Welke prijzen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Er klopt elk jaar geen zak van die prijzen.
Ooh ik heb geen FIFA aanstaan nu, maar ik heb wel iedereen nu rond 75+. En ben vanmiddag begonnen, dus gaat prima. Alleen ik verlies tering vaakquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:29 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Laat je team eens zien? Of heb je nog niet echt een team gemaakt?
Maar op de PC ziet het er mooi uit hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mensen die Fifa op de PC spelen zijn vaak een karikatuur van echte Fifa spelers
Lekker potje rimmenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:31 schreef BDIL het volgende:
Ben ik de enige die Pacific Rim op een B film vind lijken ?
Veel verkeerd gebruik van Lens Flares, dat kan het hele effect van zo'n film omgooien.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:31 schreef BDIL het volgende:
Ben ik de enige die Pacific Rim op een B film vind lijken ?
Rage quiten dan...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik heb geen FIFA aanstaan nu, maar ik heb wel iedereen nu rond 75+. En ben vanmiddag begonnen, dus gaat prima. Alleen ik verlies tering vaak. Zelfs met 11-1 net
Nee maar het acteerwerk, achtergrond muziek soms,over the top effectenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Veel verkeerd gebruik van Lens Flares, dat kan het hele effect van zo'n film omgooien.
We roepen dat standaard eigenlijk: Fut op de PCquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar op de PC ziet het er mooi uit hoor. En alles werkt gewoon. En ik speel met controller hè, toetsenbord is sowieso kut.
11-1 is wel heel ernstigquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik heb geen FIFA aanstaan nu, maar ik heb wel iedereen nu rond 75+. En ben vanmiddag begonnen, dus gaat prima. Alleen ik verlies tering vaak. Zelfs met 11-1 net
www.wefut.comquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die uitleg kreeg ik al van Evertquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We roepen dat standaard eigenlijk: Fut op de PCMaar probeer in elk geval de linkjes tussen de spelers groen of oranje te laten worden. Zorg dat de spelers iets met elkaar te maken hebben: Zelfde club, zelfde competitie of zelfde nationaliteit. Zo krijg je de team chemistry hoger en zal je team makkelijker gaan spelen.
Ach joh ik heb ook wedstrijden dat ik met 3-0 voor sta en met 4-7 verliesquote:
Ja, alleen voor Eto'o niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die uitleg kreeg ik al van Evert. Niet dat ik er echt op heb gelet, ik heb gewoon zo snel mogelijk goede spelers proberen te halen en was blij dat ik die middelmaat kon lozen
. Maar maakt dat echt een verschil of ze goed kunnen samenspelen?
Daarvoor nog 6-6 gespeeld, waar ik vlak voor tijd nog voorstond met 6-3 ofzo. FIFA maakt je agressiefquote:
Chemistryquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die uitleg kreeg ik al van Evert. Niet dat ik er echt op heb gelet, ik heb gewoon zo snel mogelijk goede spelers proberen te halen en was blij dat ik die middelmaat kon lozen
JBGSquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ach joh ik heb ook wedstrijden dat ik met 3-0 voor sta en met 4-7 verlies
Jawel. Ik verlies alleen met 11 goals als ik de controller heb weggelegd uit frustratie. Zelden dat iemand hier met zulke cijfers verliest eigenlijk. Team chemistry is belangrijker dan welke spelers je hebt. Altijd handig trouwens als ze een beetje hard kunnen rennen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |