Ga ik dat binnenkort eens proberen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah. Het is imo gewoon meer van hetzelfde alleen dan weer iets mooier. Heb online nog nauwelijks gespeeld, dat moet wel tof zijn.
Gast hou gewoon je mond zo zien al die plofkippen er uit legt men uit , ga lekker biologisch eten vrije uitloop dit en datquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:26 schreef kapiteintje het volgende:
Zien er gezond uit ja die kippen.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Gast hou gewoon je mond zo zien al die plofkippen er uit legt men uit , ga lekker biologisch eten vrije uitloop dit en dat.
Nee dat had hij niet, en uiteindelijk heeft hij dat zelf ook aangetoond door in plaats van bij zijn initiële standpunt te blijven opeens te gaan nuanceren midden in de discussie.quote:
Ja. Op xbox. Maar dat is online sowieso altijd superieur aan PS3 en PCquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan jij wel gewoon online zonder problemen?
Ben jij Loek?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee dat had hij niet, en uiteindelijk heeft hij dat zelf ook aangetoond door in plaats van bij zijn initiële standpunt te blijven opeens te gaan nuanceren midden in de discussie.
Zijn initiële standpunt was een goed standpunt waar veel mensen wat zouden hebben in het leven. Niet alleen in dit geval.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee dat had hij niet, en uiteindelijk heeft hij dat zelf ook aangetoond door in plaats van bij zijn initiële standpunt te blijven opeens te gaan nuanceren midden in de discussie.
Godverdomme ik ben het vaak met je eens Caland.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Op xbox. Maar dat is online sowieso altijd superieur aan PS3 en PC
Ik mag niet klagen. Het bier vloeide rijkelijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dag broeder Inso. Hoe was het Poolse etentje?
Ik ben het hier niet mee eens.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat Knut de schijn tegen heeft gehad nadat we meermaals tot de conclusie zijn gekomen dat kinderbijslag linea recta moest worden afgeschaft.
Ik heb mijn standpunt gewoon aangehouden hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:28 schreef Elan het volgende:
[..]
waarom nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet mee eens.
Ik ben Loek en jij bent hypocriet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het heeft er alle schijn van dat hij inderdaad dat irritante dikkerdje is idd.
Omdat ik alleen aan mezelf denk.quote:
Die ken ik eerlijk gezegd niet. Loek daarentegen ken ik wel.quote:
Waarom ging je dan dimmen in feedback, je was bang voor de gevolgen zekerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb mijn standpunt gewoon aangehouden hoor.
Ik heb dit nu gedaan. Maar moet ik echt een uur wachten?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal niet verklappen wat precies, maar zet voor de gein (als je hem weer hebt) Trevor in zijn huis, althans bij die 'vrienden' je weet wel neer en switch van persoon en ga na een uurtje of zo weer terug naar Trevor.
Je gaat zeker lachen als je ziet wat hij gedaan heeft.
Begrijpelijkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Omdat ik alleen aan mezelf denk.
Dat mag jij vinden. Ik zou het erger vinden als users die ik hoog in aanzien heb dit zouden zeggen over mij.quote:
Nee, als blijkt dat er met mensen te praten is ben ik best bereid de redelijkheid van hun standpunten te verkennen. Dat jij je dat niet kunt inbeelden is eerder je eigen gebrek.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom ging je dan dimmen in feedback, je was bang voor de gevolgen zeker.
dinsdag was het ook al 4 uur tot dat ik pas kon slapen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil dat jullie nu de hand schudden. Met ruzie in huis kunnen Tjacka en ik de nachtrust niet vinden
Zou je mij aub uit dit bericht willen sjoppen?quote:
Nee je kan ook direct switchen, let op die tekst op de muur.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb dit nu gedaan. Maar moet ik echt een uur wachten?
Of kan ik heb nu ook uitzetten. Ben best moe
Allemaal hand in hand? Of met ontbloot bovenlijf met de rug naar FOK toe?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
Zullen we een kring starten voor het verlies van onze vriend Knut?
Open hem maar in VBL. Ik zal de eerste zijn die je hand vastpakt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
Ok, ik zit nu midden in een filmpje en trevor is nu bij Michaelquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee je kan ook direct switchen, let op die tekst op de muur.
Nee. Desalniettemin vind ik het heel jammer dat een van mijn favoriete users een ban heeft.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
Deze post kwetst mij.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Desalniettemin vind ik het heel jammer dat een van mijn favoriete users een ban heeft.
Nee, we gaan allemaal niet naar de bijeenkomst.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Allemaal hand in hand? Of met ontbloot bovenlijf met de rug naar FOK toe?
Je kunt je ook op voorhand ergens rekening mee houden. Bijvoorbeeld dat mensen er een andere mening op na houden. Of anders denken, zich anders uiten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, als blijkt dat er met mensen te praten is ben ik best bereid de redelijkheid van hun standpunten te verkennen. Dat jij je dat niet kunt inbeelden is eerder je eigen gebrek.
Desalniettemin betekend eigenlijk niets anders dan 'ondanks dat'.quote:
hahah ja een spelvout.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Desalniettemin betekend eigenlijk niets anders dan 'ondanks dat'.
Attica, attica.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, we gaan allemaal niet naar de bijeenkomst.
I'm forever blowing bubbles.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Open hem maar in VBL. Ik zal de eerste zijn die je hand vastpakt.
Jij hebt een lijntje?quote:
Op zulke momenten voel ik me oud.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:42 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
dit lijkt op een digimon
digimon was fucking baas manquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Op zulke momenten voel ik me oud.
"Voel" xDquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Op zulke momenten voel ik me oud.
Ik weet totaal niet waar je het over hebt.quote:
Jorrit?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Voel" xD
Je bent op een leeftijd dat Hendrix geeneens meer zou hebben willen leven.
Ik kan het hebben. Een keertje echter. Daarna word ik superpissed.quote:
is dit een pokemonquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:42 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
dit lijkt op een digimon
32quote:
En wat als ik er de volgende keer "Met alle respect" voorzet?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan het hebben. Een keertje echter. Daarna word ik superpissed.
Ik vind Zuid Amerikaanse taferelen vaak erg geforceerd overkomen.quote:
Dat zou ik wel prettig vinden. Denk je dat als die Rus naar Timmerfrans had gebeld en was begonnen met "met alle respect", het dan nu al goed was geweest?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En wat als ik er de volgende keer "Met alle respect" voorzet?
Wat?quote:
Lijkt mij prachtig om zo'n wedstrijd mee te maken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind Zuid Amerikaanse taferelen vaak erg geforceerd overkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |