SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Misschien moet ik nog wat posts plaatsen voordat ik ga slapen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:09 schreef Ajacied7 het volgende:
Het gaat hier echt over alles behalve Ultimate Team.
Modern thee kransjequote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:09 schreef Ajacied7 het volgende:
We zijn er dit jaar wel al wat eerder op uitgekeken ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:09 schreef Ajacied7 het volgende:
vruwelen kussen is wel leuk zeg.quote:
Ik vind het nu toch leukerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
We zijn er dit jaar wel al wat eerder op uitgekeken ja.
Door jouw eeuwige gepost over Doritos heb ik vandaag die Jacked gekocht gr grquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien moet ik nog wat posts plaatsen voordat ik ga slapen.
Daar ben ik het ook mee eens.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik vind het nu toch leuker
Dit topic dan
wat dacht je van dat leger danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
vruwelen kussen is wel leuk zeg.
En heb je het ook al geprobeerd?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:13 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Door jouw eeuwige gepost over Doritos heb ik vandaag die Jacked gekocht gr gr
quote:
FUT is nu gewoon een bijzaak.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook mee eens.
Alleen jammer dat FUT vrij matig is...
yupquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:14 schreef TBakkert het volgende:
Alleen jammer dat FUT vrij matig is...
Ja, maar vind nacho cheese toch chillerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En heb je het ook al geprobeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
En dan door die vieze hommel geneukt worden omdat je ze alleen voor seks kan kopen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:15 schreef poker4lifee het volgende:
in een leger slaapzak met lekker de erco aan
[..]
yup
Welkom!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoi ik doe nu ook aan FUT, maar ik snap er de ballen niet van.
We helpen je graag op weg.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Yo paintbaasquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vet, die karikaturenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alle spelers van Feyenoord discarden is de hele essentie van het spelletjequote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bedanktquote:
Dat staat nu op een laag pitje.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
We helpen je graag op weg.
Mag ik trouwens een verzoek doen voor een karikatuur?
gofferdomme.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt
[..]
Dat staat nu op een laag pitje.
Dankzij FIFA.
Sorry
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Yo paintbaas
Zal speciaal voor jou mijn UI veranderen
Ik heb een reputatie merk ik.quote:
Ik heb nu geen enkele speler uit de Eredivisie. Alleen maar random buitenlanders.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:22 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Alle spelers van Feyenoord discarden is de hele essentie van het spelletje
Kijk maar naar de requestlijst in mijn topic wat ik nog allemaal moest doenquote:
Wait, whut?!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:23 schreef TBakkert het volgende:
Nog 200 candies en dan heb ik een iron sword.
Nou, iemand begon over karikaturen en toen klikte ik op die ene link. Vandaarquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een reputatie merk ik.
[..]
Ik heb nu geen enkele speler uit de Eredivisie. Alleen maar random buitenlanders.
Dit je mag de koning voorvocht niet belachelijk maken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:19 schreef Toefjes het volgende:
Wat een voorvocht in het vorige topic. Een beetje Djeetje belachelijk maken![]()
Moet je minstens een half jaar voor posten hier, voor je Djeetje belachelijk mag maken.
Ik heb niks gezegd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk maar naar de requestlijst in mijn topic wat ik nog allemaal moest doen. Soms ontbreekt het aan inspiratie.
http://candies.aniwey.net/quote:
Geordie shore?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:26 schreef Djeetje het volgende:
Die vriend van Charlotte
Staat gewoon tegen haar te schreeuwen dat ze der bek moet houden
Nu wel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dit je mag de koning voorvocht niet belachelijk maken.
Wisten jullie trouwens als dat het bijna mijn 1 jarige jubileum hier is ?
PCquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, iemand begon over karikaturen en toen klikte ik op die ene link. VandaarPS3 of xbox?
quote:
Eigenlijk niet nee...quote:
Ligt al een tijd stil hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb niks gezegd.![]()
Dat is echt een hoop werk.![]()
Wat is er mis met PC?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee...
Maar voor mensen als jij wil men hier nog wel eens een uitzondering maken.
Niks mis mee hoorquote:
Er klopt elk jaar geen zak van die prijzen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er mis met PC?
[..]
Niks mis mee hoor
Welke prijzen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Er klopt elk jaar geen zak van die prijzen.
Ooh ik heb geen FIFA aanstaan nu, maar ik heb wel iedereen nu rond 75+. En ben vanmiddag begonnen, dus gaat prima. Alleen ik verlies tering vaakquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:29 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Laat je team eens zien? Of heb je nog niet echt een team gemaakt?
Maar op de PC ziet het er mooi uit hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mensen die Fifa op de PC spelen zijn vaak een karikatuur van echte Fifa spelers
Lekker potje rimmenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:31 schreef BDIL het volgende:
Ben ik de enige die Pacific Rim op een B film vind lijken ?
Veel verkeerd gebruik van Lens Flares, dat kan het hele effect van zo'n film omgooien.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:31 schreef BDIL het volgende:
Ben ik de enige die Pacific Rim op een B film vind lijken ?
Rage quiten dan...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik heb geen FIFA aanstaan nu, maar ik heb wel iedereen nu rond 75+. En ben vanmiddag begonnen, dus gaat prima. Alleen ik verlies tering vaak. Zelfs met 11-1 net
Nee maar het acteerwerk, achtergrond muziek soms,over the top effectenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Veel verkeerd gebruik van Lens Flares, dat kan het hele effect van zo'n film omgooien.
We roepen dat standaard eigenlijk: Fut op de PCquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar op de PC ziet het er mooi uit hoor. En alles werkt gewoon. En ik speel met controller hè, toetsenbord is sowieso kut.
11-1 is wel heel ernstigquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik heb geen FIFA aanstaan nu, maar ik heb wel iedereen nu rond 75+. En ben vanmiddag begonnen, dus gaat prima. Alleen ik verlies tering vaak. Zelfs met 11-1 net
www.wefut.comquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die uitleg kreeg ik al van Evertquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We roepen dat standaard eigenlijk: Fut op de PCMaar probeer in elk geval de linkjes tussen de spelers groen of oranje te laten worden. Zorg dat de spelers iets met elkaar te maken hebben: Zelfde club, zelfde competitie of zelfde nationaliteit. Zo krijg je de team chemistry hoger en zal je team makkelijker gaan spelen.
Ach joh ik heb ook wedstrijden dat ik met 3-0 voor sta en met 4-7 verliesquote:
Ja, alleen voor Eto'o niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die uitleg kreeg ik al van Evert. Niet dat ik er echt op heb gelet, ik heb gewoon zo snel mogelijk goede spelers proberen te halen en was blij dat ik die middelmaat kon lozen
. Maar maakt dat echt een verschil of ze goed kunnen samenspelen?
Daarvoor nog 6-6 gespeeld, waar ik vlak voor tijd nog voorstond met 6-3 ofzo. FIFA maakt je agressiefquote:
Chemistryquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die uitleg kreeg ik al van Evert. Niet dat ik er echt op heb gelet, ik heb gewoon zo snel mogelijk goede spelers proberen te halen en was blij dat ik die middelmaat kon lozen
JBGSquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ach joh ik heb ook wedstrijden dat ik met 3-0 voor sta en met 4-7 verlies
Jawel. Ik verlies alleen met 11 goals als ik de controller heb weggelegd uit frustratie. Zelden dat iemand hier met zulke cijfers verliest eigenlijk. Team chemistry is belangrijker dan welke spelers je hebt. Altijd handig trouwens als ze een beetje hard kunnen rennen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zulke spelers heb ik nog niet in mijn teamquote:
Ooh. Ga ik morgen wel even spelers voor halen. Even kijken uit welke competitie ik ze pak.quote:
Ooh. Maar ik kan ook gewoon totaal niet verdedigen, ik moet duidelijk wennen aan FIFA weerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jawel. Ik verlies alleen met 11 goals als ik de controller heb weggelegd uit frustratie. Zelden dat iemand hier met zulke cijfers verliest eigenlijk. Team chemistry is belangrijker dan welke spelers je hebt. Altijd handig trouwens als ze een beetje hard kunnen rennen.
Het kan verkeren hier hoor, voordat je het weet is je reputatie hier lager dan die in het Ajaxtopic.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een reputatie merk ik.
[..]
Ik heb nu geen enkele speler uit de Eredivisie. Alleen maar random buitenlanders.
Jammer genoeg precies dit. Het zorgt echter wel voor vermaak, dus kan ik er mee leven.quote:
Dat valt reuzemee joh.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het kan verkeren hier hoor, voordat je het weet is je reputatie hier lager dan die in het Ajaxtopic.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:42 schreef Tobi-wan het volgende:
Ja, dit gaat hem worden...
[ afbeelding ]
Kut teamquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:42 schreef Tobi-wan het volgende:
Ja, dit gaat hem worden...
[ afbeelding ]
hangt er van af op welke plek je hem zet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:43 schreef Jorwol het volgende:
Welke chem style op Gundogan in 4-3-3 (3)?
CM uiteraard. Heb Ramires en Gustavo op CDMquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hangt er van af op welke plek je hem zet.
Ik vind Maestro voor dat soort spelers wel handig.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:44 schreef Jorwol het volgende:
[..]
CM uiteraard. Heb Ramires en Gustavo op CDM
Hm ja idd, dacht nog aan Artist, maar dan is z'n afstandschot nog minder..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind Maestro voor dat soort spelers wel handig.
In elk geval geen kaartje geven waarbij andere stats lijden onder een pace-upgrade.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:48 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hm ja idd, dacht nog aan Artist, maar dan is z'n afstandschot nog minder..
Was ik niet van planquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
In elk geval geen kaartje geven waarbij andere stats lijden onder een pace-upgrade.
Mooi.quote:
iemand vast wel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:54 schreef _NZT_ het volgende:
Jeuk aan m'n poeperd...iemand ff krabben?
leukquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:55 schreef TBakkert het volgende:
Ik ga zo 10 lollipops in één keer kopen voor mijn farm.
Dan moet ik wat upgraden en dan ga ik goblins uitmoorden.
inderdaad.quote:
Coop met Ajaciedquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:06 schreef ThadCastle het volgende:
CoopDe tegenstanders die niks kunnen winnen van ons. 58% balbezit, Mignolet MOTM krijg toch de kolere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |