha ik denk al waarom krijg ik ineens DM's met 'neuken?' erin
moet je hier niet gaan posten , verkapte reacties uitlokkenquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:57 schreef Zaktabak het volgende:
Welke randebiel verzint dit. Ohwee als ik pics toegestuurd krijg
Sorryquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:11 schreef ntm het volgende:
Aha ik denk al waarom krijg ik ineens DM's met 'neuken?' erin
Ow, zou dat t wezen..quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:58 schreef banapples het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo ver weg wonen
Dit topic xDDquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:00 schreef banapples het volgende:
[..]
Bedoel je trouwens bij jou thuis of in dit topic?
Ik vrees dat er genoeg keer "nee" is geantwoord om de vragenstellers alle hoop op "ja" te ontnemen.quote:
Beastiality ?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:46 schreef ZarB het volgende:
Onder welke categorie valt 'geen dm gestuurd, wel geneukt?'
Hangt er vanaf hoe je aan je neuk gekomen bent.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:46 schreef ZarB het volgende:
Troll.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:46 schreef ZarB het volgende:
aandacht opzich is al leukquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Niet dat je er ook maar een ruk mee deed
Nog niks ontvangenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:18 schreef YourNextFuckbuddy het volgende:
Zo. Even een goed account aangemaakt voor deze actie. Het DM-en kan beginnen
De categorie "sterke verhalen"quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:46 schreef ZarB het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:20 schreef Snoepie85 het volgende:
waar blijven m'n DM's nou?Was lekker he, vorige week?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
Dan kun je toch in S&G kijken wie je wil sturen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:09 schreef gohan16 het volgende:
komt er ergens nog een overzicht? wie wel of geen DM te sturen?
waar staat S&G eingelijk voor?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:44 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan kun je toch in S&G kijken wie je wil sturen?
o ja, dank je!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:26 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Sexy en gewaagd. Te vinden bij US;)
Je bent waarschijnlijk te lelijk.quote:
onwaarschijnlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 10:04 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk te lelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |