Neukenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:49 schreef bondage het volgende:
[..]
17 is volgens mij legaal. Wel een beetje krap misschien maar dat moet je er maar voor overhebben.
One for the team.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:49 schreef bondage het volgende:
[..]
17 is volgens mij legaal. Wel een beetje krap misschien maar dat moet je er maar voor overhebben.
Lekkerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:47 schreef Hallojo het volgende:
Net twee FOK!sters afgewerkt die ik vanmiddag gehosseld had
Ik voel op dit moment alleen genegenheid en sprookjesachtige liefde. Maar zodra het moment daar is vraag je mijn hand te pakken en het huwelijksbootje te betredenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:42 schreef LuDann het volgende:
[..]
Talloze, en ook veel fok! babies. Kijk maar in OUD: OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1245
[..]
Met foto's toch?
[..]
Ik voel een Fok! huwelijk aankomen.
Heb je me nou gedumpt na onze prachtige tijd samen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:29 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik voel op dit moment alleen genegenheid en sprookjesachtige liefde. Maar zodra het moment daar is vraag je mijn hand te pakken en het huwelijksbootje te betreden
Wie?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:52 schreef Chinless het volgende:
Beter doe je mee met SR. Tijdens die FOK date neuk je haar!
Succes gegarandeerd....
Afspraak gemaakt?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:58 schreef Fogel het volgende:
1 DM gestuurd, 1 positief antwoord.
Ik hou het bij die ene DM
Nee, dat niet.quote:
Waarschijnlijk zijn het gewoon 2 flikkers die je als speldenkussen gaan gebruikenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:05 schreef Hallojo het volgende:
Eentje die haar man erbij wil betrekken. Wat moet ik doen?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:06 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn het gewoon 2 flikkers die je als speldenkussen gaan gebruiken
2 decemberquote:
Dan stuur ik je over een week of 6 wel een DM als ik er aan denkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |