Alléén maar door m'n uiterlijk? Noem je me nu een eikel?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:26 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dan komt ook alleen maar door je uiterlijk..
Ik zou sowieso nee zeggen, maar goed
jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Alléén maar door m'n uiterlijk? Noem je me nu een eikel?
Maar je weet helemaal niet hoe ik eruit zie. Bovendien ben ik poeslief.quote:
Dus die foto op whatsapp is van iemand andersquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:29 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Maar je weet helemaal niet hoe ik eruit zie. Bovendien ben ik poeslief.
Ah, zoquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:33 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dus die foto op whatsapp is van iemand anders?
Heb jij al gescoord danquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:40 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Ik vind dat er slecht gescoord is.
quote:
Valt wel mee allemaal, maar 1x bij mij geluktquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:01 schreef jelfrikandel het volgende:
Word er serieus wel eens geneukt door fok of zijn dat alleen maar stoere verhalen?
Serieus? Maar je zit er nog geen jaar. Of probeer je t bij heel veel? Dan zou t magertjes zijn.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:46 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Valt wel mee allemaal, maar 1x bij mij gelukt
Eerst beetje scouten natuurlijkquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:52 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Serieus? Maar je zit er nog geen jaar. Of probeer je t bij heel veel? Dan zou t magertjes zijn.
Het komt voor.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:01 schreef jelfrikandel het volgende:
Word er serieus wel eens geneukt door fok of zijn dat alleen maar stoere verhalen?
Jazeker wel, maar ook niet iedere week ofzo hoorquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:01 schreef jelfrikandel het volgende:
Oh joh, dat gaat dan allemaal via DM? Of slowchats zekur?quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:43 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Jazeker wel, maar ook niet iedere week ofzo hoor
Beide eigenlijk, maar vnl wel via dm/pmquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:22 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Oh joh, dat gaat dan allemaal via DM? Of slowchats zekur?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:11 schreef ntm het volgende:
Aha ik denk al waarom krijg ik ineens DM's met 'neuken?' erin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |