dat was dan ook niet de reden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:06 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
negerwat, schakelen is easy toch?
Op je 50ste ook nog. Elke debiel mag een fiets bezitten helaas.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
enige waar ik nog steeds moeite mee heb is random fietsers, laatst weer bijna eentje onder mijn autootje
nou kijk, ik ben vier keer gezakt omdat ik telkens te laat was.quote:
waarom zie je minder diepte dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nou kijk, ik ben vier keer gezakt omdat ik telkens te laat was.
dat kwam omdat ik iets minder diepte zag en daardoor steeds tijd te kort kwam.
automaat rijden kost minder tijd, dus nu ben ik wel gewoon dik op tijd altijd.
Pep.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom zie je minder diepte dan?
ik heb geen idee.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom zie je minder diepte dan?
ja dit!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:46 schreef Smoofie het volgende:
Ik mis de leuke Tjacka, spontane en beste fokvriend Tjacka.
Er is ook weinig reden tot juichen in dit leven.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dit!
Lijkt wel of hij een beetje depri is de laatste tijd
Verliefdheidquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er is ook weinig reden tot juichen in dit leven.
laat dat eens onderzoeken danquote:
Ben ik ook niet, het is gewoon testosteron.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dacht dat je niet verliefd was
nee, daarom zit ik maar op korfbal.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
laat dat eens onderzoeken dan
dan kun je zeker ook niet echt voetballen of andere balsporten goed beoefenen?
dat is ook een balsport, debielquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, daarom zit ik maar op korfbal.
ssssttt je zou ons geheimpje niet verklappenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
en niet eens op je man
jij vuige slet
wist dat je dat ging zeggen.quote:
wat is een fok friendlistquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb heel feyenoord van deze SC in mn FOK!friendlist gezet en paar andere bradas in deze SC
is algemeen bekend tochquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ssssttt je zou ons geheimpje niet verklappen
blijkbaar nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat is een fok friendlist
[..]
is algemeen bekend toch
dat laatste heb ik ookquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wist dat je dat ging zeggen.
maar nee, was nooit de beste nee, maar kon veel corrigeren op mentaliteit.
maar mag sowieso niet meer voetballen vanwege mijn knie.
Is dat leuk, altijd boven?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
blijkbaar niet
Wel heel opvallend dat hij opeens in het topic is hehihi
dat wordt meer dan onbeperkt spareribs etenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
blijkbaar niet
Wel heel opvallend dat hij opeens in het topic is hehihi
was laatst naar fysio/sportschool en kan niet eens 9lb optillen met mijn rechterbeen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat laatste heb ik ook
nu maar beetje hardlopen om geen madame_paon formaat te worden
knie club, enkel club.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:22 schreef Smoofie het volgende:
Jullie zitten ook in de knie club? Ik ook,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |