Geen idee.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 03:21 schreef Tim86 het volgende:
Sinds wanneer loopt de klok gewoon door bij een inworp? Valt me nu pas voor het eerst op omdat iemand er als een gek mee ging tijdrekken..duurt 5 minuten ofzo per inworp![]()
![]()
tuurlijk wel je hebt voor om en na bij de 180K aan waarde gekocht in je club staan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt toch niet joh
Is dat niet gewoon afwachten (zodat je hem niet snel ingooit)?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Geen idee.
Brengt me wel op een andere vraag: hoe wissel je van speler bij een inworp? Ik zie de tegenstander dat vaak doen (dus de bal neerleggen en iemand anders hem laten nemen), maar hoe ?
Automatisch gaat datquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Geen idee.
Brengt me wel op een andere vraag: hoe wissel je van speler bij een inworp? Ik zie de tegenstander dat vaak doen (dus de bal neerleggen en iemand anders hem laten nemen), maar hoe ?
Ik merk dat als de bal uitgaat vlakbij de RW, dat als je dan gewoon even wacht, komt bij mij Willems de bal daar ingooien, omdat hij Giant Throw In trait heeftquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Geen idee.
Willems komt dus helemaal over van de LB-positie naar RW? Lijkt me niet echt handig...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik merk dat als de bal uitgaat vlakbij de RW, dat als je dan gewoon even wacht, komt bij mij Willems de bal daar ingooien, omdat hij Giant Throw In trait heeft
Dat zou best kunnen, maar dan klopt toch alsnog de berekening niet. Jij zegt dus, dat als ik nu een speler (10k gekocht) zou verkopen voor 20k, dat er dan niet 19k bij komt, maar 9k?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tuurlijk wel je hebt voor om en na bij de 180K aan waarde gekocht in je club staan.
Ja niet heel ideaal inderdaad, maar heb er niet op gelet of zijn positie dan wordt overgenomen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Willems komt dus helemaal over van de LB-positie naar RW? Lijkt me niet echt handig...
vorig jaar deed hij inderdaad gewoon weer de 20K erbij dus als jij maar flink wat spelers door de club heen haalde was je trade profit altijd groot.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar dan klopt toch alsnog de berekening niet. Jij zegt dus, dat als ik nu een speler (10k gekocht) zou verkopen voor 20k, dat er dan niet 19k bij komt, maar 9k?
Dat zou een kromme redenatie zijn, want hoe kan je winst maken als je alleen maar inkoopt van je matchcoins?
Neem je die ingooi dan ook echt ver? Ik gooi echt altijd naar 1 van de 2 mannetjes die dichtbij vrij staatquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja niet heel ideaal inderdaad, maar heb er niet op gelet of zijn positie dan wordt overgenomen.
Willems gooit hem helemaal naar de penaltystip. Wynne ookquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Neem je die ingooi dan ook echt ver? Ik gooi echt altijd naar 1 van de 2 mannetjes die dichtbij vrij staat
coins over gezet naar een ander accountquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:14 schreef Thorb het volgende:
1.7 miljoen tradeprofit met 2k coins en geen spelers van waarde in de club
Een halve corner dus? Ik heb nog geen tegenstanders gehad die dat ook echt doen. Scoor je daar wel eens uit dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Willems gooit hem helemaal naar de penaltystip. Wynne ook
Dan krijg ik toch wel een natte plek in mijn broekjequote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Glorieus moment als je 2000 intikt, je op search drukt en er niks gevonden wordt
Hmm paar honderd k maxquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
coins over gezet naar een ander account
en voor die andere paar 100K consumables in de club staan zekerquote:
Neequote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en voor die andere paar 100K consumables in de club staan zeker
Ik nog niet maar het is wel mogelijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een halve corner dus? Ik heb nog geen tegenstanders gehad die dat ook echt doen. Scoor je daar wel eens uit dan?
dan weet ik het ook niet meerquote:
Naar de andere kant van het veld johquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Neem je die ingooi dan ook echt ver? Ik gooi echt altijd naar 1 van de 2 mannetjes die dichtbij vrij staat
Ik vind het maar raar. Ik heb juist het gevoel dat het nu vertekend is. Want als jij zegt dat ik voor 180k in mijn club heb. En ik verkoop dat, dan stijgt mijn trade profit toch nóg meer? Dan heb ik 17k matchcoins, 300k coins en 500k trade profit. Klopt nog steeds niet hoor. Zeker als je nagaat dat ik nog consumables gekocht en gebruikt heb, waarvan ik de coins nooit meer terug kan zien.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vorig jaar deed hij inderdaad gewoon weer de 20K erbij dus als jij maar flink wat spelers door de club heen haalde was je trade profit altijd groot.
dit jaar stijgt hij idd niet als je niet handelt.
zit dit jaar best goed in elkaar hoor
nee als jij nu spelers verkoopt voor minder dan je gekocht heb gaat er juist trade profit af. dit was vorig jaar niet zo. hoe dat met consumables gaat weet ik idd nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Naar de andere kant van het veld joh
[..]
Ik vind het maar raar. Ik heb juist het gevoel dat het nu vertekend is. Want als jij zegt dat ik voor 180k in mijn club heb. En ik verkoop dat, dan stijgt mijn trade profit toch nóg meer? Dan heb ik 17k matchcoins, 300k coins en 500k trade profit. Klopt nog steeds niet hoor. Zeker als je nagaat dat ik nog consumables gekocht en gebruikt heb, waarvan ik de coins nooit meer terug kan zien.
Daarom moet er meteen geld vanaf gaan als je iets koopt en dat gebeurt dus niet. Als je een bedrijf opstart en je koopt 20 producten in, maar je verkoopt ze niet. Dan heb je toch 20p verlies en draai je toch niet quitte?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee als jij nu spelers verkoopt voor minder dan je gekocht heb gaat er juist trade profit af. dit was vorig jaar niet zo. hoe dat met consumables gaat weet ik idd nietje zou idd zeggen dat dat geld verdwijnt.
nee want ze verrekenen het bij de verkoop van de speler.. als jij je IF pelle voor 1 K verkoopt heb je 9K minder trade profit. en dat is natuurlijk net wat EA onder tradeprofit ziet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daarom moet er meteen geld vanaf gaan als je iets koopt en dat gebeurt dus niet. Als je een bedrijf opstart en je koopt 20 producten in, maar je verkoopt ze niet. Dan heb je toch 20p verliest en draai je toch niet quitte?
aaaah my brain is hurting meeeee, ik snap het niet meer... ik vind het allemaal heel onlogisch, puur omdat als je iets koopt er niks vanaf gaat. Dan zou mijn trade profit dus gelijk blijven als ik 1 miljoen coins verkoop en die speler in mijn club bewaar. Slaat nergens opquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee want ze verrekenen het bij de verkoop van de speler.. als jij je IF pelle voor 1 K verkoopt heb je 9K minder trade profit.
het slaat inderdaad nergens op. maar toch is het al beter dan vorig jaarquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
aaaah my brain is hurting meeeee, ik snap het niet meer... ik vind het allemaal heel onlogisch, puur omdat als je iets koopt er niks vanaf gaat. Dan zou mijn trade profit dus gelijk blijven als ik 1 miljoen coins verkoop en die speler in mijn club bewaar. Slaat nergens op
Nja, ik weet het niet.. Vorig jaar vond ik het juist realistisch t.o.v. mijn eigen trade profit. Ik had op een gegeven moment 1.2 miljoen trade profit ofzo, verkocht een shitload en had toen uiteindelijk een negatieve trade profit. Nu heb ik het idee dat ik nooit een negatieve trade profit kan halenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
het slaat inderdaad nergens op. maar toch is het al beter dan vorig jaar![]()
dit lost het torb raadsel wel meteen op die heeft dus ook een paar 100K verkocht en een bronze met een waarde van 400K in zijn club
Koop mijn fitness kaartjes voor 2000 coins en verkoop ze voor 900 coins of mijn shadow/hunter kaartjes voor 4500 coins en verkoop ze voor 2000, dan heb je snel zat een negatieve trade profit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nja, ik weet het niet.. Vorig jaar vond ik het juist realistisch t.o.v. mijn eigen trade profit. Ik had op een gegeven moment 1.2 miljoen trade profit ofzo, verkocht een shitload en had toen uiteindelijk een negatieve trade profit. Nu heb ik het idee dat ik nooit een negatieve trade profit kan halen.
of mijn NIF alderweireld voor 100K (wat hij natuurlijk waard is) en discard hemquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Koop mijn fitness kaartjes voor 2000 coins en verkoop ze voor 900 coins of mijn shadow/hunter kaartjes voor 4500 coins en verkoop ze voor 2000, dan heb je snel zat een negatieve trade profit.
Valenciaquote:
Lopen jullie nu weer uit te vogelen hoe trade profit werktquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee want ze verrekenen het bij de verkoop van de speler.. als jij je IF pelle voor 1 K verkoopt heb je 9K minder trade profit. en dat is natuurlijk net wat EA onder tradeprofit ziet.
Als ik ze helemaal niet zou verkopen, dan zou ik nog sneller een negatieve trade profit moeten hebben. Maar nee, als je kapot dure spelers gaat kopen en nooit meer verkoopt, omdat je er mee speelt, dan blijft je trade profit dus hoogquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Koop mijn fitness kaartjes voor 2000 coins en verkoop ze voor 900 coins of mijn shadow/hunter kaartjes voor 4500 coins en verkoop ze voor 2000, dan heb je snel zat een negatieve trade profit.
Dan moeten ze ook rekening houden met de FUT-Coin Inflatie, afschrijvingen van de spelers en nog meer lastige boekhoudkundige zaken. Consumables die dus niks van je trade profit afsnoepen, terwijl die dingen verdwijnenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:59 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Lopen jullie nu weer uit te vogelen hoe trade profit werkt![]()
Deze man heeft gelijk..als je speler koopt draai je natuurlijk geen verlies, je hebt immers een asset er tegenover staan
Precies. En dan hebben we het nog niet eens over kosten als gevolg van kapitaal dat we moeten aanhouden uit hoofde van Basel III en Solvency II. Wat een farce.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan moeten ze ook rekening houden met de FUT-Coin Inflatie, afschrijvingen van de spelers en nog meer lastige boekhoudkundige zaken. Consumables die dus niks van je trade profit afsnoepen, terwijl die dingen verdwijnen. Het zijn toch ook kosten die je maakt en die horen van je winst af te gaan. Punt.
nog even en je moet vermogens belasting betalen als je meer dan 20K in cash hebtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. En dan hebben we het nog niet eens over kosten als gevolg van kapitaal dat we moeten aanhouden uit hoofde van Basel III en Solvency II. Wat een farce.
Box 3 jonguhquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nog even en je moet vermogens belasting betalen als je meer dan 20K in cash hebt
Oké, dit gaat mij te ver. Ik ben maar een simpele psychologie studentquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. En dan hebben we het nog niet eens over kosten als gevolg van kapitaal dat we moeten aanhouden uit hoofde van Basel III en Solvency II. Wat een farce.
Jij hebt geluk want jij mag 2x het heffingsvrij vermogen van je belastbaar inkomen in box 3 afhalen.quote:
Kan zijn...maar bij het invullen van mijn belastingaangifte sla ik box 3 standaard over, want dat is voor rijke tata'squote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij hebt geluk want jij mag 2x het heffingsvrij vermogen van je belastbaar inkomen in box 3 afhalen.
ik laat het altijd doenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan zijn...maar bij het invullen van mijn belastingaangifte sla ik box 3 standaard over, want dat is voor rijke tata's
Dit heb ik bij belastingrecht geleerd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:17 schreef Jorwol het volgende:
Fiscaal recht in het FUT-topic, dat ik deze dag nog mee mag maken
En ik bij fiscale economie. Een jaar of 13 terugquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit heb ik bij belastingrecht geleerd.
dit was gewoon economie op middelbarequote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat doe jij voor opleiding dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat van box 3 wel maar het heffingsvrij vermogen wist ik pas toen ik in het 2e jaar belastingrecht kreeg.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
dit was gewoon economie op middelbare
Algemene kennis zou ik het noemen.
BEquote:
HBO of WO?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat van box 3 wel maar het heffingsvrij vermogen wist ik pas toen ik in het 2e jaar belastingrecht kreeg.
[..]
BE
Belgie ?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat van box 3 wel maar het heffingsvrij vermogen wist ik pas toen ik in het 2e jaar belastingrecht kreeg.
[..]
BE
Oke, vind ik vrij laatquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
BE
Nee.. eerst dit maar eens halen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:24 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Weet je al wat je hierna gaat doen?
Na FUT14 gaat DS2 zich gewoon toeleggen op FUT15. Niets verrassends.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:24 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Weet je al wat je hierna gaat doen?
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Na FUT14 gaat DS2 zich gewoon toeleggen op FUT15. Niets verrassends.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Legt bij de 0-2 in de 60e minuut zijn controller neer![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:38 schreef Toefjes het volgende:
Ik speel nu tegen deze dude:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Legt bij de 0-2 in de 60e minuut zijn controller neer![]()
Ik snap dat nooit want je kan nog makkelijk winnen dan.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
niet van toefjesquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Ik snap dat nooit want je kan nog makkelijk winnen dan.
Type gnerk, en Bahvaria drinkend. Dat verklaart een hoop.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Ik snap dat nooit want je kan nog makkelijk winnen dan.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:38 schreef Toefjes het volgende:
Ik speel nu tegen deze dude:je tegenstander googlenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Legt bij de 0-2 in de 60e minuut zijn controller neer
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Het is wel een brede boiiquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Type gnerk, en Bahvaria drinkend. Dat verklaart een hoop.
Mensen met voor-en achternaam in de gamertag, en de club die ze aanhangen in de clubnaam. Hij speelde zonder controller beter dan met.quote:
Bijna iedereen hier doet een economische studie of heeft dat gedaanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:47 schreef Fuszy het volgende:
verdomme. Ik doe dezelfde opleiding als ds2
mijn leven! geruïneerd!!
Daarom zijn de meeste mensen hier zo goed in handelen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Bijna iedereen hier doet een economische studie of heeft dat gedaan
Je moet toch wat om je staande te houden in de harde economische wereld van FUTquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ha ha ik niejt heurquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Precies. Mijn neefje FUT ook en die leert voor kok. Maar hij bakt er niks van.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daarom zijn de meeste mensen hier zo goed in handelen.
Was deze woordkeuze bewust gekozen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. Mijn neefje FUT ook en die leert voor kok. Maar hij bakt er niks van.
Misschien een beetjequote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Was deze woordkeuze bewust gekozen?
haha wat een koksucker. Kan niet eens handelen hi ha hoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. Mijn neefje FUT ook en die leert voor kok. Maar hij bakt er niks van.
Rechtermuisknop op de grafiek - gegevens selecteren - horizontale aslabels - bewerken en dan de jaartallen selecteren.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:50 schreef Thorb het volgende:
Ik hoef geen kritiek op de lelijkheid van dit ding (want dat maakt niet uit), maar wil graag onder de kolommen een jaartal plaatsen. Kan het niet vinden. Iemand die me kan helpen?!!?
[ afbeelding ]
met excel he
Thanks gelukt, zat al de hele tijd bij select data maar keek niet naar horizontale aslabelsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Rechtermuisknop op de tabel - gegevens selecteren - horizontale aslabels - bewerken en dan de jaartallen selecteren.
Ik verwonderde al over het feit dat het je niet lukte, dit is wel basiskennis Excel hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Thanks gelukt, zat al de hele tijd bij select data maar keek niet naar horizontale aslabels
eitjequote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik verwonderde al over het feit dat het je niet lukte, dit is wel basiskennis Excel hoor
Zodra er draaitabellen gemaakt moeten worden haak ik namelijk af
Heb nooit met excel gewerkt, kregen afgelopen weken 2 opdrachten en morgen een toets die je moet halen. 1 mogelijkheid tot herkansing en anders mag je niet verder met opleidingquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik verwonderde al over het feit dat het je niet lukte, dit is wel basiskennis Excel hoor
Zodra er draaitabellen gemaakt moeten worden haak ik namelijk af
Heerlijk, dat soort showstoppersquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb nooit met excel gewerkt, kregen afgelopen weken 2 opdrachten en morgen een toets die je moet halen. 1 mogelijkheid tot herkansing en anders mag je niet verder met opleiding
SmartArt:quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:02 schreef Thorb het volgende:
Dit vind ik ook zo vaag... komt er opneer van doe maar wat je leuk vindt.
[ afbeelding ]
Zal je zo'n tabel en grafiek mogen kopiëren en plakken of is daar een methode voor?
Ook geen idee wat SmartArt is
Dat kan je in Word maken, maar vast ook wel in Powerpoint (dat gebruik ik nooit).quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:02 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Zal je zo'n tabel en grafiek mogen kopiëren en plakken of is daar een methode voor?
Volgens mij moet je het niet moeilijker maken dan ze het willen voordoenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:02 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |