moet je hier niet gaan posten , verkapte reacties uitlokkenquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:57 schreef Zaktabak het volgende:
Welke randebiel verzint dit. Ohwee als ik pics toegestuurd krijg
Sorryquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:11 schreef ntm het volgende:
Aha ik denk al waarom krijg ik ineens DM's met 'neuken?' erin
Ow, zou dat t wezen..quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:58 schreef banapples het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo ver weg wonen
Dit topic xDDquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:00 schreef banapples het volgende:
[..]
Bedoel je trouwens bij jou thuis of in dit topic?
Ik vrees dat er genoeg keer "nee" is geantwoord om de vragenstellers alle hoop op "ja" te ontnemen.quote:
Beastiality ?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:46 schreef ZarB het volgende:
Onder welke categorie valt 'geen dm gestuurd, wel geneukt?'
Hangt er vanaf hoe je aan je neuk gekomen bent.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:46 schreef ZarB het volgende:
Troll.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:46 schreef ZarB het volgende:
aandacht opzich is al leukquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Niet dat je er ook maar een ruk mee deed
Nog niks ontvangenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:18 schreef YourNextFuckbuddy het volgende:
Zo. Even een goed account aangemaakt voor deze actie. Het DM-en kan beginnen
De categorie "sterke verhalen"quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:46 schreef ZarB het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:20 schreef Snoepie85 het volgende:
waar blijven m'n DM's nou?Was lekker he, vorige week?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
Dan kun je toch in S&G kijken wie je wil sturen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:09 schreef gohan16 het volgende:
komt er ergens nog een overzicht? wie wel of geen DM te sturen?
waar staat S&G eingelijk voor?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:44 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan kun je toch in S&G kijken wie je wil sturen?
o ja, dank je!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:26 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Sexy en gewaagd. Te vinden bij US;)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |