Ik ben echt op m'n ziel getrapt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Ik wist niet dat ik je zo boos zou maken.
snitches get stitchestwitter:mellie99xxx twitterde op woensdag 16-10-2013 om 22:46:10se sijn vak maar op een din uit en dats het overschrijfen van je wiskunde huis werk reageer retweet
Inderdaad.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zegt ook niet alles. Jij bent het levende voorbeeld met Southampton.
Tjacka.
Bij Nederlands zou ik maar niet bij haar afkijkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
snitches get stitchestwitter:mellie99xxx twitterde op woensdag 16-10-2013 om 22:46:10se sijn vak maar op een din uit en dats het overschrijfen van je wiskunde huis werk reageer retweet
Er zijn in Nederland wel meer mensen die alleen een club volgen via studio sport en co. Niks mis mee hoor, maar supporters kan je het nauwelijks noemen. Sympathisanten is dan wat treffender.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar als je hoopt dat Ajax altijd wint van elke club (dus ook Heerenveen) dan is dat toch geen sympathie?
twitter:mellie99xxx twitterde op woensdag 16-10-2013 om 22:45:31ben gwn een hetero gurl hoor en voor vriendinne sta ik ook niet oopen reageer retweet
Mwahquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:25 schreef kapiteintje het volgende:
Heineken is vies. Einde bericht.
nog niks man.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:24 schreef Elan het volgende:
Tjack welk team heb jij met FUT, uit welke competitie?
Hoie groot is je transferlijst nu dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nog niks man.
had eredevisie team met if pelle, maar verkocht.
We weten allebei dat we hier nooit uit gaan komen. Maar ik snap dat je het vreemd vindt. Zo voelt het voor mij niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn in Nederland wel meer mensen die alleen een club volgen via studio sport en co. Niks mis mee hoor, maar supporters kan je het nauwelijks noemen. Sympathisanten is dan wat treffender.
ze zijn allemaal verkochtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoie groot is je transferlijst nu dan?
Nee.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze zijn allemaal verkocht
heb nu 100k
Met je Groningen vlag?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We weten allebei dat we hier nooit uit gaan komen. Maar ik snap dat je het vreemd vindt. Zo voelt het voor mij niet.
Om het nog erger te maken ga ik waarschijnlijk met een groep vrienden naar Cambuur uit
geen ideequote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
Ik bedoel hoeveel kunnen er op.
Heb heel veel van die xp-coins (meer dan 80k) dus als je wil kan ik alles voor je unlocken.quote:
Legi-oenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee in mijn: '010 isn't just a code' shirt.
moet ik dan lief tegen je doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb heel veel van die xp-coins (meer dan 80k) dus als je wil kan ik alles voor je unlocken.
Kan er nu 80 of zo op kwijt op de transferlist.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:29 schreef Caland het volgende:
Het is weer veel te laat voor een wekker die half 7 gaat
Was er ook niet zoiets met Kirkland?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:24 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)buut-kleinzoon.dhtml
prima te drinkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:25 schreef kapiteintje het volgende:
Heineken is vies. Einde bericht.
Verkapte "Tjacka je bent een lul" subtiel hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik weet niet meer of ik Tjacka eerst leuk vond ja of nee. Ik dacht van wel, maar hij doet een beetje raar Soms
nee hoor dat niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verkapte "Tjacka je bent een lul" subtiel hoor.
Jammer, dat je mij zo moet beledigen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik weet niet meer of ik Tjacka eerst leuk vond ja of nee. Ik dacht van wel, maar hij doet een beetje raar Soms
tussen wat.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoor dat niet.
Maar ik twijfel een beetje.
Ik heb dan eerst meerdere pm's nodig van meneer drizzt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niemand mag je hier Tjacka.
Drizzt zet die ban maar uit.
Hij komt ook over als een depressief iemand.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:39 schreef charmed_angel het volgende:
Rustig aan. C_A zijn momenteel met elkaar in overleg over jouw toekomst. Het ziet er weinig rooskleurig uit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:45 schreef Tjacka het volgende:
Oke, dit antwoord van C_a duurt mij te lang ik dm je wel.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig aan. C_A zijn momenteel met elkaar in overleg over jouw toekomst. Het ziet er weinig rooskleurig uit.
klopt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij komt ook over als een depressief iemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |