positiefquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:15 schreef Hallojo het volgende:
Ik kreeg eenals reactie op mijn laatste hosselpoging. Onder welke categorie valt dat?
Was dat maar zoquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:38 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat OMG: heb je net een pic van een 30cm pik ge-DM-ed gekregen?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:46 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ahhh, zal ik je dam maar een DM sturen (A)?
??quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:48 schreef Blondje_93 het volgende:
Er is eigenlijk 1 user die hier ontbreekt, en dat verbaast me nogal..
Oh ja, wie dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:48 schreef Blondje_93 het volgende:
Er is eigenlijk 1 user die hier ontbreekt, en dat verbaast me nogal..
LH?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:49 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Oh ja, wie dan?
Want ik weet er zo nog wel een aantal die die DM's ook wel krijgen zonder dit topic
ja, als ik zijn naam nickname zeg ben ik bang dat ie nog komt ookquote:
Namen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:49 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Oh ja, wie dan?
Want ik weet er zo nog wel een aantal die die DM's ook wel krijgen zonder dit topic
De hoer !!, tegen mij ookquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:51 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
ja, als ik zijn naam nickname zeg ben ik bang dat ie nog komt ook
Zijn nickname begint met een F en dan een geboortedatum
Oh, die gast die zo frustie was in dat mega-grote-piemel-topic in KPD.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:51 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
ow, dat weet ik niet. maar ik neem aan dat je wel weet wie ik bedoelde jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:52 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Oh, die gast die zo frustie was in dat mega-grote-piemel-topic in KPD.
Die is geband.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:51 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Haha ja hij had er weer 1 of 2 weken bij gekregenquote:
Moet je maar niet zo sletterig doen.quote:
Eerder vandaag welquote:
Heb al 2 chimi's geregeld.quote:
Goed bezigquote:
Vaak wel, echter zal het gegeven '- positieve reactie, wel resulterend in seks' dat kunnen ontkrachten. Mits iedereen eerlijk is natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:16 schreef smitjew het volgende:
FOK! Is toch altijd alleen maar praat en geen actie.
Zij die niet wetenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:16 schreef smitjew het volgende:
FOK! Is toch altijd alleen maar praat en geen actie.
Iedereen is altijd eerlijk tochquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Vaak wel, echter zal het gegeven '- positieve reactie, wel resulterend in seks' dat kunnen ontkrachten. Mits iedereen eerlijk is natuurlijk.
Jij bent zeker stiekem achter de schermen bezigquote:
Nu is het dus afwachten wie hosseltquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Over wel/niet neuken is iedereen altijd eerlijk. Kom op zeg, daar ga je toch niet over liegen
Ik dacht dat je offline wasquote:
Ikke danquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:45 schreef LuDann het volgende:
[..]
Klootzak, ik wil je nooit meer zien! En dan te bedenken dat ik je mijn adres heb gegeven.
Maar, maar! Ik zit al in de trein. De trein die mij brengt naar de gelukkigste toekomst die ik maar kan voorstellen: een toekomst met jouquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:45 schreef LuDann het volgende:
[..]
Klootzak, ik wil je nooit meer zien! En dan te bedenken dat ik je mijn adres heb gegeven.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:46 schreef Faux. het volgende:
[..]
Maar, maar! Ik zit al in de trein. De trein die mij brengt naar de gelukkigste toekomst die ik maar kan voorstellen: een toekomst met jou
Geeft nietquote:
Kan er niet iets geregeld worden ?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:47 schreef LuDann het volgende:
[..]![]()
Sorry smitjew, ik denk dat ik het met Faux ga doen.
Ik heb morgen nog wel een gaatje open.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:48 schreef smitjew het volgende:
[..]
Kan er niet iets geregeld worden ?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:50 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik heb morgen nog wel een gaatje open.
Is goedquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:50 schreef LuDann het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:47 schreef LuDann het volgende:
[..]![]()
Sorry smitjew, ik denk dat ik het met Faux ga doen.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:50 schreef LuDann het volgende:
[..]
Wat gelezen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:53 schreef LuDann het volgende:
[..]
Kun je niet doen alsof je dat niet gelezen hebt?
Was jij het van plan na morgen te gaan doen? In dat geval mag je in oud zaad gaan roeren. Ik wil niet stoken maar ik zou het niet pikken.quote:
Ik ben bijna bij station Gouda. Ik ben bijna bij jou. En mocht de trein ontsporen, dan zal ik 'm met eigen handen terug de rails op zetten. De liefdesexpres naar LuDannquote:
Hihihihiquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Was jij het van plan na morgen te gaan doen? In dat geval mag je in oud zaad gaan roeren. Ik wil niet stoken maar ik zou het niet pikken.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Was jij het van plan na morgen te gaan doen? In dat geval mag je in oud zaad gaan roeren. Ik wil niet stoken maar ik zou het niet pikken.
De liefdesesprex recht mijn grotje in.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:56 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik ben bijna bij station Gouda. Ik ben bijna bij jou. En mocht de trein ontsporen, dan zal ik 'm met eigen handen terug de rails op zetten. De liefdesexpres naar LuDann
Heb jij ff gelukquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:57 schreef Faux. het volgende:
[..]ik stond voor vandaag in de planning
Tjoektjoek de tunnel inquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:59 schreef LuDann het volgende:
[..]
De liefdesesprex recht mijn grotje in.![]()
En luister niet naar de anderen, je bent de enige voor mij!
Naderhand wel ff een review schrijven hè.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:00 schreef Faux. het volgende:
[..]
Tjoektjoek de tunnel in![]()
De anderen zijn jaloers, koken van afgunst. En geef ze eens ongelijk; de mooiste vrouw des FOK!s is zojuist aan hen voorbijgegaan
Uiteraard. Uitgebreid verslag op de FP.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Naderhand wel ff een review schrijven hè.
haha, hoezoquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:00 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Haha ja hij had er weer 1 of 2 weken bij gekregen
jupquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:05 schreef adnapekkid het volgende:
Zijn er eigenlijk al mensen getrouwd door FOK! ?
link? wie?quote:
Ja, best wel veel zelfs. Biancavia en Conflict. vosss geloof ik ook. En nog heel veel anderenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:05 schreef adnapekkid het volgende:
Mijn hosseltijd hier komt nogquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:09 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja, best wel veel zelfs. Biancavia en Conflict. vosss geloof ik ook. En nog heel veel anderen
Talloze, en ook veel fok! babies. Kijk maar in OUD: OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1245quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:05 schreef adnapekkid het volgende:
Met foto's toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:04 schreef Faux. het volgende:
[..]
Uiteraard. Uitgebreid verslag op de FP.
Ik voel een Fok! huwelijk aankomen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:00 schreef Faux. het volgende:
[..]
De anderen zijn jaloers, koken van afgunst. En geef ze eens ongelijk; de mooiste vrouw des FOK!s is zojuist aan hen voorbijgegaan
Deze manquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:00 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij inmiddels legaal?quote:
17 is volgens mij legaal. Wel een beetje krap misschien maar dat moet je er maar voor overhebben.quote:
DAFAK!!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:52 schreef .Masturbatron. het volgende:
dames dames rustig aan zeg mijn scherm is helemaal vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |