Neukenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:49 schreef bondage het volgende:
[..]
17 is volgens mij legaal. Wel een beetje krap misschien maar dat moet je er maar voor overhebben.
One for the team.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:49 schreef bondage het volgende:
[..]
17 is volgens mij legaal. Wel een beetje krap misschien maar dat moet je er maar voor overhebben.
Lekkerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:47 schreef Hallojo het volgende:
Net twee FOK!sters afgewerkt die ik vanmiddag gehosseld had
Ik voel op dit moment alleen genegenheid en sprookjesachtige liefde. Maar zodra het moment daar is vraag je mijn hand te pakken en het huwelijksbootje te betredenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:42 schreef LuDann het volgende:
[..]
Talloze, en ook veel fok! babies. Kijk maar in OUD: OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1245
[..]
Met foto's toch?
[..]
Ik voel een Fok! huwelijk aankomen.
Heb je me nou gedumpt na onze prachtige tijd samen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:29 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik voel op dit moment alleen genegenheid en sprookjesachtige liefde. Maar zodra het moment daar is vraag je mijn hand te pakken en het huwelijksbootje te betreden
Wie?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:52 schreef Chinless het volgende:
Beter doe je mee met SR. Tijdens die FOK date neuk je haar!
Succes gegarandeerd....
Afspraak gemaakt?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:58 schreef Fogel het volgende:
1 DM gestuurd, 1 positief antwoord.
Ik hou het bij die ene DM
Nee, dat niet.quote:
Waarschijnlijk zijn het gewoon 2 flikkers die je als speldenkussen gaan gebruikenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:05 schreef Hallojo het volgende:
Eentje die haar man erbij wil betrekken. Wat moet ik doen?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:06 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn het gewoon 2 flikkers die je als speldenkussen gaan gebruiken
2 decemberquote:
Dan stuur ik je over een week of 6 wel een DM als ik er aan denkquote:
Geef ff je rekeningnummer. Dan maak ik een kwartje over en kun je me bellen als het zo ver is.quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:25 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Geef ff je rekeningnummer. Dan maak ik een kwartje over en kun je me bellen als het zo ver is.
Owja, je bent nog jong. Vroeger had je nog een telefooncel waar je een kwartje in moest gooien om te bellenquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:06 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn het gewoon 2 flikkers die je als speldenkussen gaan gebruiken
Je kon ook een collect call opzetten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:30 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Owja, je bent nog jong. Vroeger had je nog een telefooncel waar een kwartje in moest gooien om te bellen![]()
Ik word oud
Zonder nummer nog steeds lastig.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Je kon ook een collect call opzetten.
Waarschijnlijk zijn ze gewoon pedofiel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:41 schreef Dimens het volgende:
Waarschijnlijk weten zij ook niet dat ik nog minderjarig ben.
Ik dump je toch nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:46 schreef LuDann het volgende:
[..]
Heb je me nou gedumpt na onze prachtige tijd samen?Het waren de meest bijzondere 5 minuten van mijn leven.
Ik heb nu al dm gestuurd, jij bent dus te laatquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan stuur ik je over een week of 6 wel een DM als ik er aan denk
Helaas voor jou stuurde ze mij een DMquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:48 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ik heb nu al dm gestuurd, jij bent dus te laat
Gr gr
Ik heb nu 4 dm's uitstaan, ik denk dat de reacties over het algemeen negatief gaan zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Helaas voor jou stuurde ze mij een DM
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:02 schreef _NZT_ het volgende:
Ik hen antwoord van eentje zie ik nu: 'soms' , die reken ik tot de categorie twijfelaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |