haha tering ben jij 30+ ofzo XDquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik weet totaal niet waar je het over hebt.
Ik noem je voortaan welquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat zou ik wel prettig vinden. Denk je dat als die Rus naar Timmerfrans had gebeld en was begonnen met "met alle respect", het dan nu al goed was geweest?
Wel als Nederlanders het proberen na te doen ja. Al kan ik er wel weer om lachen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind Zuid Amerikaanse taferelen vaak erg geforceerd overkomen.
opa llquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik noem je voortaan wel
Hooggeëerde LL
hahahaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lijkt mij prachtig om zo'n wedstrijd mee te maken.
Nu je het zegt moet ik nog altijd dingen gaan uitzoeken voor die footballtour in Engeland. Doe ik in de vakantie wel.
maar wat een SFEER GEEFT DAT HEquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel als Nederlanders het proberen na te doen ja. Al kan ik er wel weer om lachen.
wie danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat?
Minimaal 2 personen in deze SC die ouder zijn.
Dat stel ik op prijs.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik noem je voortaan wel
Hooggeëerde LL
Dat stel ik niet op prijs.quote:
Ja. Met alle respect, maar ik vind dit eigenlijk niet kunnen maar dat geheel terzijde.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat zou ik wel prettig vinden. Denk je dat als die Rus naar Timmerfrans had gebeld en was begonnen met "met alle respect", het dan nu al goed was geweest?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:49 schreef Typisch het volgende:
ik heb mijn kaartje voor celtic-ajax maar aan mijn stiefzus gegeven, dat is ook een jood en het werd mij allemaal wat te duur
Plaatsvervangende schaamte. Twee culturen die bijna niet verder van elkaar af kunnen liggen. En dan gaat Freek uit Moergestel dat proberen na te doen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar wat een SFEER GEEFT DAT HE
OH OH OH OH
Tarado en Don. Onlogisch is volgens mij van mijn leeftijd. En Rens is de 30 ook gepasseerd.quote:
Godverdomme, zocht naar kaartenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:49 schreef Typisch het volgende:
ik heb mijn kaartje voor celtic-ajax maar aan mijn stiefzus gegeven, dat is ook een jood en het werd mij allemaal wat te duur
C_a ook al minstens 45 toch?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tarado en Don. Onlogisch is volgens mij van mijn leeftijd. En Rens is de 30 ook gepasseerd.
Haar doos ziet er zo uit ja. Volgens mij is ze begin 20.quote:
Je kunt ze krijgen voor +/- 300 euro moet je maar op Marktplaats kijken krankzinnige biedingen.quote:
maar ik ga milan uit denk ikquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
slechts voor 35 euro van de hand gedaan
zou ik gewoon een weekje gaan, die tickets zijn echt achterlijk duur rond wedstrijden van de clquote:
Dat was erger. Tjacka wilde zijn medesupporters bewust naaien, Typisch verpest enkel de relatie met zijn vader.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lekker voor je, zo deed je ook bij mij.
Kan je dan gewoon via Ajax kopen toch.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
zou ik gewoon een weekje gaan, die tickets zijn echt achterlijk duur rond wedstrijden van de cl
misschien met de autoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
zou ik gewoon een weekje gaan, die tickets zijn echt achterlijk duur rond wedstrijden van de cl
Hij naaide ons hard idd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was erger. Tjacka wilde zijn medesupporters bewust naaien, Typisch verpest enkel de relatie met zijn vader.
Met alle respect
alleen een dagje in stad dan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je dan gewoon via Ajax kopen toch.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was erger. Tjacka wilde zijn medesupporters bewust naaien, Typisch verpest enkel de relatie met zijn vader.
Met alle respect
Je kan toch gewoon een kaartje via Ajax halen en de rest met je maten regelenquote:
het gaat toch om de heenreis nuquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een kaartje via Ajax halen en de rest met je maten regelen
Ok.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt je ook op voorhand ergens rekening mee houden. Bijvoorbeeld dat mensen er een andere mening op na houden. Of anders denken, zich anders uiten.
Maar goed zover ben je schijnbaar nog niet.
Ja is goed man.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:59 schreef Elan het volgende:
Met hoeveel man verwacht men dat Ajax naar Milaan gaat? Vast niet zoveel als Feyenoord destijds tegen Inter.
klopt manquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoofdletters en interpunctie als je serieus wilt worden genomen.
bedankt hoor marktplaatsquote:Beste Typisch,
We willen u graag informeren over het volgende.
Onlangs heeft u gereageerd op de advertentie: 'Nintendo 3DS XL In Zeer Nette Staat met Garantie.' van gebruiker 'jokke-j.o'. Marktplaats heeft wegens veiligheidsredenen besloten om het account van deze gebruiker te blokkeren. Daarmee zijn tevens alle advertenties en/of biedingen van deze gebruiker verwijderd. De berichten van en/of aan deze gebruiker die in de afgelopen 24 uur zijn verzonden, zijn mogelijk niet aangekomen. We raden u aan extra alert te zijn in uw verdere contact met deze gebruiker.
Verder geven wij u graag de volgende tips mee:
Handel transacties bij voorkeur in persoon af: u weet precies wat u koopt en van wie.
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo. Vertrouw op uw gevoel.
Zoek de verkoper op via internet en controleer hier vooraf of de (bank)gegevens bekend zijn bij de Politie.
Wees alert bij kopers en verkopers uit het buitenland (zoals Nigeria) en gebruik geen anonieme betaalmethoden als cheques, Western Union of MoneyGram.
Betaal het product via PayPal en uw aankopen zijn in veel gevallen onbeperkt beschermd. Lees meer
Bekijk onze Veilig handelen pagina voor meer tips.
Wij wensen u veel succes op Marktplaats!
Met vriendelijke groet,
Afdeling Gebruikersbescherming
www.marktplaats.nl
Zal wel even duren voor jullie weer Europees spelenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:59 schreef Elan het volgende:
Met hoeveel man verwacht men dat Ajax naar Milaan gaat? Vast niet zoveel als Feyenoord destijds tegen Inter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |