Heb heel veel van die xp-coins (meer dan 80k) dus als je wil kan ik alles voor je unlocken.quote:
Legi-oenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee in mijn: '010 isn't just a code' shirt.
moet ik dan lief tegen je doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb heel veel van die xp-coins (meer dan 80k) dus als je wil kan ik alles voor je unlocken.
Kan er nu 80 of zo op kwijt op de transferlist.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:29 schreef Caland het volgende:
Het is weer veel te laat voor een wekker die half 7 gaat
Was er ook niet zoiets met Kirkland?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:24 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)buut-kleinzoon.dhtml
prima te drinkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:25 schreef kapiteintje het volgende:
Heineken is vies. Einde bericht.
Verkapte "Tjacka je bent een lul" subtiel hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik weet niet meer of ik Tjacka eerst leuk vond ja of nee. Ik dacht van wel, maar hij doet een beetje raar Soms
nee hoor dat niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verkapte "Tjacka je bent een lul" subtiel hoor.
Jammer, dat je mij zo moet beledigen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik weet niet meer of ik Tjacka eerst leuk vond ja of nee. Ik dacht van wel, maar hij doet een beetje raar Soms
tussen wat.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoor dat niet.
Maar ik twijfel een beetje.
Ik heb dan eerst meerdere pm's nodig van meneer drizzt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niemand mag je hier Tjacka.
Drizzt zet die ban maar uit.
Hij komt ook over als een depressief iemand.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:39 schreef charmed_angel het volgende:
Rustig aan. C_A zijn momenteel met elkaar in overleg over jouw toekomst. Het ziet er weinig rooskleurig uit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:45 schreef Tjacka het volgende:
Oke, dit antwoord van C_a duurt mij te lang ik dm je wel.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig aan. C_A zijn momenteel met elkaar in overleg over jouw toekomst. Het ziet er weinig rooskleurig uit.
klopt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij komt ook over als een depressief iemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |