Ooh. Maar ik kan ook gewoon totaal niet verdedigen, ik moet duidelijk wennen aan FIFA weerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jawel. Ik verlies alleen met 11 goals als ik de controller heb weggelegd uit frustratie. Zelden dat iemand hier met zulke cijfers verliest eigenlijk. Team chemistry is belangrijker dan welke spelers je hebt. Altijd handig trouwens als ze een beetje hard kunnen rennen.
Het kan verkeren hier hoor, voordat je het weet is je reputatie hier lager dan die in het Ajaxtopic.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een reputatie merk ik.
[..]
Ik heb nu geen enkele speler uit de Eredivisie. Alleen maar random buitenlanders.
Jammer genoeg precies dit. Het zorgt echter wel voor vermaak, dus kan ik er mee leven.quote:
Dat valt reuzemee joh.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het kan verkeren hier hoor, voordat je het weet is je reputatie hier lager dan die in het Ajaxtopic.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:42 schreef Tobi-wan het volgende:
Ja, dit gaat hem worden...
[ afbeelding ]
Kut teamquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:42 schreef Tobi-wan het volgende:
Ja, dit gaat hem worden...
[ afbeelding ]
hangt er van af op welke plek je hem zet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:43 schreef Jorwol het volgende:
Welke chem style op Gundogan in 4-3-3 (3)?
CM uiteraard. Heb Ramires en Gustavo op CDMquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hangt er van af op welke plek je hem zet.
Ik vind Maestro voor dat soort spelers wel handig.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:44 schreef Jorwol het volgende:
[..]
CM uiteraard. Heb Ramires en Gustavo op CDM
Hm ja idd, dacht nog aan Artist, maar dan is z'n afstandschot nog minder..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind Maestro voor dat soort spelers wel handig.
In elk geval geen kaartje geven waarbij andere stats lijden onder een pace-upgrade.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:48 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hm ja idd, dacht nog aan Artist, maar dan is z'n afstandschot nog minder..
Was ik niet van planquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
In elk geval geen kaartje geven waarbij andere stats lijden onder een pace-upgrade.
Mooi.quote:
iemand vast wel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:54 schreef _NZT_ het volgende:
Jeuk aan m'n poeperd...iemand ff krabben?
leukquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:55 schreef TBakkert het volgende:
Ik ga zo 10 lollipops in één keer kopen voor mijn farm.
Dan moet ik wat upgraden en dan ga ik goblins uitmoorden.
inderdaad.quote:
Coop met Ajaciedquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:06 schreef ThadCastle het volgende:
CoopDe tegenstanders die niks kunnen winnen van ons. 58% balbezit, Mignolet MOTM krijg toch de kolere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |