SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Misschien moet ik nog wat posts plaatsen voordat ik ga slapen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:09 schreef Ajacied7 het volgende:
Het gaat hier echt over alles behalve Ultimate Team.
Modern thee kransjequote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:09 schreef Ajacied7 het volgende:
We zijn er dit jaar wel al wat eerder op uitgekeken ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:09 schreef Ajacied7 het volgende:
vruwelen kussen is wel leuk zeg.quote:
Ik vind het nu toch leukerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
We zijn er dit jaar wel al wat eerder op uitgekeken ja.
Door jouw eeuwige gepost over Doritos heb ik vandaag die Jacked gekocht gr grquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien moet ik nog wat posts plaatsen voordat ik ga slapen.
Daar ben ik het ook mee eens.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik vind het nu toch leuker
Dit topic dan
wat dacht je van dat leger danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
vruwelen kussen is wel leuk zeg.
En heb je het ook al geprobeerd?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:13 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Door jouw eeuwige gepost over Doritos heb ik vandaag die Jacked gekocht gr gr
quote:
FUT is nu gewoon een bijzaak.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook mee eens.
Alleen jammer dat FUT vrij matig is...
yupquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:14 schreef TBakkert het volgende:
Alleen jammer dat FUT vrij matig is...
Ja, maar vind nacho cheese toch chillerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En heb je het ook al geprobeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
En dan door die vieze hommel geneukt worden omdat je ze alleen voor seks kan kopen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:15 schreef poker4lifee het volgende:
in een leger slaapzak met lekker de erco aan
[..]
yup
Welkom!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoi ik doe nu ook aan FUT, maar ik snap er de ballen niet van.
We helpen je graag op weg.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Yo paintbaasquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vet, die karikaturenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alle spelers van Feyenoord discarden is de hele essentie van het spelletjequote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bedanktquote:
Dat staat nu op een laag pitje.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
We helpen je graag op weg.
Mag ik trouwens een verzoek doen voor een karikatuur?
gofferdomme.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt
[..]
Dat staat nu op een laag pitje.
Dankzij FIFA.
Sorry
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Yo paintbaas
Zal speciaal voor jou mijn UI veranderen
Ik heb een reputatie merk ik.quote:
Ik heb nu geen enkele speler uit de Eredivisie. Alleen maar random buitenlanders.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:22 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Alle spelers van Feyenoord discarden is de hele essentie van het spelletje
Kijk maar naar de requestlijst in mijn topic wat ik nog allemaal moest doenquote:
Wait, whut?!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:23 schreef TBakkert het volgende:
Nog 200 candies en dan heb ik een iron sword.
Nou, iemand begon over karikaturen en toen klikte ik op die ene link. Vandaarquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een reputatie merk ik.
[..]
Ik heb nu geen enkele speler uit de Eredivisie. Alleen maar random buitenlanders.
Dit je mag de koning voorvocht niet belachelijk maken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:19 schreef Toefjes het volgende:
Wat een voorvocht in het vorige topic. Een beetje Djeetje belachelijk maken![]()
Moet je minstens een half jaar voor posten hier, voor je Djeetje belachelijk mag maken.
Ik heb niks gezegd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk maar naar de requestlijst in mijn topic wat ik nog allemaal moest doen. Soms ontbreekt het aan inspiratie.
http://candies.aniwey.net/quote:
Geordie shore?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:26 schreef Djeetje het volgende:
Die vriend van Charlotte
Staat gewoon tegen haar te schreeuwen dat ze der bek moet houden
Nu wel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dit je mag de koning voorvocht niet belachelijk maken.
Wisten jullie trouwens als dat het bijna mijn 1 jarige jubileum hier is ?
PCquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, iemand begon over karikaturen en toen klikte ik op die ene link. VandaarPS3 of xbox?
quote:
Eigenlijk niet nee...quote:
Ligt al een tijd stil hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb niks gezegd.![]()
Dat is echt een hoop werk.![]()
Wat is er mis met PC?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee...
Maar voor mensen als jij wil men hier nog wel eens een uitzondering maken.
Niks mis mee hoorquote:
Er klopt elk jaar geen zak van die prijzen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er mis met PC?
[..]
Niks mis mee hoor
Welke prijzen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Er klopt elk jaar geen zak van die prijzen.
Ooh ik heb geen FIFA aanstaan nu, maar ik heb wel iedereen nu rond 75+. En ben vanmiddag begonnen, dus gaat prima. Alleen ik verlies tering vaakquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:29 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Laat je team eens zien? Of heb je nog niet echt een team gemaakt?
Maar op de PC ziet het er mooi uit hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mensen die Fifa op de PC spelen zijn vaak een karikatuur van echte Fifa spelers
Lekker potje rimmenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:31 schreef BDIL het volgende:
Ben ik de enige die Pacific Rim op een B film vind lijken ?
Veel verkeerd gebruik van Lens Flares, dat kan het hele effect van zo'n film omgooien.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:31 schreef BDIL het volgende:
Ben ik de enige die Pacific Rim op een B film vind lijken ?
Rage quiten dan...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik heb geen FIFA aanstaan nu, maar ik heb wel iedereen nu rond 75+. En ben vanmiddag begonnen, dus gaat prima. Alleen ik verlies tering vaak. Zelfs met 11-1 net
Nee maar het acteerwerk, achtergrond muziek soms,over the top effectenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Veel verkeerd gebruik van Lens Flares, dat kan het hele effect van zo'n film omgooien.
We roepen dat standaard eigenlijk: Fut op de PCquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar op de PC ziet het er mooi uit hoor. En alles werkt gewoon. En ik speel met controller hè, toetsenbord is sowieso kut.
11-1 is wel heel ernstigquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik heb geen FIFA aanstaan nu, maar ik heb wel iedereen nu rond 75+. En ben vanmiddag begonnen, dus gaat prima. Alleen ik verlies tering vaak. Zelfs met 11-1 net
www.wefut.comquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die uitleg kreeg ik al van Evertquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We roepen dat standaard eigenlijk: Fut op de PCMaar probeer in elk geval de linkjes tussen de spelers groen of oranje te laten worden. Zorg dat de spelers iets met elkaar te maken hebben: Zelfde club, zelfde competitie of zelfde nationaliteit. Zo krijg je de team chemistry hoger en zal je team makkelijker gaan spelen.
Ach joh ik heb ook wedstrijden dat ik met 3-0 voor sta en met 4-7 verliesquote:
Ja, alleen voor Eto'o niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die uitleg kreeg ik al van Evert. Niet dat ik er echt op heb gelet, ik heb gewoon zo snel mogelijk goede spelers proberen te halen en was blij dat ik die middelmaat kon lozen
. Maar maakt dat echt een verschil of ze goed kunnen samenspelen?
Daarvoor nog 6-6 gespeeld, waar ik vlak voor tijd nog voorstond met 6-3 ofzo. FIFA maakt je agressiefquote:
Chemistryquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die uitleg kreeg ik al van Evert. Niet dat ik er echt op heb gelet, ik heb gewoon zo snel mogelijk goede spelers proberen te halen en was blij dat ik die middelmaat kon lozen
JBGSquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ach joh ik heb ook wedstrijden dat ik met 3-0 voor sta en met 4-7 verlies
Jawel. Ik verlies alleen met 11 goals als ik de controller heb weggelegd uit frustratie. Zelden dat iemand hier met zulke cijfers verliest eigenlijk. Team chemistry is belangrijker dan welke spelers je hebt. Altijd handig trouwens als ze een beetje hard kunnen rennen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zulke spelers heb ik nog niet in mijn teamquote:
Ooh. Ga ik morgen wel even spelers voor halen. Even kijken uit welke competitie ik ze pak.quote:
Ooh. Maar ik kan ook gewoon totaal niet verdedigen, ik moet duidelijk wennen aan FIFA weerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jawel. Ik verlies alleen met 11 goals als ik de controller heb weggelegd uit frustratie. Zelden dat iemand hier met zulke cijfers verliest eigenlijk. Team chemistry is belangrijker dan welke spelers je hebt. Altijd handig trouwens als ze een beetje hard kunnen rennen.
Het kan verkeren hier hoor, voordat je het weet is je reputatie hier lager dan die in het Ajaxtopic.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een reputatie merk ik.
[..]
Ik heb nu geen enkele speler uit de Eredivisie. Alleen maar random buitenlanders.
Jammer genoeg precies dit. Het zorgt echter wel voor vermaak, dus kan ik er mee leven.quote:
Dat valt reuzemee joh.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het kan verkeren hier hoor, voordat je het weet is je reputatie hier lager dan die in het Ajaxtopic.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:42 schreef Tobi-wan het volgende:
Ja, dit gaat hem worden...
[ afbeelding ]
Kut teamquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:42 schreef Tobi-wan het volgende:
Ja, dit gaat hem worden...
[ afbeelding ]
hangt er van af op welke plek je hem zet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:43 schreef Jorwol het volgende:
Welke chem style op Gundogan in 4-3-3 (3)?
CM uiteraard. Heb Ramires en Gustavo op CDMquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hangt er van af op welke plek je hem zet.
Ik vind Maestro voor dat soort spelers wel handig.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:44 schreef Jorwol het volgende:
[..]
CM uiteraard. Heb Ramires en Gustavo op CDM
Hm ja idd, dacht nog aan Artist, maar dan is z'n afstandschot nog minder..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind Maestro voor dat soort spelers wel handig.
In elk geval geen kaartje geven waarbij andere stats lijden onder een pace-upgrade.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:48 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hm ja idd, dacht nog aan Artist, maar dan is z'n afstandschot nog minder..
Was ik niet van planquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
In elk geval geen kaartje geven waarbij andere stats lijden onder een pace-upgrade.
Mooi.quote:
iemand vast wel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:54 schreef _NZT_ het volgende:
Jeuk aan m'n poeperd...iemand ff krabben?
leukquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:55 schreef TBakkert het volgende:
Ik ga zo 10 lollipops in één keer kopen voor mijn farm.
Dan moet ik wat upgraden en dan ga ik goblins uitmoorden.
inderdaad.quote:
Coop met Ajaciedquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:06 schreef ThadCastle het volgende:
CoopDe tegenstanders die niks kunnen winnen van ons. 58% balbezit, Mignolet MOTM krijg toch de kolere
quote:
Genieten dus.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Morgen waarschijnlijk nieuwe episode wel in het engels weer
Ik stond 3-0 voor werd uiteindelijk 3-3 in de 90e min, maar echte goeie gamers geven niet op.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:16 schreef Nickskuh het volgende:
Wat ga ik toch steeds meer een schijthekel aan dit spel krijgen4-0 voorstaan tot de 64e minuut en 4-4 eindstand.
Zekers hopelijk ontwikkeld mijn engels zich snel zodat ik niet meer hoef voor te lezenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Genieten dus.
Dat herinnert mij aan het feit dat ik morgen een Engelse toets heb met alleen maar woordjes die ik niet heb geleerd.
Je Nederlands is nog niet echt ontwikkeld.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zekers hopelijk ontwikkeld mijn engels zich snel zodat ik niet meer hoef voor te lezen
Daar gaat het dan ook niet overquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je Nederlands is nog niet echt ontwikkeld.
Wanneer iemand jou aanvalt is de wereld te klein maar je pest wel anderequote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je Nederlands is nog niet echt ontwikkeld.
Ik maak dan ook niet zulke fouten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wanneer iemand jou aanvalt is de wereld te klein maar je pest wel andere
Update je pack counter eens. Ik kan hier echt niet tegen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wanneer iemand jou aanvalt is de wereld te klein maar je pest wel andere
moet je ook snellere spelers kopenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:24 schreef Downstar het volgende:
wat word ik schijtziek van die team die alleen opgesteld zijn uit gasten met een pace van >85 ofzo
ik word er aan alle kanten uit gelopen en kan niks beginnen![]()
![]()
Die missiequote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:25 schreef Roypsv het volgende:
[..]
moet je ook snellere spelers kopen
Haha, baas he.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
FUT IN HET NEDERLANDS
RECHTER VERDEDIGER
ok.. heb je verder nog iets te melden of ben je hier alleen om te showen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij staat er dan RA; RechtsAchter?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
FUT IN HET NEDERLANDS
RECHTER VERDEDIGER
ja joh, dat helpt..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:25 schreef Roypsv het volgende:
[..]
moet je ook snellere spelers kopen
1 seconde voor de shutdownquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Morgenochtend weer vroeg naar school.. ik neem waarschijnlijk mijn laptop mee. gr gr :
w
quote:
later MAootttquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:18 schreef TBakkert het volgende:
Ik ga maar eens naar bed... Welterusten allemaal.
quote:
Inderdaad, nooit opgeven. Zeker niet bij Fifa.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik stond 3-0 voor werd uiteindelijk 3-3 in de 90e min, maar echte goeie gamers geven niet op.
Meteen vanaf de aftrap de 4-3 gescoord
Tja.. economie, crisis etc. :-)quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:16 schreef Djeetje het volgende:
Goedemorgen
Hebben jullie ook het gevoel dat handelen moeizamer gaat dan vorig jaar ?
Wie ben jij eigenlijk ?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:17 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Tja.. economie, crisis etc. :-)
Je broertje zal hier ook maar opzitten en je weet daarvanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:18 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Post hier niet zo vaak, maar ken wel z'n broertje uit BF-topic
Wie ben jij dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:18 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Post hier niet zo vaak, maar ken wel z'n broertje uit BF-topic
Diamond.. ;-)quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je broertje zal hier ook maar opzitten en je weet daarvan
Niemand hoeft te weten dat ik hier op zit die ik ken.
Dan denken ze helemaal dat ik niet buiten kom.
Mooi toch, buiten is het eng en gevaarlijk, beter binnen blijven achter je computertje jongeman.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je broertje zal hier ook maar opzitten en je weet daarvan
Niemand hoeft te weten dat ik hier op zit die ik ken.
Dan denken ze helemaal dat ik niet buiten kom.
Als je PS3 speelt is dat een goed idee.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:22 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Diamond.. ;-)
Keer kennismaken met een potje tikkie tak voetbal? ;-)
Ik lees hier vooral, zo af en toe reageer ik eens.
Ahhh vandaarquote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:23 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Lolinn op xbox, heb wel eens clubs met je gedaan
Jammer, xbox.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als je PS3 speelt is dat een goed idee.
Als je hier vooral voetbal leest is het niet goed denk ik met je
Gaat hier vaker over andere dingen dan over FIFA/FUT
Ik maak minder winst per speler maar ik ben nog wel constant.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:16 schreef Djeetje het volgende:
Goedemorgen
Hebben jullie ook het gevoel dat handelen moeizamer gaat dan vorig jaar ?
Constant aan het handelen bedoel je?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik maak minder winst per speler maar ik ben nog wel constant.
Nee, ik ben zo constant als Constant.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Constant aan het handelen bedoel je?
Potsiequote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Constant aan het handelen bedoel je?
Daar maak je toch tijd voor ?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:42 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Potsie![]()
Nog wel tijd om af en toe FIFA te spelen?
van de week ook maar eens gedaanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vanochtend maar even van de gelegenheid gebruik gemaakt wat goedkope managers in te slaan. Ik heb op zich genoeg contracten, maar nu ben ik met mijn staff modifier van 15% naar 52% gegaan. Alle beetjes helpen
Hihaho nog wat verdient gister met TOTW ?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
van de week ook maar eens gedaanscheelt toch weer. alleen jammer dat je met die 99 contracten geen 150 contracten krijgt
![]()
gister de fout gemaakt om 60K aan packs uit te geven![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:42 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Potsie![]()
Nog wel tijd om af en toe FIFA te spelen?
Haha, maar toch minder dan gebruikelijkquote:
nou ja eerst 25K verdient aan lahm en kroos. daarna 60K uit gegevenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hihaho nog wat verdient gister met TOTW ?
Klopt. Niet +10, maar +10% overigens (dus 70 shooting gaat naar 77 shooting). Trainingcards zijn maar voor 1 wedstrijd van toepassing.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:51 schreef Diamond3d het volgende:
Sinds kort voor het eerst kennis gemaakt met FUT.
Waar dienen de trainers voor? Conditietrainer, keeperstrainer etc.
Ik heb begrepen dat je skills dan met een x% omhoog gaan wanneer je zo'n trainingskaart gebruikt?
Dus schieten is +10, trainer die traint op schieten staat op +15, eerstvolgende wedstrijd (bij gebruik van kaart) is schieten +25?
Wie kan dit bevestigen/aanpassen?
Ik had een kleine 15-20k gemaakt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Haha, maar toch minder dan gebruikelijk
Spelen gaat al een stukkie beter dan pakweg een week terug, ik heb het idee dat ik het onder de knie begin te krijgen (heb nu een streak van 6/7 gewonnen wedstrijden op rij)
Oke thnx! Vrij nutteloos dus.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Niet +10, maar +10% overigens (dus 70 shooting gaat naar 77 shooting). Trainingcards zijn maar voor 1 wedstrijd van toepassing.
Ik gebruik het nooit, vind het overdreven. Ik spaar alleen wat managers, omdat dat je weer contracten scheelt
Begovic al geprobeerd ?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:54 schreef Thorb het volgende:
Cech/Hart/Lloris, zeg het maar jongens!
Lloris. Maar niet uit eigen ervaring, vooral hear-say.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:54 schreef Thorb het volgende:
Cech/Hart/Lloris, zeg het maar jongens!
Oh zie dat die geen long throw heeft, dan probeer ik eerst even Cech.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lloris. Maar niet uit eigen ervaring, vooral hear-say.
Er zijn mensen die hun teams proberen te boosten met die cards, maar ik gebruik ze nooit. Bij mij staan ze te verwelken in mijn club...eigenlijk kun je ze dan net zo goed gebruiken. Maar ik zou ze nooit specifiek gaan kopen voor gebruik.quote:
Ik weet het niet. Het zal vast niet zo'n ongemakkelijk gesprek geweest zijn, als die keer dat ik tegen mijn ouders over mijn recreatief drugsgebruik begon.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Had hij zijn ouders trouwens verteld dat het internet het wel deed na half en ook na 1 uur?
Wij hebben ook van die gangsters op school.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het zal vast niet zo'n ongemakkelijk gesprek geweest zijn, als die keer dat ik tegen mijn ouders over mijn recreatief drugsgebruik begon.
Welkomquote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:51 schreef Diamond3d het volgende:
Sinds kort voor het eerst kennis gemaakt met FUT.
Waar dienen de trainers voor? Conditietrainer, keeperstrainer etc.
Ik heb begrepen dat je skills dan met een x% omhoog gaan wanneer je zo'n trainingskaart gebruikt?
Dus schieten is +10, trainer die traint op schieten staat op +15, eerstvolgende wedstrijd (bij gebruik van kaart) is schieten +25?
Wie kan dit bevestigen/aanpassen?
Ik heb gewoon niks gezegd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het zal vast niet zo'n ongemakkelijk gesprek geweest zijn, als die keer dat ik tegen mijn ouders over mijn recreatief drugsgebruik begon.
Pff hoe oud zijn jullie hier? Iedereen nog op school?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wij hebben ook van die gangsters op school.
Morgen gaan we naar walibi en willen ze daar stoned gaan
Er zijn er een aantal qua leeftijd rond de 16 (maar ook een aantal mentaal onder de 10). Veel ook boven de 20 hier. Zoals ik zelf.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:02 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Pff hoe oud zijn jullie hier? Iedereen nog op school?
Ik ben hier een van de jongste hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:02 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
2 vmbo jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:02 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:03 schreef FCsuarez het volgende:
KUT!!!
verkopen verkopen verkopen
ik sta onder djeetje in de profit ranking
Blowen is voor kleine kinderen manquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wij hebben ook van die gangsters op school.
Morgen gaan we naar walibi en willen ze daar stoned gaan
Waarom zou je ook?quote:
Ach joh ik lach ze toch alleen maar uitquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Blowen is voor kleine kinderen manKei hard snuiven joh, dat is het echte werk!
[..]
Waarom zou je ook?
Ik weet niet hoor, maar daar klopt echt geen reet van.... Namelijk alles wat je inkoopt, gaat er niet vanaf. Dus het is eigenlijk geen Trade Profit, maar Trade Revenue.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:03 schreef FCsuarez het volgende:
KUT!!!
verkopen verkopen verkopen
ik sta onder djeetje in de profit ranking
heb nog een paar spelers in me club staan die full profit mee tellen voor mijn trading omdat ik ze niet op dit account gekocht hebquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wacht maar af tot dat de chem styles stijgen
als jij het inkoopt voor 40K en voor 50 verkoopt komt er 7.5K bij. is volgens mij gewoon netjes je trade profit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar daar klopt echt geen reet van.... Namelijk alles wat je inkoopt, gaat er niet vanaf. Dus het is eigenlijk geen Trade Profit, maar Trade Revenue.
Blowen heb ik een tijdje best wel veel gedaan. Dagelijks. Nu blow ik echt bijna nooit meer, hooguit na een feest waar ik aan de XTC heb gezeten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ach joh ik lach ze toch alleen maar uit
Zaterdag zei mijn moeder nog 'je hebt nu voor het eerst langer internet' terwijl het al 3 dagen achter elkaar niet uit was gevallen. Ze hadden dus ook niks door.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Blowen is voor kleine kinderen manKei hard snuiven joh, dat is het echte werk!
[..]
Waarom zou je ook?
Mijn tijd komt nog welquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb nog een paar spelers in me club staan die full profit mee tellen voor mijn trading omdat ik ze niet op dit account gekocht heb
Ik heb het nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Blowen heb ik een tijdje best wel veel gedaan. Dagelijks. Nu blow ik echt bijna nooit meer, hooguit na een feest waar ik aan de XTC heb gezeten.
doe er alles aan om je voor te blijvenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Mijn tijd komt nog wel![]()
Misschien volgende week al
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als jij het inkoopt voor 40K en voor 50 verkoopt komt er 7.5K bij. is volgens mij gewoon netjes je trade profit.
Ik ook niet. Geen behoefte aan ook trouwens. Bier werkt prima.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan.
Komt nog wel eens op zijn tijd.
Als de chem styles naar 4k gaan heb ik al 2mquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
doe er alles aan om je voor te blijvengaat me lukken
Geen idee.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 03:21 schreef Tim86 het volgende:
Sinds wanneer loopt de klok gewoon door bij een inworp? Valt me nu pas voor het eerst op omdat iemand er als een gek mee ging tijdrekken..duurt 5 minuten ofzo per inworp![]()
![]()
tuurlijk wel je hebt voor om en na bij de 180K aan waarde gekocht in je club staan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt toch niet joh
Is dat niet gewoon afwachten (zodat je hem niet snel ingooit)?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Geen idee.
Brengt me wel op een andere vraag: hoe wissel je van speler bij een inworp? Ik zie de tegenstander dat vaak doen (dus de bal neerleggen en iemand anders hem laten nemen), maar hoe ?
Automatisch gaat datquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Geen idee.
Brengt me wel op een andere vraag: hoe wissel je van speler bij een inworp? Ik zie de tegenstander dat vaak doen (dus de bal neerleggen en iemand anders hem laten nemen), maar hoe ?
Ik merk dat als de bal uitgaat vlakbij de RW, dat als je dan gewoon even wacht, komt bij mij Willems de bal daar ingooien, omdat hij Giant Throw In trait heeftquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Geen idee.
Willems komt dus helemaal over van de LB-positie naar RW? Lijkt me niet echt handig...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik merk dat als de bal uitgaat vlakbij de RW, dat als je dan gewoon even wacht, komt bij mij Willems de bal daar ingooien, omdat hij Giant Throw In trait heeft
Dat zou best kunnen, maar dan klopt toch alsnog de berekening niet. Jij zegt dus, dat als ik nu een speler (10k gekocht) zou verkopen voor 20k, dat er dan niet 19k bij komt, maar 9k?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tuurlijk wel je hebt voor om en na bij de 180K aan waarde gekocht in je club staan.
Ja niet heel ideaal inderdaad, maar heb er niet op gelet of zijn positie dan wordt overgenomen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Willems komt dus helemaal over van de LB-positie naar RW? Lijkt me niet echt handig...
vorig jaar deed hij inderdaad gewoon weer de 20K erbij dus als jij maar flink wat spelers door de club heen haalde was je trade profit altijd groot.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar dan klopt toch alsnog de berekening niet. Jij zegt dus, dat als ik nu een speler (10k gekocht) zou verkopen voor 20k, dat er dan niet 19k bij komt, maar 9k?
Dat zou een kromme redenatie zijn, want hoe kan je winst maken als je alleen maar inkoopt van je matchcoins?
Neem je die ingooi dan ook echt ver? Ik gooi echt altijd naar 1 van de 2 mannetjes die dichtbij vrij staatquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja niet heel ideaal inderdaad, maar heb er niet op gelet of zijn positie dan wordt overgenomen.
Willems gooit hem helemaal naar de penaltystip. Wynne ookquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Neem je die ingooi dan ook echt ver? Ik gooi echt altijd naar 1 van de 2 mannetjes die dichtbij vrij staat
coins over gezet naar een ander accountquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:14 schreef Thorb het volgende:
1.7 miljoen tradeprofit met 2k coins en geen spelers van waarde in de club
Een halve corner dus? Ik heb nog geen tegenstanders gehad die dat ook echt doen. Scoor je daar wel eens uit dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Willems gooit hem helemaal naar de penaltystip. Wynne ook
Dan krijg ik toch wel een natte plek in mijn broekjequote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Glorieus moment als je 2000 intikt, je op search drukt en er niks gevonden wordt
Hmm paar honderd k maxquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
coins over gezet naar een ander account
en voor die andere paar 100K consumables in de club staan zekerquote:
Neequote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en voor die andere paar 100K consumables in de club staan zeker
Ik nog niet maar het is wel mogelijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een halve corner dus? Ik heb nog geen tegenstanders gehad die dat ook echt doen. Scoor je daar wel eens uit dan?
dan weet ik het ook niet meerquote:
Naar de andere kant van het veld johquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Neem je die ingooi dan ook echt ver? Ik gooi echt altijd naar 1 van de 2 mannetjes die dichtbij vrij staat
Ik vind het maar raar. Ik heb juist het gevoel dat het nu vertekend is. Want als jij zegt dat ik voor 180k in mijn club heb. En ik verkoop dat, dan stijgt mijn trade profit toch nóg meer? Dan heb ik 17k matchcoins, 300k coins en 500k trade profit. Klopt nog steeds niet hoor. Zeker als je nagaat dat ik nog consumables gekocht en gebruikt heb, waarvan ik de coins nooit meer terug kan zien.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vorig jaar deed hij inderdaad gewoon weer de 20K erbij dus als jij maar flink wat spelers door de club heen haalde was je trade profit altijd groot.
dit jaar stijgt hij idd niet als je niet handelt.
zit dit jaar best goed in elkaar hoor
nee als jij nu spelers verkoopt voor minder dan je gekocht heb gaat er juist trade profit af. dit was vorig jaar niet zo. hoe dat met consumables gaat weet ik idd nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Naar de andere kant van het veld joh
[..]
Ik vind het maar raar. Ik heb juist het gevoel dat het nu vertekend is. Want als jij zegt dat ik voor 180k in mijn club heb. En ik verkoop dat, dan stijgt mijn trade profit toch nóg meer? Dan heb ik 17k matchcoins, 300k coins en 500k trade profit. Klopt nog steeds niet hoor. Zeker als je nagaat dat ik nog consumables gekocht en gebruikt heb, waarvan ik de coins nooit meer terug kan zien.
Daarom moet er meteen geld vanaf gaan als je iets koopt en dat gebeurt dus niet. Als je een bedrijf opstart en je koopt 20 producten in, maar je verkoopt ze niet. Dan heb je toch 20p verlies en draai je toch niet quitte?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee als jij nu spelers verkoopt voor minder dan je gekocht heb gaat er juist trade profit af. dit was vorig jaar niet zo. hoe dat met consumables gaat weet ik idd nietje zou idd zeggen dat dat geld verdwijnt.
nee want ze verrekenen het bij de verkoop van de speler.. als jij je IF pelle voor 1 K verkoopt heb je 9K minder trade profit. en dat is natuurlijk net wat EA onder tradeprofit ziet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daarom moet er meteen geld vanaf gaan als je iets koopt en dat gebeurt dus niet. Als je een bedrijf opstart en je koopt 20 producten in, maar je verkoopt ze niet. Dan heb je toch 20p verliest en draai je toch niet quitte?
aaaah my brain is hurting meeeee, ik snap het niet meer... ik vind het allemaal heel onlogisch, puur omdat als je iets koopt er niks vanaf gaat. Dan zou mijn trade profit dus gelijk blijven als ik 1 miljoen coins verkoop en die speler in mijn club bewaar. Slaat nergens opquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee want ze verrekenen het bij de verkoop van de speler.. als jij je IF pelle voor 1 K verkoopt heb je 9K minder trade profit.
het slaat inderdaad nergens op. maar toch is het al beter dan vorig jaarquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
aaaah my brain is hurting meeeee, ik snap het niet meer... ik vind het allemaal heel onlogisch, puur omdat als je iets koopt er niks vanaf gaat. Dan zou mijn trade profit dus gelijk blijven als ik 1 miljoen coins verkoop en die speler in mijn club bewaar. Slaat nergens op
Nja, ik weet het niet.. Vorig jaar vond ik het juist realistisch t.o.v. mijn eigen trade profit. Ik had op een gegeven moment 1.2 miljoen trade profit ofzo, verkocht een shitload en had toen uiteindelijk een negatieve trade profit. Nu heb ik het idee dat ik nooit een negatieve trade profit kan halenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
het slaat inderdaad nergens op. maar toch is het al beter dan vorig jaar![]()
dit lost het torb raadsel wel meteen op die heeft dus ook een paar 100K verkocht en een bronze met een waarde van 400K in zijn club
Koop mijn fitness kaartjes voor 2000 coins en verkoop ze voor 900 coins of mijn shadow/hunter kaartjes voor 4500 coins en verkoop ze voor 2000, dan heb je snel zat een negatieve trade profit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nja, ik weet het niet.. Vorig jaar vond ik het juist realistisch t.o.v. mijn eigen trade profit. Ik had op een gegeven moment 1.2 miljoen trade profit ofzo, verkocht een shitload en had toen uiteindelijk een negatieve trade profit. Nu heb ik het idee dat ik nooit een negatieve trade profit kan halen.
of mijn NIF alderweireld voor 100K (wat hij natuurlijk waard is) en discard hemquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Koop mijn fitness kaartjes voor 2000 coins en verkoop ze voor 900 coins of mijn shadow/hunter kaartjes voor 4500 coins en verkoop ze voor 2000, dan heb je snel zat een negatieve trade profit.
Valenciaquote:
Lopen jullie nu weer uit te vogelen hoe trade profit werktquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee want ze verrekenen het bij de verkoop van de speler.. als jij je IF pelle voor 1 K verkoopt heb je 9K minder trade profit. en dat is natuurlijk net wat EA onder tradeprofit ziet.
Als ik ze helemaal niet zou verkopen, dan zou ik nog sneller een negatieve trade profit moeten hebben. Maar nee, als je kapot dure spelers gaat kopen en nooit meer verkoopt, omdat je er mee speelt, dan blijft je trade profit dus hoogquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Koop mijn fitness kaartjes voor 2000 coins en verkoop ze voor 900 coins of mijn shadow/hunter kaartjes voor 4500 coins en verkoop ze voor 2000, dan heb je snel zat een negatieve trade profit.
Dan moeten ze ook rekening houden met de FUT-Coin Inflatie, afschrijvingen van de spelers en nog meer lastige boekhoudkundige zaken. Consumables die dus niks van je trade profit afsnoepen, terwijl die dingen verdwijnenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:59 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Lopen jullie nu weer uit te vogelen hoe trade profit werkt![]()
Deze man heeft gelijk..als je speler koopt draai je natuurlijk geen verlies, je hebt immers een asset er tegenover staan
Precies. En dan hebben we het nog niet eens over kosten als gevolg van kapitaal dat we moeten aanhouden uit hoofde van Basel III en Solvency II. Wat een farce.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan moeten ze ook rekening houden met de FUT-Coin Inflatie, afschrijvingen van de spelers en nog meer lastige boekhoudkundige zaken. Consumables die dus niks van je trade profit afsnoepen, terwijl die dingen verdwijnen. Het zijn toch ook kosten die je maakt en die horen van je winst af te gaan. Punt.
nog even en je moet vermogens belasting betalen als je meer dan 20K in cash hebtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. En dan hebben we het nog niet eens over kosten als gevolg van kapitaal dat we moeten aanhouden uit hoofde van Basel III en Solvency II. Wat een farce.
Box 3 jonguhquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nog even en je moet vermogens belasting betalen als je meer dan 20K in cash hebt
Oké, dit gaat mij te ver. Ik ben maar een simpele psychologie studentquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. En dan hebben we het nog niet eens over kosten als gevolg van kapitaal dat we moeten aanhouden uit hoofde van Basel III en Solvency II. Wat een farce.
Jij hebt geluk want jij mag 2x het heffingsvrij vermogen van je belastbaar inkomen in box 3 afhalen.quote:
Kan zijn...maar bij het invullen van mijn belastingaangifte sla ik box 3 standaard over, want dat is voor rijke tata'squote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij hebt geluk want jij mag 2x het heffingsvrij vermogen van je belastbaar inkomen in box 3 afhalen.
ik laat het altijd doenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan zijn...maar bij het invullen van mijn belastingaangifte sla ik box 3 standaard over, want dat is voor rijke tata's
Dit heb ik bij belastingrecht geleerd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:17 schreef Jorwol het volgende:
Fiscaal recht in het FUT-topic, dat ik deze dag nog mee mag maken
En ik bij fiscale economie. Een jaar of 13 terugquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit heb ik bij belastingrecht geleerd.
dit was gewoon economie op middelbarequote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat doe jij voor opleiding dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat van box 3 wel maar het heffingsvrij vermogen wist ik pas toen ik in het 2e jaar belastingrecht kreeg.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
dit was gewoon economie op middelbare
Algemene kennis zou ik het noemen.
BEquote:
HBO of WO?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat van box 3 wel maar het heffingsvrij vermogen wist ik pas toen ik in het 2e jaar belastingrecht kreeg.
[..]
BE
Belgie ?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat van box 3 wel maar het heffingsvrij vermogen wist ik pas toen ik in het 2e jaar belastingrecht kreeg.
[..]
BE
Oke, vind ik vrij laatquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
BE
Nee.. eerst dit maar eens halen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:24 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Weet je al wat je hierna gaat doen?
Na FUT14 gaat DS2 zich gewoon toeleggen op FUT15. Niets verrassends.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:24 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Weet je al wat je hierna gaat doen?
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Na FUT14 gaat DS2 zich gewoon toeleggen op FUT15. Niets verrassends.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Legt bij de 0-2 in de 60e minuut zijn controller neer![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:38 schreef Toefjes het volgende:
Ik speel nu tegen deze dude:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Legt bij de 0-2 in de 60e minuut zijn controller neer![]()
Ik snap dat nooit want je kan nog makkelijk winnen dan.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
niet van toefjesquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Ik snap dat nooit want je kan nog makkelijk winnen dan.
Type gnerk, en Bahvaria drinkend. Dat verklaart een hoop.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Ik snap dat nooit want je kan nog makkelijk winnen dan.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:38 schreef Toefjes het volgende:
Ik speel nu tegen deze dude:je tegenstander googlenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Legt bij de 0-2 in de 60e minuut zijn controller neer
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Het is wel een brede boiiquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Type gnerk, en Bahvaria drinkend. Dat verklaart een hoop.
Mensen met voor-en achternaam in de gamertag, en de club die ze aanhangen in de clubnaam. Hij speelde zonder controller beter dan met.quote:
Bijna iedereen hier doet een economische studie of heeft dat gedaanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:47 schreef Fuszy het volgende:
verdomme. Ik doe dezelfde opleiding als ds2
mijn leven! geruïneerd!!
Daarom zijn de meeste mensen hier zo goed in handelen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Bijna iedereen hier doet een economische studie of heeft dat gedaan
Je moet toch wat om je staande te houden in de harde economische wereld van FUTquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ha ha ik niejt heurquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Precies. Mijn neefje FUT ook en die leert voor kok. Maar hij bakt er niks van.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daarom zijn de meeste mensen hier zo goed in handelen.
Was deze woordkeuze bewust gekozen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. Mijn neefje FUT ook en die leert voor kok. Maar hij bakt er niks van.
Misschien een beetjequote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Was deze woordkeuze bewust gekozen?
haha wat een koksucker. Kan niet eens handelen hi ha hoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. Mijn neefje FUT ook en die leert voor kok. Maar hij bakt er niks van.
Rechtermuisknop op de grafiek - gegevens selecteren - horizontale aslabels - bewerken en dan de jaartallen selecteren.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:50 schreef Thorb het volgende:
Ik hoef geen kritiek op de lelijkheid van dit ding (want dat maakt niet uit), maar wil graag onder de kolommen een jaartal plaatsen. Kan het niet vinden. Iemand die me kan helpen?!!?
[ afbeelding ]
met excel he
Thanks gelukt, zat al de hele tijd bij select data maar keek niet naar horizontale aslabelsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Rechtermuisknop op de tabel - gegevens selecteren - horizontale aslabels - bewerken en dan de jaartallen selecteren.
Ik verwonderde al over het feit dat het je niet lukte, dit is wel basiskennis Excel hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Thanks gelukt, zat al de hele tijd bij select data maar keek niet naar horizontale aslabels
eitjequote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik verwonderde al over het feit dat het je niet lukte, dit is wel basiskennis Excel hoor
Zodra er draaitabellen gemaakt moeten worden haak ik namelijk af
Heb nooit met excel gewerkt, kregen afgelopen weken 2 opdrachten en morgen een toets die je moet halen. 1 mogelijkheid tot herkansing en anders mag je niet verder met opleidingquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik verwonderde al over het feit dat het je niet lukte, dit is wel basiskennis Excel hoor
Zodra er draaitabellen gemaakt moeten worden haak ik namelijk af
Heerlijk, dat soort showstoppersquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb nooit met excel gewerkt, kregen afgelopen weken 2 opdrachten en morgen een toets die je moet halen. 1 mogelijkheid tot herkansing en anders mag je niet verder met opleiding
SmartArt:quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:02 schreef Thorb het volgende:
Dit vind ik ook zo vaag... komt er opneer van doe maar wat je leuk vindt.
[ afbeelding ]
Zal je zo'n tabel en grafiek mogen kopiëren en plakken of is daar een methode voor?
Ook geen idee wat SmartArt is
Dat kan je in Word maken, maar vast ook wel in Powerpoint (dat gebruik ik nooit).quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:02 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Zal je zo'n tabel en grafiek mogen kopiëren en plakken of is daar een methode voor?
Volgens mij moet je het niet moeilijker maken dan ze het willen voordoenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:02 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |