Nee denk ook niet dat ik er dan last van krijg. Maar vind het gewoon vreemd. Bloed heb ik totaal geen problemen mee. Kan ook uren kijken naar operaties op tvquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:50 schreef _NIKKI_ het volgende:
Jeej Kwisted!
Angela ik herken het gevoel helemaal niet. Ik wil alleen nog wel eens flauwvallen als ik bloed van mezelf zie, maar daar heb ik tijdens de bevalling helemaal geen last van gehad. Ik zou het wel even melden bij je vk, maar ik denk eigenlijk dat je er op het moment supreme geen last van zult hebben.
Ik gok niets, proberen er niet aan te denkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:12 schreef angelatje het volgende:
En nog even een vraag...bij de gym ging het over de bevalling, over het staan van het hoofdje enz. En ik kreeg het toch in ene heet, zweet brak me uit en werd duizelig en kreeg een raar gevoel in mijn maag.
Dat heb ik altijd al gehad als het over bevallingen gaat. Weet iemand wat ik daar tegen kan doen?
Ja de eerstequote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:09 schreef Pvoesss het volgende:
Gefeliciteerd Kwisted!!
[..]
Ik gok niets, proberen er niet aan te denken
Het is je eerste?
En toch kan het ook weer compleet anders zijn of worden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:21 schreef Pvoesss het volgende:
Het stomme is dat zelfs al heb je 90210 filmpjes/ bevallingen gezien je kan gewoon geen idee hebben van hoe het gaat en zal voelen voor jezelf. Zelfs nu na 2 bevallingen ben ik heel benieuwd hoe de 3e gaatEn hoe de echte weeën ook alweer waren (inclusief been en rugweeën) weet ik pas weer als ik ze heb.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:26 schreef Mabawa. het volgende:
Zit regelmatig te huilen in de auto, als ik me probeer voor te stellen hoe het is als ik ons jongetje aanpak![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |