abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132271252
Zwangerschap & geboorte

08 november: Bla_Bla_Bla (meisje)
12 november: Limone (meisje)
22 november: martine1984 (jongetje)
23 november: Mabawa. (jongetje)
27 november: Purple010 (jongetje)

05 december: Sethiwe
06 december: angelatje (jongetje)
***11 december: ProjSkippy & KixAss456***
***14 december: Soempie & Wiebelkont*** (meisje)

2014

03 januari: ikke_84 (jongetje)
07 januari: Vanyel (jongetje)
08 januari: Flowerbox (meisje)
14 januari: Oksel (papa)
25 januari: Lelie81 (meisje)
30 januari: NoBoNo (heit)

03 februari: DJMomo (jongetje)
07 februari: WupWup (meisje)
09 februari: RunForrestRun (meisje)
10 februari: Axia (jongetje)
***16 februari: Burdie & WebSpider***
18 februari: Alixia (tweeling)
19 februari: nummer_zoveel (jongetje)
Eind februari: gateway (papa)

05 maart: klaprooss (jongetje)
17 maart: Kimpossible (meisje)
18 maart: _NIKKI_ (tweeling, 2 jommetjes)
18 maart: Dot. (jongen)
25 maart: Theeleuter
26 maart: Rijstebuiltje

04 april: Bolletje...
05 april: Mevr_Mus
06 april: Babbel1
07 april: Butterflower
11 april: Aisly
11 april: Musique (tweeling)
15 april: Tienervader (papa)
26 april: Poppejans

13 mei: Cocotrimonium
13 mei: Ikina
15 mei: Fazzoletti
18 mei: Kursor
18 mei: Take_A_Picture
23 mei: Thistleweed

***Juni: Chanty & DirtyHarry***
10 juni: Kwisted
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door RunForrestRun op 17-10-2013 19:47:04 ]
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_132271269
Nog maar een keer voor de zekerheid: Kwisted wil je in de OP?
It will set you free
pi_132271472
Jaa :D
  donderdag 17 oktober 2013 @ 19:45:21 #4
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_132271528
Wiehoeeee voor Kwisted *O*
Juni kindjes zijn heeel erg leuk! Ik ben er zelf 1 ;)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_132271613
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 19:43 schreef Kwisted het volgende:
*O* *O* *O*
It will set you free
pi_132271749
Jeej Kwisted! *O*

Angela ik herken het gevoel helemaal niet. Ik wil alleen nog wel eens flauwvallen als ik bloed van mezelf zie, maar daar heb ik tijdens de bevalling helemaal geen last van gehad. Ik zou het wel even melden bij je vk, maar ik denk eigenlijk dat je er op het moment supreme geen last van zult hebben. :*
pi_132271958
Kwisted *O* O+
pi_132271995
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 19:43 schreef Kwisted het volgende:
O+ *O*
pi_132272231
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 19:50 schreef _NIKKI_ het volgende:
Jeej Kwisted! *O*

Angela ik herken het gevoel helemaal niet. Ik wil alleen nog wel eens flauwvallen als ik bloed van mezelf zie, maar daar heb ik tijdens de bevalling helemaal geen last van gehad. Ik zou het wel even melden bij je vk, maar ik denk eigenlijk dat je er op het moment supreme geen last van zult hebben. :*
Nee denk ook niet dat ik er dan last van krijg. Maar vind het gewoon vreemd. Bloed heb ik totaal geen problemen mee. Kan ook uren kijken naar operaties op tv :Y)
pi_132272350
*O* Kwis *O*
pi_132274535
*O*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132275588
Gefeliciteerd Kwisted!!

quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 19:12 schreef angelatje het volgende:
En nog even een vraag...bij de gym ging het over de bevalling, over het staan van het hoofdje enz. En ik kreeg het toch in ene heet, zweet brak me uit en werd duizelig en kreeg een raar gevoel in mijn maag.
Dat heb ik altijd al gehad als het over bevallingen gaat. Weet iemand wat ik daar tegen kan doen?
Ik gok niets, proberen er niet aan te denken :D
Het is je eerste?
pi_132275998
Gefeliciteerd kwisted!

:O ik ga zo maar naar bed. Ben deze week zo moe. Jammer dat die weken dat ik barstte van energie over zijn.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_132276081
quote:
2s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:09 schreef Pvoesss het volgende:
Gefeliciteerd Kwisted!!

[..]

Ik gok niets, proberen er niet aan te denken :D
Het is je eerste?
Ja de eerste :) ik weet nog dat we op school ( verzorgenden opleiding ) een les hadden over de bevalling. Toen had ik het al, compleet met vlekken voor mijn ogen en bijna tegen de vlakte gegaan }:|
pi_132276287
Het stomme is dat zelfs al heb je 90210 filmpjes/ bevallingen gezien je kan gewoon geen idee hebben van hoe het gaat en zal voelen voor jezelf. Zelfs nu na 2 bevallingen ben ik heel benieuwd hoe de 3e gaat :D En hoe de echte weeën ook alweer waren (inclusief been en rugweeën) weet ik pas weer als ik ze heb.
pi_132276563
Pvoes, hoe gaat het met je?

Ik ben ondanks alle bevallingen die ik heb gedaan/gezien ook echt heel benieuwd hoe het bij mij zal zijn. Maar weet wel dat ik er niet bang voor ben, sterker nog: ik heb er zin in! Ben heel benieuwd hoe ik alle fasen zal ervaren.
Ik probeer me steeds in te beelden hoe het zal zijn, maar wordt vooral emo omdat ik vaak aan het laatste stukje denk. Zit regelmatig te huilen in de auto, als ik me probeer voor te stellen hoe het is als ik ons jongetje aanpak O+ :')
pi_132276599
quote:
2s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:21 schreef Pvoesss het volgende:
Het stomme is dat zelfs al heb je 90210 filmpjes/ bevallingen gezien je kan gewoon geen idee hebben van hoe het gaat en zal voelen voor jezelf. Zelfs nu na 2 bevallingen ben ik heel benieuwd hoe de 3e gaat :D En hoe de echte weeën ook alweer waren (inclusief been en rugweeën) weet ik pas weer als ik ze heb.
En toch kan het ook weer compleet anders zijn of worden.

3 bevallingen, 3x compleet anders.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:46:51 #18
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132277596
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:26 schreef Mabawa. het volgende:
Zit regelmatig te huilen in de auto, als ik me probeer voor te stellen hoe het is als ik ons jongetje aanpak O+ :')
O+
Herkenbaar, ik heb er ook gewoon zoveel zin in om onze baby te ontmoeten O+.

Klaprooss hoe was het zwemmen? Ik ben ook net thuis uit het zwembad, wat is dat lekker als je zwanger bent, zeg!

*O* voor Kwisted!
KuikenGuppy
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:49:45 #19
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132277740
@Angela, als je het echt als probleem ervaart, er zijn genoeg instanties en mensen die je kunnen helpen. Individuele zwangerschapsbegeleiding bijvoorbeeld, of hypnobirthing of een doula... je VK weet wel hoe en wat. En anders idd niet aan denken, alleen aan het eindresultaat ;).
KuikenGuppy
pi_132278004
Nog niet terug gelezen maar een jompel voor kwisted *O*! Fijn!

Zwemmen was best leuk! En lekker idd Burdie! Ik zal lekker slapen denk ik!

Oh Oh! Ik kreeg net nog een cadeautje van m'n zus, een ketting met de eerste letter van de naam van de Baby! ZE weet de naam zelf ook nog niet maar wel de begin letter! Dat was dus huilen O+
♥ J & S
pi_132278098
Kwisted, gefeliciteerd! *O*
Home is where the O+ is...
pi_132278128
Kwisted *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_132278328
Kwisted! *O* *O* O+
pi_132279025
Fijn kwisted dat de echo goed was *O* *O*
pi_132279423
Fijn Kwisted *O*

Waar ik me wel over verbaas is hoe veel hier het hartje hebben gehoord tijdens de eerste echo. Mijn vk zei dat ze dat pas doen vanaf 12 weken. Waarom zou dat dan zijn?
  donderdag 17 oktober 2013 @ 22:30:53 #26
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132279521
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 22:28 schreef Dot. het volgende:
Fijn Kwisted *O*

Waar ik me wel over verbaas is hoe veel hier het hartje hebben gehoord tijdens de eerste echo. Mijn vk zei dat ze dat pas doen vanaf 12 weken. Waarom zou dat dan zijn?
Hier ook hoor dot! Mijn uitleg is vast niet toereikend, maar tis iets met a. nog zo klein dat t lastiger te vinden is en b. de straling van de doppler is relatief hoog/veel vergeleken met echografie.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_132279543
deze maand geen baby's meer? :(
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 17 oktober 2013 @ 22:49:18 #28
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_132280284
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 22:31 schreef DJMomo het volgende:
deze maand geen baby's meer? :(
Of er moeten er een paar te vroeg bevallen......

Of iemand doet een 'I didn't know i was pregnant ' :P
pi_132280763
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 22:28 schreef Dot. het volgende:
Fijn Kwisted *O*

Wij hebben het hartje de eerste keer inderdaad alleen gezien, niet gehoord.

Stuitje was net zo druk dat ik een filmpje heb kunnen maken waarop je m'n buik ziet dansen :D.
Gek idee is dat nog steeds, maar wel heel tof.
It will set you free
pi_132281246
Gek he, je buik zo zien bewegen. :D Ik vind het nu ook raar dat ik precies weet waar de billen zitten, bijvoorbeeld.

Gister een groeiecho gehad (was goed) waar ons zoontje van bijna 2 bij was. 's Avonds nemen we altijd de dag door en toen ik vroeg wat de mevrouw deed op m'n buik zei hij: 'scheren' :Y
:') O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_132285199
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 19:50 schreef _NIKKI_ het volgende:
Jeej Kwisted! *O*

Heb er ook geen last van gehad tijdens de bevalling. Zal ook wel komen door de hormonen die vrijkomen, ik had de hele bevalling en de uren erna ook het gevoel of ik in hogere sferen zat, alsof ik drugs ophad ofzo.
Dacht ook dat als mijn kindje zou komen onder het slijm, bloed en andere smurrie dat ik het vies zou vinden misschien, maar je vindt je eigen kind meteen de allermooiste die er is! O+
pi_132285671
Goedemorgen dames!

Vandaag 37 wkn *O*

Angelaatje niet echt een advies..kwestie van niet teveel over nadenken. Of anders overwegen om er juist wel met iemand over te gaan praten.

De ketting met beginletter...lief!!

En deze maand geen baby's meer nee...al zei mn moeder dat ze de 24e in gedachten had en mijn tante ook al had gezegd dat ik de 40 wkn niet zou halen...nou denk zelf dat ik geweoon de 42 wkn ga halen ;)
pi_132285826
Bla een LLM! Jeetje wanneer is dat gebeurd, we zitten toch pas net in dit topic? :o

Pfff hier slechte nacht nummer 136730 achter de rug. Ik red het maximaal een uur op een zij, dan gaat het tintelen en pijn doen. Draaien doet pijn aan mn schaambot heel irritant.
Opzich wen je aan het weinige slaap, alsin ik funtioneer, maar mn hoofd zou zo graag een fatsoenlijke nacht maken.
pi_132285876
Ja dat vroeg ik me ook af :D

Wat irritant dat je maar zo kort op een zij kan liggen zeg!
Dat draaien herken ik wel ja.
Hoelang moet je nog werken? (Sorry heb je vast al verteld, maar zeef enzo)
pi_132285991
Blijkbaar gaat de tijd toch snel! terugkijkend dan

Alleen vlgde week nog. 5 dagen maar waarschijnlijk geen volle dagen.
pi_132286047
Alexia kan me goed voorstellen dat je op ziet tegen de bevalling. In mijn geval is het destijds heel voorspoedig gegaan en als je eenmaal je kleine op je buik hebt dan ben je de pijn weer vergeten. Bespreek je onzekerheid met je verloskundige die kan je helpen.

Bla al weer 37 weken, Jeetje waar is de tijd gebleven?

Mawaba wat vervelend dat je zo slecht slaapt. Wellicht kan de osteopaat iets voor je betekenen?

Hier al weer 35 weken. Ik ga straks bellen met de osteopathie wellicht kan zij de laatste weken wat dragelijk maken. Als ik een uurtje bezig ben geweest met schilderen of de boodschappen heb gehaald kan ik bijna niet meer lopen door de pijn in mn rug, heup en benen. Morgen het verjaardagsfeest voor mn kleuter. Zie er enorm tegen op, het liefst zou ik het afzeggen maar dat is geen optie. Vandaag dan maar rustig aan doen om mn energie te sparen.
pi_132286060
Ah aftellen dus!
Wel fijn, dan kun je smiddags mischien nog even wat rusten. Alhoewel als je niet lang op een zij kunt liggen...
pi_132286369
Martine vervelend. Heb je geen hulp morgen? Ik zou mam/schoonmam en manlief dit fijn laten regelen en zelf vooral op de bank blijven zitten :)
pi_132286566
Bla ze willen allemaal graag helpen maar ik kan dingen moeilijk uit handen geven. Voel me verplicht om zelf voor mn visite te zorgen. Ik zal wel proberen om de knop om te zetten.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:35:44 #40
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_132286689
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 23:12 schreef Soempie het volgende:
Gek he, je buik zo zien bewegen. :D Ik vind het nu ook raar dat ik precies weet waar de billen zitten, bijvoorbeeld.

Gister een groeiecho gehad (was goed) waar ons zoontje van bijna 2 bij was. 's Avonds nemen we altijd de dag door en toen ik vroeg wat de mevrouw deed op m'n buik zei hij: 'scheren' :Y
:') O+
:D O+ Schrijf je dit soort dingen ook op? Mijn moeder heeft voor mij en mijn broertje een uitsprakenbroekje bijgehouden.

Bla goed op weg *O*

Martine nog even volhouden :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_132286769
Half 12 mag ik ff extra langs.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132286891
Bla! LLM! *O* O+ Wowie!

Ik zou best in oktober willen bevallen. Vind ik een mooiere maand dan november :@ :') Maar ik ga uit van een november Nellie. En ik denk dat Mabawa eerder bevalt dan ik! :o

Ik slaap ook reteslecht de laatste tijd. Op mijn rug liggen vind ik zo naar. Ze zakt dan helemaal mijn lichaam in. Brr. En op mijn rechterzij snurk ik heel erg (daar heb ik dan zelf minder last van). Dus dan blijft de linkerzij over. Maar niet draaien in je slaap is ook niet goed. Dan rust je minder goed uit. Dat merk ik wel. Gelukkig is daar verlof!

Angelatje, ik ben in het geheel niet bang voor de bevalling of bloed, maar ik werd een beetje onwel bij de voorlichtingsavond. Precies zoals jij beschrijft. Heel gek vond ik dat. Toch maak ik me geen enkele zorgen voor de bevalling!
pi_132287026
Kan het echt niet bijbenen hier en dan voelt het zo lomp om zomaar binnen te vallen. Dagen bestaan haast alleen maar uit slapen, eten en werken...nu weekend, m'n vrije dag gewisseld.

Gisteren termijnecho gehad! Een echt ienieminie-kindje gezien. Zo mooi! O+ termijn klopte keurig met mijn eigen berekening, toch prettig. Paar dagen vooruit ten opzichte van twee weken terug. 18 mei blijft dus de datum. Over 2,5 week deel 2, nekplooimeting en uitslag combinatietest. Zou het dit keer echt goed gaan? Het gevoel dat dat tot de mogelijkheden behoort...best spannend/eng/fijn...alles door elkaar. Raar.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:52:58 #44
52229 Chanty
pi_132287113
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 09:49 schreef Kursor het volgende:
Kan het echt niet bijbenen hier en dan voelt het zo lomp om zomaar binnen te vallen. Dagen bestaan haast alleen maar uit slapen, eten en werken...nu weekend, m'n vrije dag gewisseld.

Gisteren termijnecho gehad! Een echt ienieminie-kindje gezien. Zo mooi! O+ termijn klopte keurig met mijn eigen berekening, toch prettig. Paar dagen vooruit ten opzichte van twee weken terug. 18 mei blijft dus de datum. Over 2,5 week deel 2, nekplooimeting en uitslag combinatietest. Zou het dit keer echt goed gaan? Het gevoel dat dat tot de mogelijkheden behoort...best spannend/eng/fijn...alles door elkaar. Raar.
Oh wat fijn dat het allemaal goed gaat tot nu toe :* Dat verdien je ook wel na alle ellende.
pi_132287114
Oh Kursor, wat heerlijk. Wacht maar, de tijd is zo om en dan zit je heerlijk met een baby in je armen! Het is je zo gegund O+

Ik ga zometeen hartje luisteren O+
pi_132287158
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 09:43 schreef Limone het volgende:
Ik zou best in oktober willen bevallen. Vind ik een mooiere maand dan november Maar ik ga uit van een november Nellie.
Be careful what you wish for :) Ik was vorig jaar op 13 november uitgerekend, dat werd opeens een maandje eerder...!

Kursor en Kwisted! *O* Goed nieuws!
pi_132287256
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 07:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dacht ook dat als mijn kindje zou komen onder het slijm, bloed en andere smurrie dat ik het vies zou vinden misschien, maar je vindt je eigen kind meteen de allermooiste die er is! O+
Ik heb ooit beweerd dat Saar er heel schoon uitzag na de bevalling (ks), helemaal geen bloed enzo. Zo was/is t ook écht in mijn herinnering :Y

En toen zag ik de foto's terug :D :')

Dat bloed enzo had ik dus niet eens bewust geregistreerd :+
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:59:25 #48
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132287286
Goodmorning O+

Kwisted wat fijn dat je echo goed was *O* Hopelijk komt met de weken ook het vertrouwen terug. Heb je dit keer nog weer bekkenklachten trouwens?

Weten jullie nog dat ik laatst vertelde dat ik zo'n 'blauwe plekken gevoel' had aan één kant van mijn buik? Ik denk dat baby daar met zijn hoofd of billen een zenuw lag te irriteren ofzo, en vanmorgen is hij kennelijk in een andere houding gaan liggen (zoals hij eerder nog niet lag), want toen voelde ik aan die kant een schop, en sindsdien voel ik die 'blauwe plek' aan de andere kant :').

Irritant gevoel trouwens }:|.
KuikenGuppy
pi_132287305
Kursor O+ *O*
pi_132287470
Hoera Kwisted en Kursor!
Soempie, je zoontje O+

Vandaag 24 weken *O*
pi_132287622
Kursor! *O*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:14:22 #52
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_132287631
Kwisted wat fijn!! O+ *O*

Hier nog heerlijk de hele dag misselijk. -O- zelfs met pillen gaat het heel wisselend, daarom post ik hier ook niet zo vaak, heb genoeg aan mezelf en mn dreumes deze dagen.. Ben benieuwd hoe het over een paar weken gaat. Nog maar een kleine 2,5 week tot de echo!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_132287990
Yay Kursor!! *O* fijn dat je een goede echo hebt gehad.

Ik was gisteren zó moe, ben half 8 in bed gaan liggen en ben er (bijna) niet meer uitgeweest tot peuter vanmorgen om half 8 riep. Voelde me zo ontzettend moe en ziekjes eigenlijk. Nu is het wel wat beter al begin ik alweer wat moe te worden. Straks tijdens t middagdutje van peuter doe ik lekker mee. Vanavond moet ik nog naar m'n broer, Ernest goes to Camp kijken, jeugdsentiment!!
Tralalalaaa
pi_132289150
Bla 37 weken *O* *meld plicht* *O*

Mabawa wat vervelend dat je niet goed door kan slapen. Nog maar 1 weekje werken hierna *O* wat lijkt me dat toch heerlijk zeg! Hopelijk kan je minder lange dagen maken en vliegt de week voorbij.

*O* voor alle goede echo's!!

wup 24 weken *O*

*O* voor mezelf want 29 weken vandaag O+

momo gaat t alweer wat beter met je?
pi_132289664
Wow Bla wat is de tijd snel gegaan, je hebt al meldplicht.

Kursor wat fijn dat alles er goed uit zag op de echo :*

Mabawa je kan het aftellen op 1 hand!! Wat balen van die slechte nachten.

Momo hoe was het bij de verloskundige?

*O* Voor alle wisseldagen *O*
pi_132289898
Kursor, wat fijn van de termijnecho. O+

Chanty, hier hou ik inderdaad een boekje bij met daarin uitspraken en leuke dingen die M. (dreumes) doet/ kan. Voor de baby ook een boekje gekocht. Gewoon met lege pagina's waar ik al af en toe iets in heb geschreven. Leuk dat jij ook zo'n boekje hebt van vroeger. ^O^
Vorige zwangerschap had ik zo'n speciaal dagboek gekocht, maar sommige vragen waren helemaal niet op ons van toepassing en sommige weken had ik helemaal geen zin om te schrijven.

Hier ook slechte nachten. Elke nacht word ik na 4 uur slaap wakker en dan lig ik tot de morgen maar wat te draaien. Het begon me behoorlijk op te breken, dus nu neemt m'n man de ochtenden met dreumes regelmatig over zodat ik 's morgens nog wat kan slapen. O+
pi_132289938
Japie is goedgekeurd. Echt dus kou op mijn hoofd.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132290108
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 11:51 schreef Soempie het volgende:
Kursor, wat fijn van de termijnecho. O+

Chanty, hier hou ik inderdaad een boekje bij met daarin uitspraken en leuke dingen die M. (dreumes) doet/ kan. Voor de baby ook een boekje gekocht. Gewoon met lege pagina's waar ik al af en toe iets in heb geschreven. Leuk dat jij ook zo'n boekje hebt van vroeger. ^O^
Vorige zwangerschap had ik zo'n speciaal dagboek gekocht, maar sommige vragen waren helemaal niet op ons van toepassing en sommige weken had ik helemaal geen zin om te schrijven.

Hier ook slechte nachten. Elke nacht word ik na 4 uur slaap wakker en dan lig ik tot de morgen maar wat te draaien. Het begon me behoorlijk op te breken, dus nu neemt m'n man de ochtenden met dreumes regelmatig over zodat ik 's morgens nog wat kan slapen. O+
Ik heb ook zo'n dagboek volgeschreven bij Saar :Y Had een heel fijn boekje waarin ze eigenlijk geen vragen stelden, maar je gewoon vrij kon invullen. En dan wekelijks wat standaard dingetjes kon noteren. Werkte voor mij veel fijner. Heb nu een ander gehaald, daarin worden wel wat vragen gesteld zag ik, maar het is niet alleen maar een invuloefening.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben nu wel van Pauline Oud dat Baby's eerste jaar boekje aan het invullen. Daarvoor vind ik het weer juist wel best handig dat het per maand een soort invuloefening is :Y

Lief van je man dat hij de ochtenden wat meer overneemt O+ Hoe oud is je dreumes eigenlijk precies?
pi_132290216
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 11:53 schreef DJMomo het volgende:
Japie is goedgekeurd. Echt dus kou op mijn hoofd.
Fijn dat 'ie is goedgekeurd :Y
Kou op je hoofd? Je bedoelt dat daar je hoofdpijn dus vandaag kwam?
pi_132290389
Ja verkoudheid die vast zit in mijn hoofd. Holtes enzo
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132290503
Momo, mooi dat je toch langs kon komen en dat het niet aan een te hoge bloeddruk ligt. Beterschap!

Coco, ik had het 9 maanden dagboek van Pauline Oud. Het kraambezoekboek van haar was hier wel een succes. Daar heeft iedereen een pagina van ingevuld. Vooral op de vraag: 'als ik later groot ben ga je samen met mij....' kwamen leuke antwoorden. O+

Heb je de tijd om het dagboek in te vullen? Hoe gaat het in combinatie met Saartje (hoe oud is ze?)? Hier vliegt de zwangerschap voorbij. Soms echt dagen achter elkaar dat ik er helemaal niet bij stil sta (goed, sinds kort wel, omdat het zo'n lekkere draaikont is O+ maar in het begin... :N ). M"n zoontje is nu 1 jaar en 9 maanden. Hij geeft heel grappige antwoorden op vragen over m'n buik. Bijvoorbeeld dat er een tractor in zit. :D Of dat papa ook een baby in z'n buik heeft.
pi_132291311
Kursor wat fijn dat de termijnecho ook goed was :)

En momo, gelukkig alleen een verkoudheid! Nja fijn is anders, maar toch ;)

Enferma nog steeds misselijk..that sucks!

Limone ja dat is een rotgevoel he op je rug liggen..blergh!
pi_132291389
Ik ben ook weer helemaal goedgekeurd :) Baarmoeder is nu 15 cm en Arie is een drukke met een steady 150bpm als we zijn hartje horen O+

En ook nog even gehad over dat ik me niet zo op m'n gemak voel bij ons ziekenhuis. Het lokale ziekenhuisje gaat sluiten en iedereen moet naar het centrale ziekenhuis, dus de vks waren zelf ook nog zoekende hoe dat precies zou gaan lopen, want het is wel iets verder. En er gat in het grote ziekenhuis ook veel veranderen, ook omdat dus alle verpleegkundigen over gaan. Dus ik weet niet of al dat nieuws bijdraagt aan een betere sfeer en behandeling.

Maar als ik me prettiger voel bij het Maasstad ziekenhuis en het tijdstip laat het ook toe (buiten de spits) zou dat ook een optie zijn, alleen kan de vk dan dus niemand anders begeleiden, want dat is echt te ver om even op en neer te gaan. Heeft iemand hier ervaring met het Maasstad?

Ik wil sowieso bij allebei een rondleiding gaan doen.
pi_132292307
Kursor fijn dat je een goede echo had!
Momo gelukkig is het maar een gewone verkoudheid.

Het geboorte pakje is binnen en ik ben er zo happy mee! Een jumpsuit laten drukken bij goodmoodkids met zijn naam en geboorte jaar. Ben helemaal verliefd! nu nog wachten op de bink die het gaat dragen ♥♡♥
pi_132294141
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 12:06 schreef DJMomo het volgende:
Ja verkoudheid die vast zit in mijn hoofd. Holtes enzo
Ah, op die fiets... Beterschap!

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 12:09 schreef Soempie het volgende:
Momo, mooi dat je toch langs kon komen en dat het niet aan een te hoge bloeddruk ligt. Beterschap!

Coco, ik had het 9 maanden dagboek van Pauline Oud. Het kraambezoekboek van haar was hier wel een succes. Daar heeft iedereen een pagina van ingevuld. Vooral op de vraag: 'als ik later groot ben ga je samen met mij....' kwamen leuke antwoorden. O+

Heb je de tijd om het dagboek in te vullen? Hoe gaat het in combinatie met Saartje (hoe oud is ze?)? Hier vliegt de zwangerschap voorbij. Soms echt dagen achter elkaar dat ik er helemaal niet bij stil sta (goed, sinds kort wel, omdat het zo'n lekkere draaikont is O+ maar in het begin... :N ). M"n zoontje is nu 1 jaar en 9 maanden. Hij geeft heel grappige antwoorden op vragen over m'n buik. Bijvoorbeeld dat er een tractor in zit. :D Of dat papa ook een baby in z'n buik heeft.
Haar 9-maanden dagboek leek mij inderdaad ook iets te vast omlijnd zeg maar. Kraambezoekboek heb ik niet gehad, wel een tof idee idd :Y

Tijd om het dagboek in te vullen heb ik straks wel. Ben er nog niet fanatiek mee. Dat komt pas na de termijnecho denk ik. Het voelt nu nog ietwat voorbarig.

Ik sta ook niet heel veel stil bij de zwangerschap trouwens. Tuurlijk denk ik er wel aan, maar het is niet iets dat me continu bezig houdt. Dat zal ook vanzelf wel meer worden als ik verder ben en je het echt heel duidelijk ziet, en zeker als ik de baby ga voelen idd :Y O+

Combi met Saar gaat prima tot nu toe. Verwacht geen problemen tijdens de zwangerschap. Na de geboorte van nummer twee zal het wel echt wat drukker worden, haha :D
Over 2,5 week is ze trouwens jarig, dan wordt ze 1 O+ *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 12:34 schreef Dot. het volgende:
Ik ben ook weer helemaal goedgekeurd :) Baarmoeder is nu 15 cm en Arie is een drukke met een steady 150bpm als we zijn hartje horen O+
Fijn! *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 13:04 schreef martine1984 het volgende:
Kursor fijn dat je een goede echo had!
Momo gelukkig is het maar een gewone verkoudheid.

Het geboorte pakje is binnen en ik ben er zo happy mee! Een jumpsuit laten drukken bij goodmoodkids met zijn naam en geboorte jaar. Ben helemaal verliefd! nu nog wachten op de bink die het gaat dragen ♥♡♥
Leuk he? Die eerste pakjes. Nog zo mini en zo lekker zacht en alles O+
pi_132294742
Blablabla 37 weken *O* *O*

Kwisted en Kursor, whohoo!! Goede echo's *O* *O* Wat fijn!!!

Momo, goed dat Japie goedgekeurd is *O* Wel shit van de kou op je hoofd ;( Hopelijk knap je snel op!

Martine 35 weken *O* En het eerste pakje binnen *O*

Dat 9 maanden dagboek ziet er leuk uit! Ik zal dat eens nader bekijken op bol . com, misschien laat ik het wel opsturen ^O^

Hier alles goed. Wel weer erg moe sinds een dag of wat. En ik heb héél af en toe het gevoel dat ik iets voel kriebelen in mijn buik, maar het is zo lichtjes dat ik het niet zeker weet. Alsof er een vlindertje draait een paar cm rechts van mijn navel. Ik voel het ook maar aan één kant :)
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:57:54 #67
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132295743
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 14:24 schreef Musique het volgende:
Hier alles goed. Wel weer erg moe sinds een dag of wat. En ik heb héél af en toe het gevoel dat ik iets voel kriebelen in mijn buik, maar het is zo lichtjes dat ik het niet zeker weet. Alsof er een vlindertje draait een paar cm rechts van mijn navel. Ik voel het ook maar aan één kant :)
Dat kunnen zeker de babies al zijn hoor! O+.
Ik voel de mijne ook maar op een paar plekken, en op andere plekken juist weer helemaal nooit. Dan zal 'ie dat daar net geen fijn plekje vinden ofzo ;).
KuikenGuppy
pi_132296455
Ik gok erop dat dat echt de babys zijn musique :Y
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:21:47 #69
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_132296480
Kwisted en Kursor! *O*

Vandaag uitslag van glucose gebeuren binnen, iets te hoog. vk maakt afspraak voor gynaecoloog. -O-
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:22:42 #70
52229 Chanty
pi_132298424
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 15:21 schreef NoBoNo het volgende:
Kwisted en Kursor! *O*

Vandaag uitslag van glucose gebeuren binnen, iets te hoog. vk maakt afspraak voor gynaecoloog. -O-
Ik begrijp dat dit niet goed is, wat is het risico precies?
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:27:39 #71
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132298575
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 16:22 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik begrijp dat dit niet goed is, wat is het risico precies?
Bij een verhoogde glucosewaarde is er risico dat je zwangerschapsdiabetes ontwikkelt, en daar is dan weer het risico van dat het kan leiden tot zwangerschapsvergiftiging.
KuikenGuppy
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:30:43 #72
52229 Chanty
pi_132298661
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 16:27 schreef Burdie het volgende:

[..]

Bij een verhoogde glucosewaarde is er risico dat je zwangerschapsdiabetes ontwikkelt, en daar is dan weer het risico van dat het kan leiden tot zwangerschapsvergiftiging.
Aiiiii dat klinkt niet goed :( Sterkte nobono, hopelijk kunnen ze iets bijsturen
pi_132299225
Nobono, dat is minder -O- Moet ze nu onder controle bij een gynaecoloog tot de bevalling?
pi_132299415
Nobono dat is balen. -O- Ik hoop voor je dat het vals alarm is.

Kursor een mooie termijnecho. *O* Wat ontzettend fijn, nu op naar een goede combinatietest en dan zoveel mogelijk proberen te genieten. :*

En Dot een mooi hartje gehoord. Heerlijk is dat he! O+
pi_132300326
Balen NoBoNo, nu afwachten wat de gynaecoloog zegt..
It will set you free
pi_132300334
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 15:21 schreef NoBoNo het volgende:
Kwisted en Kursor! *O*

Vorige zwangerschap had ik dat ook en toen kon ik het met een dieet nog rechttrekken (ook via gyn en diëtiste). Niet eens gek veel voor moeten wijzigen. Het belangrijkst was dat ik minder melk ging drinken en minder brood zou eten (zoetigheid had ik toen helemaal geen trek in, dus dat was het probleem niet. Maar ik moest wel koolhydraten beperken dus.). En ik moest ervoor zorgen dat ik om de 2 a 3 uur iets zou eten, zodat het stabiel zou blijven. Na een paar weken mocht ik weer terug naar de VK.

Hoop dat het bij jullie ook zo mee zal vallen. :*
pi_132300501
Valen nobono..hopelijk valt het mee
pi_132301115
Balen NoBoNo

Mooie echo's voor Kwisted en Kursor *O*

Momo ik hoop dat je je snel beter voelt!

Komen net bij de vk vandaan, hartje gehoord O+
Afspraak gemaakt voor de 20 weken echo
En bevallen in Bronovo ipv LLZ besproken. Ik word met 36 weken doorgestuurd naar verloskundigenpraktijk in Den Haag. Verloskundige deed er gelukkig niet moeilijk over.
pi_132301974
Dat is heel fijn maar dan is er dus een grote kans dat je de verloskundige niet kent. -O-
pi_132302078
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 09:43 schreef Limone het volgende:
Bla! LLM! *O* O+ Wowie!

Ik slaap ook reteslecht de laatste tijd. Op mijn rug liggen vind ik zo naar. Ze zakt dan helemaal mijn lichaam in. Brr. En op mijn rechterzij snurk ik heel erg (daar heb ik dan zelf minder last van). Dus dan blijft de linkerzij over. Maar niet draaien in je slaap is ook niet goed. Dan rust je minder goed uit. Dat merk ik wel. Gelukkig is daar verlof!

Angelatje, ik ben in het geheel niet bang voor de bevalling of bloed, maar ik werd een beetje onwel bij de voorlichtingsavond. Precies zoals jij beschrijft. Heel gek vond ik dat. Toch maak ik me geen enkele zorgen voor de bevalling!
Fijn dat ik iig niet de enige ben :P
Ik maak me verder ook geen zorgen over de bevalling eigenlijk. Probeer er niet teveel over na te denken, gewoon kop in het zand ^O^

Slapen gaat hier ook slecht. Geen enkele houding ligt lekker meer...ga meestal smiddags nog een tijdje liggen :z
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')