Ik wil je wel steunen als je met me wilt afsprekenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
klopt.
ga binnenkort mijn afscheidsbrief op de foks bekent maken.
jullie zijn intussen de enige die ik nog heb.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
klopt.
ga binnenkort mijn afscheidsbrief op de foks bekent maken.
jullie zijn intussen de enige die ik nog heb.
Je kunt Tong zijn opzet gebruiken. Zolang je de copyrights maar onder de brief zet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is mijn laatste post in VBL.
Succes Caland en Doublepain.
waarvoor?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb theorie examen, maar niet geleerd.
Rijbewijsquote:
je gaat zakken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Rijbewijs. Heb nog steeds geen theorie gedaan terwijl ik eerdags al kan afrijden
.
Misschien wel. Straks ff nog wat doornemen. Meeste weet ik wel denk ik.quote:
maar is het heel naar om als je ver bent met rijbewijs pas theorie te gaan doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Misschien wel. Straks ff nog wat doornemen. Meeste weet ik wel denk ik.
Hoezo. En ik ben al aardig ver, als in, ik zou morgen kunnen afrijden als ik wilquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar is het heel naar om als je ver bent met rijbewijs pas theorie te gaan doen.
sukkeltje.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoezo. En ik ben al aardig ver, als in, ik zou morgen kunnen afrijden als ik wil.
Daar kom je er tegenwoordig niet meer mee.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Misschien wel. Straks ff nog wat doornemen. Meeste weet ik wel denk ik.
Ga studeren. Volgende week donderdag weer studiefinanciering.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:57 schreef Elan het volgende:
Nog 14 euro voor eten tot na maandag, fijn.
die inschattingsvragen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
13:30. Maar hoezo is het naar dan?
dat is te laat, laatste jaar dat mensen stufi kunnen krijgen die nog niet begonnen warenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga studeren. Volgende week donderdag weer studiefinanciering.
Daar ben ik helaas te dom voor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga studeren. Volgende week donderdag weer studiefinanciering.
Toen ik mijn rijbewijs haalde zat het nog in een testfase. Dat was helemaal gaar, al lagen de eisen lagen op dat onderdeel nog wel lager.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die inschattingsvragen.
je gaat nu alles doen, wat je normaal op de weg gaat doen.
en dat is meestal fout.
Zet je Fok! account op marktplaats.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar ben ik helaas te dom voor.
Ga morgen wel even kijken voor werk voor het weekend, op de veiling zwart of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |