Kutbeesten allemaal doodtrappen en die linkse teef er bij.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:18 schreef kapiteintje het volgende:
De kuikentjes in Keuringsdienst van Waarde.
Deze post is zo niet nog meer gay dan die chocolademouse post onlangs.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:18 schreef kapiteintje het volgende:
De kuikentjes in Keuringsdienst van Waarde.
Jij bent weer terug bij PES hè.quote:
Hij speelt GTA met Happel samen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij bent weer terug bij PES hè.
Nee. Ik game niet zoveel en heb laatst GTA gehaald. Daar ben ik wel weer even zoet mee.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij bent weer terug bij PES hè.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:21 schreef kapiteintje het volgende:
Die kippenboer heeft geen verstand van kippen.
Kip is kip.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:21 schreef kapiteintje het volgende:
Die kippenboer heeft geen verstand van kippen.
Ik kom er niet in. 20%. Ben hem eigenlijk al wat moe.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Ik game niet zoveel en heb laatst GTA gehaald. Daar ben ik wel weer even zoet mee.
Nee, omdat hij totaal geen overtuigende antwoorden kan geven op vrijwel alle kipgerelateerde vragen die zij hem stelt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:22 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Omdat zijn ze op haar rug legt zeker?
Die methode die hij hanteert is veel effectiever.
Waarschijnlijk stelt ze dan domme vragen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, omdat hij totaal geen overtuigende antwoorden kan geven op vrijwel alle kipgerelateerde vragen die zij hem stelt.
Waarom moet jij altijd zo extreem reageren op zaken? Apart mannetje ben je toch.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:24 schreef Elan het volgende:
De
[..]
Waarschijnlijk stelt ze dan domme vragen.
Ze was al irritant toen ze begon te mekkeren dat hij vooral op moest passen dat hij er niet op eentje ging staan.
Die man werkt dagelijks met die beesten jezus hou dan gewoon je bek en stel normale vragen.
Njah. Het is imo gewoon meer van hetzelfde alleen dan weer iets mooier. Heb online nog nauwelijks gespeeld, dat moet wel tof zijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kom er niet in. 20%. Ben hem eigenlijk al wat moe.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom moet jij altijd zo extreem reageren op zaken? Apart mannetje ben je toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Kan jij wel gewoon online zonder problemen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Ik game niet zoveel en heb laatst GTA gehaald. Daar ben ik wel weer even zoet mee.
Nee jij dan, beetje janken in OUD omdat mensen anders denken. Debiel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom moet jij altijd zo extreem reageren op zaken? Apart mannetje ben je toch.
Daar had kapi 100% gelijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee jij dan, beetje janken in OUD omdat mensen anders denken. Debiel.
Haha. Dit bedoel ik nu.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee jij dan, beetje janken in OUD omdat mensen anders denken. Debiel.
Heb jij iets tegen ouders?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |