Yo paintbaasquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoi ik doe nu ook aan FUT, maar ik snap er de ballen niet van.
Vet, die karikaturenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alle spelers van Feyenoord discarden is de hele essentie van het spelletjequote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bedanktquote:
Dat staat nu op een laag pitje.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
We helpen je graag op weg.
Mag ik trouwens een verzoek doen voor een karikatuur?
gofferdomme.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt
[..]
Dat staat nu op een laag pitje.
Dankzij FIFA.
Sorry
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Yo paintbaas
Zal speciaal voor jou mijn UI veranderen
Ik heb een reputatie merk ik.quote:
Ik heb nu geen enkele speler uit de Eredivisie. Alleen maar random buitenlanders.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:22 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Alle spelers van Feyenoord discarden is de hele essentie van het spelletje
Kijk maar naar de requestlijst in mijn topic wat ik nog allemaal moest doenquote:
Wait, whut?!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:23 schreef TBakkert het volgende:
Nog 200 candies en dan heb ik een iron sword.
Nou, iemand begon over karikaturen en toen klikte ik op die ene link. Vandaarquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een reputatie merk ik.
[..]
Ik heb nu geen enkele speler uit de Eredivisie. Alleen maar random buitenlanders.
Dit je mag de koning voorvocht niet belachelijk maken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:19 schreef Toefjes het volgende:
Wat een voorvocht in het vorige topic. Een beetje Djeetje belachelijk maken![]()
Moet je minstens een half jaar voor posten hier, voor je Djeetje belachelijk mag maken.
Ik heb niks gezegd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk maar naar de requestlijst in mijn topic wat ik nog allemaal moest doen. Soms ontbreekt het aan inspiratie.
http://candies.aniwey.net/quote:
Geordie shore?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:26 schreef Djeetje het volgende:
Die vriend van Charlotte
Staat gewoon tegen haar te schreeuwen dat ze der bek moet houden
Nu wel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dit je mag de koning voorvocht niet belachelijk maken.
Wisten jullie trouwens als dat het bijna mijn 1 jarige jubileum hier is ?
PCquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, iemand begon over karikaturen en toen klikte ik op die ene link. VandaarPS3 of xbox?
quote:
Eigenlijk niet nee...quote:
Ligt al een tijd stil hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb niks gezegd.![]()
Dat is echt een hoop werk.![]()
Wat is er mis met PC?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee...
Maar voor mensen als jij wil men hier nog wel eens een uitzondering maken.
Niks mis mee hoorquote:
Er klopt elk jaar geen zak van die prijzen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er mis met PC?
[..]
Niks mis mee hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |