Ha ha ik niejt heurquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Bijna iedereen hier doet een economische studie of heeft dat gedaan
Precies. Mijn neefje FUT ook en die leert voor kok. Maar hij bakt er niks van.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daarom zijn de meeste mensen hier zo goed in handelen.
Was deze woordkeuze bewust gekozen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. Mijn neefje FUT ook en die leert voor kok. Maar hij bakt er niks van.
Misschien een beetjequote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Was deze woordkeuze bewust gekozen?
haha wat een koksucker. Kan niet eens handelen hi ha hoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. Mijn neefje FUT ook en die leert voor kok. Maar hij bakt er niks van.
Rechtermuisknop op de grafiek - gegevens selecteren - horizontale aslabels - bewerken en dan de jaartallen selecteren.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:50 schreef Thorb het volgende:
Ik hoef geen kritiek op de lelijkheid van dit ding (want dat maakt niet uit), maar wil graag onder de kolommen een jaartal plaatsen. Kan het niet vinden. Iemand die me kan helpen?!!?
[ afbeelding ]
met excel he
Thanks gelukt, zat al de hele tijd bij select data maar keek niet naar horizontale aslabelsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Rechtermuisknop op de tabel - gegevens selecteren - horizontale aslabels - bewerken en dan de jaartallen selecteren.
Ik verwonderde al over het feit dat het je niet lukte, dit is wel basiskennis Excel hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Thanks gelukt, zat al de hele tijd bij select data maar keek niet naar horizontale aslabels
eitjequote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik verwonderde al over het feit dat het je niet lukte, dit is wel basiskennis Excel hoor
Zodra er draaitabellen gemaakt moeten worden haak ik namelijk af
Heb nooit met excel gewerkt, kregen afgelopen weken 2 opdrachten en morgen een toets die je moet halen. 1 mogelijkheid tot herkansing en anders mag je niet verder met opleidingquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik verwonderde al over het feit dat het je niet lukte, dit is wel basiskennis Excel hoor
Zodra er draaitabellen gemaakt moeten worden haak ik namelijk af
Heerlijk, dat soort showstoppersquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb nooit met excel gewerkt, kregen afgelopen weken 2 opdrachten en morgen een toets die je moet halen. 1 mogelijkheid tot herkansing en anders mag je niet verder met opleiding
SmartArt:quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:02 schreef Thorb het volgende:
Dit vind ik ook zo vaag... komt er opneer van doe maar wat je leuk vindt.
[ afbeelding ]
Zal je zo'n tabel en grafiek mogen kopiëren en plakken of is daar een methode voor?
Ook geen idee wat SmartArt is
Dat kan je in Word maken, maar vast ook wel in Powerpoint (dat gebruik ik nooit).quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:02 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Zal je zo'n tabel en grafiek mogen kopiëren en plakken of is daar een methode voor?
Volgens mij moet je het niet moeilijker maken dan ze het willen voordoenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:02 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |