Ik ben echt op m'n ziel getrapt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Ik wist niet dat ik je zo boos zou maken.
snitches get stitchestwitter:mellie99xxx twitterde op woensdag 16-10-2013 om 22:46:10se sijn vak maar op een din uit en dats het overschrijfen van je wiskunde huis werk reageer retweet
Inderdaad.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zegt ook niet alles. Jij bent het levende voorbeeld met Southampton.
Tjacka.
Bij Nederlands zou ik maar niet bij haar afkijkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
snitches get stitchestwitter:mellie99xxx twitterde op woensdag 16-10-2013 om 22:46:10se sijn vak maar op een din uit en dats het overschrijfen van je wiskunde huis werk reageer retweet
Er zijn in Nederland wel meer mensen die alleen een club volgen via studio sport en co. Niks mis mee hoor, maar supporters kan je het nauwelijks noemen. Sympathisanten is dan wat treffender.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar als je hoopt dat Ajax altijd wint van elke club (dus ook Heerenveen) dan is dat toch geen sympathie?
twitter:mellie99xxx twitterde op woensdag 16-10-2013 om 22:45:31ben gwn een hetero gurl hoor en voor vriendinne sta ik ook niet oopen reageer retweet
Mwahquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:25 schreef kapiteintje het volgende:
Heineken is vies. Einde bericht.
nog niks man.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:24 schreef Elan het volgende:
Tjack welk team heb jij met FUT, uit welke competitie?
Hoie groot is je transferlijst nu dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nog niks man.
had eredevisie team met if pelle, maar verkocht.
We weten allebei dat we hier nooit uit gaan komen. Maar ik snap dat je het vreemd vindt. Zo voelt het voor mij niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn in Nederland wel meer mensen die alleen een club volgen via studio sport en co. Niks mis mee hoor, maar supporters kan je het nauwelijks noemen. Sympathisanten is dan wat treffender.
ze zijn allemaal verkochtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoie groot is je transferlijst nu dan?
Nee.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze zijn allemaal verkocht
heb nu 100k
Met je Groningen vlag?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We weten allebei dat we hier nooit uit gaan komen. Maar ik snap dat je het vreemd vindt. Zo voelt het voor mij niet.
Om het nog erger te maken ga ik waarschijnlijk met een groep vrienden naar Cambuur uit
geen ideequote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
Ik bedoel hoeveel kunnen er op.
Heb heel veel van die xp-coins (meer dan 80k) dus als je wil kan ik alles voor je unlocken.quote:
Legi-oenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee in mijn: '010 isn't just a code' shirt.
moet ik dan lief tegen je doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb heel veel van die xp-coins (meer dan 80k) dus als je wil kan ik alles voor je unlocken.
Kan er nu 80 of zo op kwijt op de transferlist.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:29 schreef Caland het volgende:
Het is weer veel te laat voor een wekker die half 7 gaat
Was er ook niet zoiets met Kirkland?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:24 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)buut-kleinzoon.dhtml
prima te drinkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:25 schreef kapiteintje het volgende:
Heineken is vies. Einde bericht.
Verkapte "Tjacka je bent een lul" subtiel hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik weet niet meer of ik Tjacka eerst leuk vond ja of nee. Ik dacht van wel, maar hij doet een beetje raar Soms
nee hoor dat niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verkapte "Tjacka je bent een lul" subtiel hoor.
Jammer, dat je mij zo moet beledigen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik weet niet meer of ik Tjacka eerst leuk vond ja of nee. Ik dacht van wel, maar hij doet een beetje raar Soms
tussen wat.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoor dat niet.
Maar ik twijfel een beetje.
Ik heb dan eerst meerdere pm's nodig van meneer drizzt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niemand mag je hier Tjacka.
Drizzt zet die ban maar uit.
Hij komt ook over als een depressief iemand.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:39 schreef charmed_angel het volgende:
Rustig aan. C_A zijn momenteel met elkaar in overleg over jouw toekomst. Het ziet er weinig rooskleurig uit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:45 schreef Tjacka het volgende:
Oke, dit antwoord van C_a duurt mij te lang ik dm je wel.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig aan. C_A zijn momenteel met elkaar in overleg over jouw toekomst. Het ziet er weinig rooskleurig uit.
klopt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij komt ook over als een depressief iemand.
Ik wil je wel steunen als je met me wilt afsprekenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
klopt.
ga binnenkort mijn afscheidsbrief op de foks bekent maken.
jullie zijn intussen de enige die ik nog heb.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
klopt.
ga binnenkort mijn afscheidsbrief op de foks bekent maken.
jullie zijn intussen de enige die ik nog heb.
Je kunt Tong zijn opzet gebruiken. Zolang je de copyrights maar onder de brief zet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is mijn laatste post in VBL.
Succes Caland en Doublepain.
waarvoor?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb theorie examen, maar niet geleerd.
Rijbewijsquote:
je gaat zakken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Rijbewijs. Heb nog steeds geen theorie gedaan terwijl ik eerdags al kan afrijden
.
Misschien wel. Straks ff nog wat doornemen. Meeste weet ik wel denk ik.quote:
maar is het heel naar om als je ver bent met rijbewijs pas theorie te gaan doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Misschien wel. Straks ff nog wat doornemen. Meeste weet ik wel denk ik.
Hoezo. En ik ben al aardig ver, als in, ik zou morgen kunnen afrijden als ik wilquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar is het heel naar om als je ver bent met rijbewijs pas theorie te gaan doen.
sukkeltje.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoezo. En ik ben al aardig ver, als in, ik zou morgen kunnen afrijden als ik wil.
Daar kom je er tegenwoordig niet meer mee.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Misschien wel. Straks ff nog wat doornemen. Meeste weet ik wel denk ik.
Ga studeren. Volgende week donderdag weer studiefinanciering.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:57 schreef Elan het volgende:
Nog 14 euro voor eten tot na maandag, fijn.
die inschattingsvragen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
13:30. Maar hoezo is het naar dan?
dat is te laat, laatste jaar dat mensen stufi kunnen krijgen die nog niet begonnen warenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga studeren. Volgende week donderdag weer studiefinanciering.
Daar ben ik helaas te dom voor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga studeren. Volgende week donderdag weer studiefinanciering.
Toen ik mijn rijbewijs haalde zat het nog in een testfase. Dat was helemaal gaar, al lagen de eisen lagen op dat onderdeel nog wel lager.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die inschattingsvragen.
je gaat nu alles doen, wat je normaal op de weg gaat doen.
en dat is meestal fout.
Zet je Fok! account op marktplaats.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar ben ik helaas te dom voor.
Ga morgen wel even kijken voor werk voor het weekend, op de veiling zwart of zo.
Niemand wil dat johquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen ik mijn rijbewijs haalde zat het nog in een testfase. Dat was helemaal gaar, al lagen de eisen lagen op dat onderdeel nog wel lager.
[..]
Zet je Fok! account op marktplaats.
leen geld bij de hmf bankquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar ben ik helaas te dom voor.
Ga morgen wel even kijken voor werk voor het weekend, op de veiling zwart of zo.
Dat is het normale gedeelte. Volgens mij doelen ze nu op de verkeersinzicht vragen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Niemand wil dat joh
Waarom ben je niet eerder gaan leren dan? Weet je wel al die zaken van spoorwegovergangen bewaakt/onbewaakt en over hoeveel alcohol je mag hebben (die zitten er namelijk altijd in)
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
leen geld bij de hmf bank
die man heeft meer geld dan Apple en Microsoft bij elkaar
ik had het daardoor bijna niet in een keer gehaald. ook bijna niet te leren man.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen ik mijn rijbewijs haalde zat het nog in een testfase. Dat was helemaal gaar, al lagen de eisen lagen op dat onderdeel nog wel lager.
[..]
Zet je Fok! account op marktplaats.
daar heb ik ook last van op donderdag nacht, maar dat komt omdat ik dan wel eens ga stappenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik slaap eigenlijk zelden meer dan twee uur op dinsdag/donderdag nacht. Mijn ritme trekt dat niet met de wekker om 6:40
Goed idee misschien kan hij het gelijk brengen zo met jetpack.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
leen geld bij de hmf bank
die man heeft meer geld dan Apple en Microsoft bij elkaar
ga je nog keer rijbewijs schakel halen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik had het daardoor bijna niet in een keer gehaald. ook bijna niet te leren man.
neen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga je nog keer rijbewijs schakel halen?
Ja... dat is dan nog een goede reden. Al doelde ik eigenlijk op maandag/woensdag nacht.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar heb ik ook last van op donderdag nacht, maar dat komt omdat ik dan wel eens ga stappen
ik kan slapen wanneer ik wil eigenlijk, niet echt een ritme
jetpack staat bij de garage man, hij heeft zelf geen tijd om hem te makenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed idee misschien kan hij het gelijk brengen zo met jetpack.
Dat is het moeilijkste. Van die plaatjes van een onverlichte en pikdonkere provinciale weg waar je helemaal alleen rijdt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik slaap eigenlijk zelden meer dan twee uur op dinsdag/donderdag nacht. Mijn ritme trekt dat niet met de wekker om 6:40
[..]
Dat is het normale gedeelte. Volgens mij doelen ze nu op de verkeersinzicht vragen?
ik ging laatst op woensdag nacht stappen, was een of andere international student avond in rotterdamquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja... dat is dan nog een goede reden. Al doelde ik eigenlijk op maandag/woensdag nacht.
ja man.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat???
heb je Automaat rijbewijs??
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja man.
ik ben de grootste apaat die ooit ze rijbewijs heb gehaald.
The fuckquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja man.
Wtfquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja man.
nee, wanneer dat zo ver is, is de schakelauto in de minderheid denk ik.quote:
enige waar ik nog steeds moeite mee heb is random fietsers, laatst weer bijna eentje onder mijn autootjequote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
The fuck. Rijdens is makkelijk man, vooral manual, enige kutte is het overdrijven kijken wat nergens op slaat.
dat was dan ook niet de reden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:06 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
negerwat, schakelen is easy toch?
Op je 50ste ook nog. Elke debiel mag een fiets bezitten helaas.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
enige waar ik nog steeds moeite mee heb is random fietsers, laatst weer bijna eentje onder mijn autootje
nou kijk, ik ben vier keer gezakt omdat ik telkens te laat was.quote:
waarom zie je minder diepte dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nou kijk, ik ben vier keer gezakt omdat ik telkens te laat was.
dat kwam omdat ik iets minder diepte zag en daardoor steeds tijd te kort kwam.
automaat rijden kost minder tijd, dus nu ben ik wel gewoon dik op tijd altijd.
Pep.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom zie je minder diepte dan?
ik heb geen idee.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom zie je minder diepte dan?
ja dit!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:46 schreef Smoofie het volgende:
Ik mis de leuke Tjacka, spontane en beste fokvriend Tjacka.
Er is ook weinig reden tot juichen in dit leven.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dit!
Lijkt wel of hij een beetje depri is de laatste tijd
Verliefdheidquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er is ook weinig reden tot juichen in dit leven.
laat dat eens onderzoeken danquote:
Ben ik ook niet, het is gewoon testosteron.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dacht dat je niet verliefd was
nee, daarom zit ik maar op korfbal.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
laat dat eens onderzoeken dan
dan kun je zeker ook niet echt voetballen of andere balsporten goed beoefenen?
dat is ook een balsport, debielquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, daarom zit ik maar op korfbal.
ssssttt je zou ons geheimpje niet verklappenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
en niet eens op je man
jij vuige slet
wist dat je dat ging zeggen.quote:
wat is een fok friendlistquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb heel feyenoord van deze SC in mn FOK!friendlist gezet en paar andere bradas in deze SC
is algemeen bekend tochquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ssssttt je zou ons geheimpje niet verklappen
blijkbaar nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat is een fok friendlist
[..]
is algemeen bekend toch
dat laatste heb ik ookquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wist dat je dat ging zeggen.
maar nee, was nooit de beste nee, maar kon veel corrigeren op mentaliteit.
maar mag sowieso niet meer voetballen vanwege mijn knie.
Is dat leuk, altijd boven?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
blijkbaar niet
Wel heel opvallend dat hij opeens in het topic is hehihi
dat wordt meer dan onbeperkt spareribs etenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
blijkbaar niet
Wel heel opvallend dat hij opeens in het topic is hehihi
was laatst naar fysio/sportschool en kan niet eens 9lb optillen met mijn rechterbeen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat laatste heb ik ook
nu maar beetje hardlopen om geen madame_paon formaat te worden
knie club, enkel club.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:22 schreef Smoofie het volgende:
Jullie zitten ook in de knie club? Ik ook,
LR pest mij altijd met dat verhaal hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:22 schreef Smoofie het volgende:
Jullie zitten ook in de knie club? Ik ook,
Moet je minder drinken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is dat zo? Niks van gemerkt
ja bier drinkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat wordt meer dan onbeperkt spareribs eten
enkels waren in de d'tjes al verneukt, heel de tijd er doorheen en zwaar verrekte enkelbandenquote:
reageer op mijn dm.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is dat zo? Niks van gemerkt
friendzone hierquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik lig in bed half te slapen, mag het morgen?
oke vooruitquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik lig in bed half te slapen, mag het morgen?
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
enkels waren in de d'tjes al verneukt, heel de tijd er doorheen en zwaar verrekte enkelbandenmaar daar had ik geen last meer van sinds ik in de b'tjes zat
in het laatste jaar van de a'tjes in de seizoensvoorbereiding tegen de jugend van sparta ineens ''knak'' en heel mijn knie verrot
kutleven alles
was je goed ja?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
enkels waren in de d'tjes al verneukt, heel de tijd er doorheen en zwaar verrekte enkelbandenmaar daar had ik geen last meer van sinds ik in de b'tjes zat
in het laatste jaar van de a'tjes in de seizoensvoorbereiding tegen de jugend van sparta ineens ''knak'' en heel mijn knie verrot
kutleven alles
sorryquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben er nu wel overheen, toen ik de uitslag kreeg was ik echt fucked up
bij mij was ook zo.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben er nu wel overheen, toen ik de uitslag kreeg was ik echt fucked up
niet bijzonder goed, gewoon normale middenvelderquote:
quote:
veel plezier in bedquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
leuk dat jullie mij ignoren, de FOK!friendlist zal vrijdag weer leger worden gemakat
zuurquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
niet bijzonder goed, gewoon normale middenvelder
steekpasjes, dribbelen, kappen en draaien waren mijn specialiteiten. Precies de dingen die ik nu niet meer kan met mijn knie.
Een beetje zoals Van der Vaart (maar dan vele malen kutter uiteraardquote:
maar ik noem een van der vaart geen normale middenvelder. als je tegen de jeugd van sparta speel. is dat in principe toch gewoon het eerste van een derde klasser niveau?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een beetje zoals Van der Vaart (maar dan vele malen kutter uiteraard), maar dan wel met een normale goede conditie.
was oefenwedstrijdje hequote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar ik noem een van der vaart geen normale middenvelder. als je tegen de jeugd van sparta speel. is dat in principe toch gewoon het eerste van een derde klasser niveau?
Je moet iets om aan 500 posts per dag te komen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:16 schreef Happel het volgende:
Stelletje kuddedieren, waarom toch elke keer weer goedemorgen zeggen hier...
Kan toch ook op deze manier. Probeer wat constructiefs bij te dragen aan dit hopeloos stukje forum i.p.v. goedemorgen te roepen elke morgen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet iets om aan 500 posts per dag te komen.
Twee keer ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:22 schreef Geo4kant het volgende:
Hey happel, is je odel al weg? Al lekker zitten poepen deze ochtend?
Tom odel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:22 schreef Geo4kant het volgende:
Hey happel, is je odel al weg? Al lekker zitten poepen deze ochtend?
Toch Cain. Maar JDS kan ook zo maar winnen natuurlijk. Maar denk als je ze 10 of 100 keer laat vechten dat Cain vaker wint dan JDS.quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:37 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf
BMI had vroeger rare hobbies.
Doe eens even niet, zit op werk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:37 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf
BMI had vroeger rare hobbies.
Verwacht ook wel Cain, ja. Hoop dat het weer een mooie pot wordt. Al kijk ik meer uit naar Cormier - Nelson en Melendez - Sanchez.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toch Cain. Maar JDS kan ook zo maar winnen natuurlijk. Maar denk als je ze 10 of 100 keer laat vechten dat Cain vaker wint dan JDS.
Op het werk moet je werken, niet FOK!ken. En jij wou eens wat anders dan een standaard morgen.quote:
Binnen de grenzen van het normale graag. Dat was abnormaal.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Op het werk moet je werken, niet FOK!ken. En jij wou eens wat anders dan een standaard morgen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Binnen de grenzen van het normale graag. Dat was abnormaal.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:54 schreef GGMM het volgende:
Laatste keer dat ik dit topic op m'n werk bezoek.
Dat zeg ikquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:54 schreef GGMM het volgende:
Laatste keer dat ik dit topic op m'n werk bezoek.
Bedankt voor de informatie, kut.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
Wat gaat een weekje vrij, snel zeg, als je geen reet aan het doen bent
Hm?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Je doet je werk niet echt goed nog hè
Ik zie niks wat door Danny verboden isquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Dit topic, vieze plaatjes. Weg ermee.
Melvin is een topuser.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Kloonchecks enzo. Melvin weetjeniet
Nah, haal maar gewoon weg. Vieze shitquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zie niks wat door Danny verboden is
Mwoh, GGMM laat het ook staan, dus ik zie geen redenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Nah, haal maar gewoon weg. Vieze shit
Beta van FM is uit. Al begonnen?
quote:
topickillerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:00 schreef kapiteintje het volgende:
Ah ik zie dat Happel het weer 'druk' heeft op z'n werk.
Wat heb je lopen sjouwen dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ga vanavond bijkomen van gisteravond. Nog steeds kapot
Fissaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat heb je lopen sjouwen dan?
Kroeg op stratumseind afgehuurd, 700 euro bier weggegeven en 350 gasten binnengesleept ter ere van lustrumjaar van m'n vereniging dat ik organiseer.quote:
en ik was niet eens uitgenodigd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Kroeg op stratumseind afgehuurd, 700 euro bier weggegeven en 350 gasten binnengesleept ter ere van lustrumjaar van m'n vereniging dat ik organiseer.
Dankje voor de uitnodiging.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Kroeg op stratumseind afgehuurd, 700 euro bier weggegeven en 350 gasten binnengesleept ter ere van lustrumjaar van m'n vereniging dat ik organiseer.
Toch niet Blue Parrot he...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Ow noemen ze dat zo tegenwoordigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij verwacht weer te gaan neuken.
hoiquote:
Samaras gaat ze slopen!!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:17 schreef Elan het volgende:
Celtic moet wel te doen zijn toch daar wint Feyenoord nog van met 2-0 uit.
haha leukquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:17 schreef Elan het volgende:
Celtic moet wel te doen zijn toch daar wint Feyenoord nog van met 2-0 uit.
Stop jij anders ff lekker een Rennie in je kut.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij verwacht weer te gaan neuken.
Ik ben niet zuur deze week. Gewoon recalcitrant, ecto.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stop jij anders ff lekker een Rennie in je kut.
wat een apaatquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet hij wil geen fifa doen hij heb ook ps3.
homoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:28 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Fucking mooi deze, nieuw park van Disney.
World of Warcraftquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:28 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
wowquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:28 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Florida dus lekker om de hoek.quote:
ik schiet altijd vol als ik in De Droomvlucht zitquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Florida dus lekker om de hoek.
http://www.theverge.com/2(...)16-first-concept-art
Al geloof ik nooit dat het de schoonheid van de Efteling zal overtreffen.
Fata Morgana 2.0quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:28 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Nee q-music. Moet je een geluid raden. 55.000 euro stond 'ie op geloof ik.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die van de Peugeot-reclame? Dat was een haan..
En wat was het?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee q-music. Moet je een geluid raden. 55.000 euro stond 'ie op geloof ik.
Wowiequote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Florida dus lekker om de hoek.
http://www.theverge.com/2(...)16-first-concept-art
Al geloof ik nooit dat het de schoonheid van de Efteling zal overtreffen.
wat was het?quote:
Die knijper van een fietsenpomp weer terughangen aan de pomp.quote:
Hoe kom je eropquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Die knijper van een fietsenpomp weer terughangen aan de pomp.
Echtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Die knijper van een fietsenpomp weer terughangen aan de pomp.
KLB / Verplicht pumps moeten dragenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wowie
Ik ga er binnen nu en 5 jaar heen,
[..]
wat was het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |