LR pest mij altijd met dat verhaal hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:22 schreef Smoofie het volgende:
Jullie zitten ook in de knie club? Ik ook,
Moet je minder drinken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is dat zo? Niks van gemerkt
ja bier drinkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat wordt meer dan onbeperkt spareribs eten
enkels waren in de d'tjes al verneukt, heel de tijd er doorheen en zwaar verrekte enkelbandenquote:
reageer op mijn dm.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is dat zo? Niks van gemerkt
friendzone hierquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik lig in bed half te slapen, mag het morgen?
oke vooruitquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik lig in bed half te slapen, mag het morgen?
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
enkels waren in de d'tjes al verneukt, heel de tijd er doorheen en zwaar verrekte enkelbandenmaar daar had ik geen last meer van sinds ik in de b'tjes zat
in het laatste jaar van de a'tjes in de seizoensvoorbereiding tegen de jugend van sparta ineens ''knak'' en heel mijn knie verrot
kutleven alles
was je goed ja?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
enkels waren in de d'tjes al verneukt, heel de tijd er doorheen en zwaar verrekte enkelbandenmaar daar had ik geen last meer van sinds ik in de b'tjes zat
in het laatste jaar van de a'tjes in de seizoensvoorbereiding tegen de jugend van sparta ineens ''knak'' en heel mijn knie verrot
kutleven alles
sorryquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben er nu wel overheen, toen ik de uitslag kreeg was ik echt fucked up
bij mij was ook zo.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben er nu wel overheen, toen ik de uitslag kreeg was ik echt fucked up
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |