dat maakt het ook zo verdomde grappigquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:16 schreef Rezania het volgende:
Nujij is nog kanslozer dan het Viva-forum man.
Nee, het is zo kansloos dat ik er triest van word. Het is een broedplaats voor kortzichtige tokkies die een hoop onzin willen delen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:17 schreef AfstandKronkel het volgende:
[..]
dat maakt het ook zo verdomde grappig
Soort van Telegraaf dus?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, het is zo kansloos dat ik er triest van word. Het is een broedplaats voor kortzichtige tokkies die een hoop onzin willen delen.
Erger dan de Telegraaf, bij de Telegraaf verwacht je het namelijk gewoon.quote:
NU.nl==Telegraafquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Erger dan de Telegraaf, bij de Telegraaf verwacht je het namelijk gewoon.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:11 schreef AfstandKronkel het volgende:
TS is beter dan dat sbs6-volk daar
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:23 schreef BadSnoopy het volgende:
Volgen mij is nu.nl inderdaad gewoon van de Telegraaf, layout en berichten zijn vaak idem.
import <iostream>quote:
Wat is dit voor kneuzenkermis.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:24 schreef AfstandKronkel het volgende:
[..]
[..]
import <iostream>
using namespace std;
If TS=eindbaas:
cout << "ts je bent een baas"
else:
cout "je bent een baas anyway TS"
System("close")
Goed verhaal man, goed onderbouwd ook. Maar ja jij hebt nu eenmaal die "ik moet reageren" ziekte.quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:24 schreef AfstandKronkel het volgende:
[..]
import <iostream>
using namespace std;
If TS=eindbaas:
else:
System("close")
Nee joh, Nu.nl is een stuk objectiever dan de Telegraaf.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:23 schreef BadSnoopy het volgende:
Volgen mij is nu.nl inderdaad gewoon van de Telegraaf, layout en berichten zijn vaak idem.
ben je net in je kont genomen ofzo?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:25 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Goed verhaal man, goed onderbouwd ook. Maar ja jij hebt nu eenmaal die "ik moet reageren" ziekte.
If site=Telegraaf:quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:24 schreef AfstandKronkel het volgende:
[..]
import <iostream>
using namespace std;
If TS=eindbaas:
else:
System("close")
Ben jij wel lekker in je hoofd ofzo?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:26 schreef AfstandKronkel het volgende:
[..]
ben je net in je kont genomen ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |