Ik heb dit nu gedaan. Maar moet ik echt een uur wachten?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal niet verklappen wat precies, maar zet voor de gein (als je hem weer hebt) Trevor in zijn huis, althans bij die 'vrienden' je weet wel neer en switch van persoon en ga na een uurtje of zo weer terug naar Trevor.
Je gaat zeker lachen als je ziet wat hij gedaan heeft.
Begrijpelijkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Omdat ik alleen aan mezelf denk.
Dat mag jij vinden. Ik zou het erger vinden als users die ik hoog in aanzien heb dit zouden zeggen over mij.quote:
Nee, als blijkt dat er met mensen te praten is ben ik best bereid de redelijkheid van hun standpunten te verkennen. Dat jij je dat niet kunt inbeelden is eerder je eigen gebrek.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom ging je dan dimmen in feedback, je was bang voor de gevolgen zeker.
dinsdag was het ook al 4 uur tot dat ik pas kon slapen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil dat jullie nu de hand schudden. Met ruzie in huis kunnen Tjacka en ik de nachtrust niet vinden
Zou je mij aub uit dit bericht willen sjoppen?quote:
Nee je kan ook direct switchen, let op die tekst op de muur.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb dit nu gedaan. Maar moet ik echt een uur wachten?
Of kan ik heb nu ook uitzetten. Ben best moe
Allemaal hand in hand? Of met ontbloot bovenlijf met de rug naar FOK toe?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
Zullen we een kring starten voor het verlies van onze vriend Knut?
Open hem maar in VBL. Ik zal de eerste zijn die je hand vastpakt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
Ok, ik zit nu midden in een filmpje en trevor is nu bij Michaelquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee je kan ook direct switchen, let op die tekst op de muur.
Nee. Desalniettemin vind ik het heel jammer dat een van mijn favoriete users een ban heeft.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
Deze post kwetst mij.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Desalniettemin vind ik het heel jammer dat een van mijn favoriete users een ban heeft.
Nee, we gaan allemaal niet naar de bijeenkomst.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Allemaal hand in hand? Of met ontbloot bovenlijf met de rug naar FOK toe?
Je kunt je ook op voorhand ergens rekening mee houden. Bijvoorbeeld dat mensen er een andere mening op na houden. Of anders denken, zich anders uiten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, als blijkt dat er met mensen te praten is ben ik best bereid de redelijkheid van hun standpunten te verkennen. Dat jij je dat niet kunt inbeelden is eerder je eigen gebrek.
Desalniettemin betekend eigenlijk niets anders dan 'ondanks dat'.quote:
hahah ja een spelvout.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Desalniettemin betekend eigenlijk niets anders dan 'ondanks dat'.
Attica, attica.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, we gaan allemaal niet naar de bijeenkomst.
I'm forever blowing bubbles.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Open hem maar in VBL. Ik zal de eerste zijn die je hand vastpakt.
Jij hebt een lijntje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |