dit was gewoon economie op middelbarequote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit heb ik bij belastingrecht geleerd.
Wat doe jij voor opleiding dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit heb ik bij belastingrecht geleerd.
Dat van box 3 wel maar het heffingsvrij vermogen wist ik pas toen ik in het 2e jaar belastingrecht kreeg.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
dit was gewoon economie op middelbare
Algemene kennis zou ik het noemen.
BEquote:
HBO of WO?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat van box 3 wel maar het heffingsvrij vermogen wist ik pas toen ik in het 2e jaar belastingrecht kreeg.
[..]
BE
Belgie ?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat van box 3 wel maar het heffingsvrij vermogen wist ik pas toen ik in het 2e jaar belastingrecht kreeg.
[..]
BE
Oke, vind ik vrij laatquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
BE
Nee.. eerst dit maar eens halen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:24 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Weet je al wat je hierna gaat doen?
Na FUT14 gaat DS2 zich gewoon toeleggen op FUT15. Niets verrassends.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:24 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Weet je al wat je hierna gaat doen?
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Na FUT14 gaat DS2 zich gewoon toeleggen op FUT15. Niets verrassends.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Legt bij de 0-2 in de 60e minuut zijn controller neer![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:38 schreef Toefjes het volgende:
Ik speel nu tegen deze dude:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Legt bij de 0-2 in de 60e minuut zijn controller neer![]()
Ik snap dat nooit want je kan nog makkelijk winnen dan.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
niet van toefjesquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Ik snap dat nooit want je kan nog makkelijk winnen dan.
Type gnerk, en Bahvaria drinkend. Dat verklaart een hoop.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Ik snap dat nooit want je kan nog makkelijk winnen dan.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:38 schreef Toefjes het volgende:
Ik speel nu tegen deze dude:je tegenstander googlenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Legt bij de 0-2 in de 60e minuut zijn controller neer
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Het is wel een brede boiiquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Type gnerk, en Bahvaria drinkend. Dat verklaart een hoop.
Mensen met voor-en achternaam in de gamertag, en de club die ze aanhangen in de clubnaam. Hij speelde zonder controller beter dan met.quote:
Bijna iedereen hier doet een economische studie of heeft dat gedaanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:47 schreef Fuszy het volgende:
verdomme. Ik doe dezelfde opleiding als ds2
mijn leven! geruïneerd!!
Daarom zijn de meeste mensen hier zo goed in handelen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Bijna iedereen hier doet een economische studie of heeft dat gedaan
Je moet toch wat om je staande te houden in de harde economische wereld van FUTquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Bijna iedereen hier doet een economische studie of heeft dat gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |