quote:
veel plezier in bedquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
leuk dat jullie mij ignoren, de FOK!friendlist zal vrijdag weer leger worden gemakat
zuurquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
niet bijzonder goed, gewoon normale middenvelder
steekpasjes, dribbelen, kappen en draaien waren mijn specialiteiten. Precies de dingen die ik nu niet meer kan met mijn knie.
Een beetje zoals Van der Vaart (maar dan vele malen kutter uiteraardquote:
maar ik noem een van der vaart geen normale middenvelder. als je tegen de jeugd van sparta speel. is dat in principe toch gewoon het eerste van een derde klasser niveau?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een beetje zoals Van der Vaart (maar dan vele malen kutter uiteraard), maar dan wel met een normale goede conditie.
was oefenwedstrijdje hequote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar ik noem een van der vaart geen normale middenvelder. als je tegen de jeugd van sparta speel. is dat in principe toch gewoon het eerste van een derde klasser niveau?
Je moet iets om aan 500 posts per dag te komen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:16 schreef Happel het volgende:
Stelletje kuddedieren, waarom toch elke keer weer goedemorgen zeggen hier...
Kan toch ook op deze manier. Probeer wat constructiefs bij te dragen aan dit hopeloos stukje forum i.p.v. goedemorgen te roepen elke morgen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet iets om aan 500 posts per dag te komen.
Twee keer ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:22 schreef Geo4kant het volgende:
Hey happel, is je odel al weg? Al lekker zitten poepen deze ochtend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |